:shock: Kun je met een 350 mhz (en binnenkort 128mb ram) en een videokaart van 32 mb ook meedoen? of moet je dan zo eentje met meer dan 1000 miljoen cijfers hebben? :cry:

Voor mensen op zoek naar een lekkere 3D shooter: call of duty

Iceman schreef: Kan 'Raven shield' ook met multi-player? Dan is dat zeker ook een aanrader!

tuurlijk kan raven shield: een held ben je als je dat kan spelen!!
heb m trouwens dubbel (LEGAAL). iemand kan m tegen geringe prijs afhalen.

mn pc specs:
2400+ / 2.0GHz
512 Mb
Magic FX5200 128 Mb

btw: ik doe dus ook mee he...

er zijn wel redelijk stevige computers voor nodig, maar toch:
c&c generals moet natuurlijk gespeeld worden...

Pfff! Bij Raven Shield wordt je de hele tijd van je sokken geschoten. :?
Wouter heeft nog een machtig mooi spel, genaamd Serious Sam! Daar kun je kippen en mensen met hun eigen hoofd in de hand overhoop poffen. Mijn tip voor jullie!

als je t nou gewoon s n keer leert spelen... scheelt n helehoop opnieuw levels laden

ik doe ook wel mee

het lijkt me handig om niet al te veeleisende spellen te kiezen, verder zou ik nog eens ghost recon willen doen, was vorig jaar ook retetof

Ik ben nog steeds voor Medal of Honour. Die hele ghost recon, ik begreep er niets van vorig jaar.
Ik wil dus wel meedoen. Heb mijn computer een beetje geupgrade (128 ->384 mB Ram), windows draait weer lekker, dus ik ben er klaar voor.

pauljonathanpaulusI schreef: Heb mijn computer een beetje geupgrade (128 ->384 mB Ram), windows draait weer lekker, dus ik ben er klaar voor.
pauljonathanpaulusI schreef: O, hier mag je dus patsen met je computer.
                         :wink:
Skippy schreef: de VAN-party begint op vrijdag 18 december en gaat het door tot evt. zondag de 20e. De begintijd zal zo rond drie uur zijn op de vrijdag. Vanaf nu kun je je opgeven op dit forum. In deze post zal ik op de hoogte houden wie er allemaal meedoen. Als er erg veel animo is probeer ik het huis van de buren erbij te regelen. ;) Deelnemers: Sipko-Jan Hans Praamstra Thomas Paul Boersema Jan Cruiming Wouter Dirk Menno Henk Broeksema Paul van de Valk (na werktijd)

Hé Wouter, ik ben wel geinteresseerd in dat LEGALE exemplaar van Raven Shield, wat vraag je ervoor?

En hoe kom je trouwens aan twee? :shock:

haal het vraagtekentje maar weg hoor skippy, in principe doe ik gewoon mee...

Infamous angel
wouter schreef: [..] tuurlijk kan raven shield: een held ben je als je dat kan spelen!! heb m trouwens dubbel (LEGAAL). iemand kan m tegen geringe prijs afhalen.

Ik kan het spelen, maar ik zou mezelf nu ook geen held willen noemen. Bedoel je dat het een moeilijk spel is of dat het niet makkelijk draait op jouw pc? Wat dat eerste betreft, dat valt best mee hoor en dat tweede, tsja...

Wat moet je trouwens voor de originele versie van "Raven Shield' hebben, Wouter? ===> Is al geregeld. Dus DJ TJ. You've got something to look forward to :D

Als laatste, Skippy, waar sta ik op de lijst van deelnemers? Ik wil ook mee doen. ===> Ook al geregeld. Ik heet idd Jan en niet Wim.

He zijn er nog meer mensen die mee willen doen???

yo, als het vrijdag 19 december begint doe ik mee!

Heb trouwens ook call of duty

In principe zal ik na mijn werk langskomen met pc.
Ik kan daarbij ook mijn dreamcast met 4 (!) controllers meenemen. Dat betekent bijvoorbeeld tennisen 2 vs 2!

tof lijkt me een prima idee!!! :)

Iceman schreef: [..] Ik kan het spelen, maar ik zou mezelf nu ook geen held willen noemen. Bedoel je dat het een moeilijk spel is of dat het niet makkelijk draait op jouw pc? Wat dat eerste betreft, dat valt best mee hoor en dat tweede, tsja...

meer dat je het gewoon speelt.misschien ben ik dan ook een held...

Dus DJ TJ. You've got something to look forward to :D

:?: wat bedoel je hiermee iceman, jij had m toch al op soos geregeld?? maakt mij niets uit hoor, maar ja. een van jullie kan m hebben.
jullie zijn toch broertjes. dan kunnen jullie vast heel goed erom vechten...

kom op mensen het is nog niet vol!!! Meer mensen die fanatiek willen gamen? Komend weekend!!!

Hoe doen we het eigenlijk bij de overgang van zaterdag op zondag? Gaan we om 23.59u stoppen, of zullen we dan alleen maar christelijke spelletjes spelen?