De e...zel (Worms 2)? De e...lectroshockrifle (UT)?

goed verhaal

De 30e kun je niet Roffel, jwz.

want?

nee, ik vind mijn autocad voorlopig spannend genoeg - ik moet me beheersen niet allerlei geheime gangen in mijn gebouwen te ontwerpen.

Wie is voor morgen LANnen
en waar kunnen we?
Ik zit nu bij een vriend van mij uit Winsum die er ook wel zin in heeft...
Als er niet teveel zijn kan het evt. bij mij

Niemand?:$

Het werkt nooit als je zelf geen initiatief beent Bruins :)

Dus regel een LAN... prik een datum.... zeg een locatie en regel die shizzle!

Yo

Als je in Groningen bent en zin in een LAN-Party hebt vanavond, moet je mij ff bellen. We (Mark, Yntse en ik) zoeken nog enkele gamers.

Ik wil graag meedoen maar ik ben in Hattem.

Wie heeft er zin om vanavond een potje te knallen?
Het kan allemaal bij FJ.

We zoeken nog wel:

Een router/hubjes
Deelnemers
Toeschouwers

Even opgeven via dit topic met eventuele equipment die je wel beschikbaar wilt/kunt stellen.

Joe!

josvrenselaar

vanaf hoe laat? alwin en ik komen waarschijnlijk ook wel dan..

Wil wel.
Beschikbaar: een muis.

Ok relaxt. Is er nog iemand dan die een router heeft?

Kunnen we een beetje vroeg beginnen? Kan ik nog even lang meedoen én mooi partijtje tukken...Tof idee trouwens!

AlwinS schreef: Kunnen we een beetje vroeg beginnen? Kan ik nog even lang meedoen én mooi partijtje tukken...Tof idee trouwens!

Ik vind het een topidee om op tijd te beginnen, maar zonder Router gaat dat niet lukken. Kan iedereen even rondvragen?

P.s. na wat zoeken op marktplaats ben ik een 8-poorts switch op het spoor. Hopen dat die kerel vanavond nog reageert...

Infamous angel

Ik heb hier nog wel een 4-poorts router staan, met of zonder draadloze verbinding. Nog voorkeur?

Infamous angel schreef: Ik heb hier nog wel een 4-poorts router staan, met of zonder draadloze verbinding. Nog voorkeur?

Daar komen we al een heel end mee! Ik denk dat we met draadloos erbij wat flexibeler zijn in het evt. toevoegen van een 5e speler, dus daar gaat de voorkeur wel naar uit.

Wat is de leentermijn of wat wil je er voor vangen?

Allemensen, wat ik me nou toch vind:

http://link.marktplaats.nl/471046676

Allemensen, wat ik me nou toch vind:

http://link.marktplaats.nl/471046676[/quote] Zo'n kreng had ik ook, voor 3 tientjes verkocht op Marktplaats. Zal wel aan mij liggen maar had d'r altijd gezeik mee. Ach, iets met gegeven paard.
Infamous angel

Het is een 54G LinkSys. Je mag hem lenen voor een week of voor € 10,- hoef ik hem niet weer terug te hebben.