Is er wel animo voor een LAN-party tijdens het novitiaat. Tot nu toe horen we nog weinig!

Eh, mogen novieten ook meedoen? Ik hou altijd wel van een potje knallen. Maar ik weet niet of ik tegen die tijd mijn PC al daarginds kan hebben. En ik heb ook niet echt daverende specs. UT en Q3 willen nog wel.

Als het aanstaande Dinsdag gaat gebeuren lijkt het mij pertinent onmogelijk dat je erbij kan en wilt zijn. :twisted:

Ok. Volgende keer beter.

:twisted: :?:

Jean schreef: Ok. Volgende keer beter. :twisted: :?:

De volgende keer mag je uiteraard meedoen! Normaal is er wel veel animo, maar het lijkt of iedereen nu druk is met tentamens/vakantie/novitiaat/vergaderingen/werken/reunist zijn. Vorige keer bij ons thuis was het gezellig, maar een paar minder mensen vinden we ook niet erg :wink:

:twisted: = wilt

maar een grap die wordt uitgelegd is niet leuk.

L1Rn4urAyA7aTEe

Nou ik kwam dus wel, Kars begrijp ik het nou goed dat jij ook komt?

hmmmm,... van de LAN-party komt waarschijnlijk niets terecht. Nog geen definitieve aanmeldingen binnen. Wordt het 'em niet?

2e week van novitiaat ook niet??

ik denk dat je dan rond de dinsdag en de woensdag zit. En dan vanaf uurtje of 6 ook. Maar niemand heeft zin om zoveel tijd op te offeren. En waarschijnlijk ben je lam van de soosavonden ;). Daarnaast komt het niet goed uit wat betreft -Fiets 'em in de prak-,... wat misschien ook wer hier is. Op de woensdag.

L1Rn4urAyA7aTEe

Dus?

voorlopig afgelast denk ik.

Hmm ik geef een keertje aan niet te komen en prompt heeft niemand er meer zin in.... geeft je te denken. :lol:

L1Rn4urAyA7aTEe

Wat denk jij nou dan? Zonder jou erbij is het ook helemaal niet leuk meer. :P

edit: wanneer is de nieuwe datum?

Gamers vergadert u weer bijeen. Aangezien de laatst geplandde LAN- party niets werd lijkt me het wel nodig om alsnog een LAN-party te houden die dit keer ruim op tijd wordt aangekondigt. Hebben er mensen suggesties voor data en zijn er ook mensen die mee willen doen...?

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik heb wel zin om jongens af te knallen. :twisted:

Even serieus: ik ben bezig een ander videokaartje te regelen (even investeren in een nieuwe, ka-ching!), dus dat hoop ik voor die tijd wel rond te hebben. Ik hoor 't wel.

Prima,... ik zat qua tijd zelf te denken aan rond de kerst vakantie of de herfstvakantie ergens.....

nee, dat is lekker rap...

wouter schreef: nee, dat is lekker rap...
Skippy schreef: Aangezien de laatst geplandde LAN- party niets werd lijkt me het wel nodig om alsnog een LAN-party te houden die dit keer ruim op tijd wordt aangekondigt.

Of de jongere jaars organiseren een eerder feestje... misschien wordt het wel een groot succes.