Skippy schreef: Nou dan mag je die data van jou nog wel ff posten, please. Dan weet iedereen welke je kan. Dan hebben we een mooi overzicht!

Er zijn twee weekenden in de kerstvakantie lijkt me, 26-12/27-12 (kerst) of 04-01/05-01 Doe mij dan maar geen weekend, want het kan ook door de week. Het 2e weekend is zo vlak voor de start van de volgende periode dat dat niet zo slim is. Doe dus maar net voor of net na het nieuw jaar.

hhhhhhhhmmmmmmmmay,.. wordt dus of het eerste weekend voor jou of een doordeweekse dag. Misschien ook 29-30?

Skippy schreef: hhhhhhhhmmmmmmmmay,.. wordt dus of het eerste weekend voor jou of een doordeweekse dag. Misschien ook 29-30?

De 30e is mijn vader jarig, dus dan zit ik in Dalfsen!! 8)

Zoals iedereen kan zien, is er bij ons op P-92 intern nog niets overlegd, maar we moeten maar eens proberen dit niet op het forum te regelen vanaf nu alleen nog definitieve data voor de lanparty van ons stel ik voor.

Kan pieter geen stemming organiseren (of iemand die in webcie zit)?
Voor de twee weekenden of voor door de weeks?
Ikzelf ben natuurlijk voor de weekenden.

L1Rn4urAyA7aTEe

Nou, ik niet... :(

Of ik moet het ver van tevoren weten, dan kan ik misschien een weekendje Groningen regelen...

L1Rn4urAyA7aTEe

Oh ja, en er slingert hier nog wel ergens een hub rond... mocht er tekort zijn. (Nou ja, bij ons thuis dan...)

L1Rn4urAyA7aTEe

Wanneer gaan we nou gamen? Ik heb net een optische muis gekocht... :D

hoogstwaarschijnlijk begint de VAN-party op vrijdag 18 december en gaat het door tot evt. zondag de 20e. Bevestiging van dit alles volgt nog na goedkeuring van huisgenoten. De begintijd zal zo rond drie uur zijn op de vrijdag.

Vanaf nu kun je je opgeven op dit forum. In deze post zal ik op de hoogte houden wie er allemaal meedoen. Als er erg veel animo is probeer ik het huis van de buren erbij te regelen. ;)

Deelnemers:

Sipko-Jan
Hans
Thomas
Paul Boersema
Wim
Wouter
Dirk?

Count me in... heb net extra geheugen besteld. Het is trouwens vrijdag 19 december ;).

Diehard schreef: Count me in... heb net extra geheugen besteld. Het is trouwens vrijdag 19 december ;).

Ik doe ook mee.

Maar welke games?
Als we met voldoende mensen zijn (met voldoende snelle pc's: >500 mhz; > 32mb videokaart; >128 mb geheugen) lijkt me "Return to Castle Wlfenstein: Enemy Territory" wel wat.
Gratis te vinden op internet onder de naam: wolfet.exe (270 mb).

Misschien handig om tegelijk met de opgave de belangrijkste specificaties op te geven? Dan weten we ook welke spellen er gespeeld kunnen worden. Ik denk aan: snelheid processor, geheugen en videogeheugen. Voor mij is het: Pentium 4 2,0 Ghz, 768 Mb DDR (8)) en GeForce 4 Ti 4280 128 Mb DDR.

O, hier mag je dus patsen met je computer.

Ik bedoelde het niet om, verslagen van geest als ze zijn, de minder bedeelden alle hoop te ontnemen. Edoch, een inventarisatie van de mogelijkheden lijkt me wel handig.

Oké, het patsen kan aanvangen :wink: :
xp 1700+; 512 Mb; Geforce 3 128 mb.

1300, 512 mb intern, geforce 4nt 64 mb. Toch leuk voor 350 euri! 8)

Wees gerust. Vorig jaar kon ik met mijn 1,3 GHz 128 mB sram (met XP :roll: ) en 32 mB videokaart ongeveer halverwege medal of honour instappen. Mochten jullie dat dus veel gaan doen, kom ik ook nog even langs.

Infamous angel

Het wordt dus het weekend v 19-21 dec.? Tof man. Ik ben er bij, zoals het nu lijkt. Waarvoor is de inventarisatie nodig dan? Om te kijken welke spellen er allemaal gespeeld kunnen worden?

Kan 'Raven shield' ook met multi-player? Dan is dat zeker ook een aanrader!

Mijn spec.: XP1800+ (+/-1523Mhz) werkgeheugen: 512MB DDR en een Herc. 9600pro met 128MB DDR.

L1Rn4urAyA7aTEe
paulvdv schreef: Oké, het patsen kan aanvangen :wink: : xp 1700+; 512 Mb; Geforce 3 128 mb.

Patser.... tssss...! :roll:

Ik durf al bijna niet meer te zeggen dat ik een AMD Duron 1300 Mhz; ProSavage DDR 32 MB (met enige mazzel doet die andere van 128MB het tzt weer) en 256 MB RAM heb...

Mag ik nou nog meedoen? :oops:

Oh ja, en m'n ADSL doet 't niet... :cry: Dus ik kijk maar 1x per week hier...

PS: Ik heb zelf verder geen software, alleen Quake III arena (multiplayer).

Als je dan toch echt nix te doen hebt :D kan ik je het spel America's Army aanraden. Behoorlijk realistisch en gratis 8) te downloaden... Voor als je echt soldaatje wilt spelen en je hebt geen moeite met landverraad, dan is dit zeker een aanrader
te vinden op >> 't is volgens mij een behoorlijke hype in amerika (aan het worden)