Ik denk dat het tegen die tijd al weer afgebroken is paultjuh. We beginnen vrijdagavond al ja. tegen zaterdagavond is iedereeen bekaf

L1Rn4urAyA7aTEe

Hee, ik wou ook meedoen of mag dat niet meer?

Als mijn videokaart (of liever gezegd: mijn monitor) zware spellen niet trekt kan ik altijd nog mensen virtueel de hersens inslaan met Soulcalibur op de Dreamcast. :D

Even een vraagje.
Deze week is het erg druk op mijn werk, ben dus pas rond 20:00 uur thuis. Ik ga ervan uit dat we toch nog lang doorgaan (dus tot +/- volgende dag)?

Ja duurt idd vrij lang is de planning. Is niet zo erg druk dus elk zieltje is welkom.

Nog ff een tip: Neem alle verlengsnoeren mee die je hebt ook hele lange. Verder is het een american party dus wordt iedereen geacht wat eten en drinken mee te nemen!

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik heb ook nog een vraagje: vanaf hoe laat begint het (ik heb nog wat dingetjes te doen tot aan het avondeten.

Ik neem mee: twee stekkerdozen (1x 3 en 1x 6); lekkers.

We hebben een hub, maar die is momenteel nog uitgeleend, dus als ik die nog mee moet nemen moet iemand dat even van tevoren doorgeven.

Infamous angel
wouter schreef: [..] :?: wat bedoel je hiermee iceman, jij had m toch al op soos geregeld?? maakt mij niets uit hoor, maar ja. een van jullie kan m hebben. jullie zijn toch broertjes. dan kunnen jullie vast heel goed erom vechten...

Daarmee bedoel ik dat ik het voor hem geregeld heb. Ik heb nl. al een originele versie v Raven Shield, maar m'n broer wil er ook een. Kunnen we het met elkaar spelen 8)

Verder heb ik een vraag: Is er ook iemand die kan helpen met vervoer. Ik moet nl. vanuit het centrum komen en dat is net te ver voor lopen/fietsen. :( Is er iemand die een oplossing heeft?

He ik kan misschien wel een kabeltje inpluggen. Kan ik vanuit mijn huis in alle rust het eens even overzien.

paulvdv schreef: Ik ga ervan uit dat we toch nog lang doorgaan (dus tot +/- volgende dag)?

Vorig jaar gingen we zaterdagmiddag weer verder, na ook op de vrijdagavond het laat gemaakt te hebben. Ben ik nu ook weer voor, want zaterdagochtend moet ik nog even werken.

Het is nu al retetof.

Het feest kan beginnen jongens

He Hanke,.. pas maar op,.. je krijgt zo nog een stel kogels in je r**t. :twisted:

L1Rn4urAyA7aTEe

Waarom moet iedereen mij aldoor hebben?? :(

Omdat je reünist bent?

Okay jongens,.. de host is weer wakker! 8) Dus zo langzamerhand kunnen jullie weer komen,... O verrek jullie computers staan hier,.... ach jah,.. wie weet lees je dit op een andere manier ;)

Hans heeft het gelezen en komt over ong. een half uur...

Dommi Joosse komt er zo aan.... Mét Need for Speed :iroc-dragster:

Vandaag verlies 'k vast alles; net als gister. Maar k ga 't gewoon nog een keer proberen!! :robot:

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik wist niet dat teletubbies zo agressief konden zijn :wink:

Wel lekker rustig zo, schiet ik ook nog eens iemand neer.

Het was gister weer tof, maar jammer dat ik pas laat kon komen. De nacht was te kort...
Bevalt het nog steeds?

Whoo vierkante ogen, zo'n beetje de hele tijd medal of honor