Is deze regel eruit gehaald? :D

Nee, die staat er nog prima in als je goedkijkt.

Back on-topic! 7 mei is dus de streefdatum?

Lijkt me prima.
Is er al een locatie bekend?

Pieter schreef: Nee, die staat er nog prima in als je goedkijkt. Back on-topic! 7 mei is dus de streefdatum?

7 juni bedoel je??? 7 mei is op een woensdag :shock:

goed gezien jongen. Het moet idd juni zijn.

7 juni is wel het pinksterweekend. Ik weet niet voor hoeveel mensen dat een belemmering oplevert. Ik weet wel dat ik dan iig niet kan.

Hmm, er is ook altijd wat, maar 7 juni is idd dan niet handig, 14 juni? of ligt dat te dicht bij de tentamens? Anders dus pas de zomervakantie!

Lennert schreef: 7 juni is wel het pinksterweekend. Ik weet niet voor hoeveel mensen dat een belemmering oplevert. Ik weet wel dat ik dan iig niet kan.

Belijdenisweekend in Groningen in ieder geval :!:

8 juni ga ik idd belijdenis doen dus het lijkt me niet erg geschikt om dan een LAN-party te gaan houden (althans hier dan).

Verder denk ik dat het wel weer eens hier zou kunnen. De jongens reageren zelf wel hierop als het niet kan! :D
Het zou mooi zijn als het iig een weekendje later kan.

We hebben intussen een 8 poorts switch hub dus dat schiet ook al weer meer op.

weekendje later is ook niet mogelijk. Dan is er een zomerkamp.

Biezema schreef: weekendje later is ook niet mogelijk. Dan is er een zomerkamp.

Mag ik aannemen dat de geeltjes op kinderkamp gaan dan? Hmmm,... nee dan moeten er een aantal mensen aftaaien en we willen wel weer een grote groep hebben. Moeten we gaan denken aan het weekend van de 21e.....

tentamens?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Biezema schreef: tentamens?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hmmm,....... tja die liggen bij mij wat gespreider dan de gemiddelde GSV'er denk ik! :D
Dan wordt het dus ergens in de vakantie mag ik aannemen?

Kerstvakantie? Ja goed idee! Was afgelopen jaar ook een groot succes.

Of in de eerste week van het novitiaat?

Das zeker geen gek idee :twisted:

Ik denk inderdaad dat de eerste week van het novitiaat zich het beste leent voor een nieuwe LAN-party. Een frisse start in het jaar en iedereen heeft er flink zin in !!!

De dinsdag op de woensdag dan maar, aangezien de dinsdag na de maandag toch al 'verloren' is... :lol:

Pieter schreef: De dinsdag op de woensdag dan maar, aangezien de dinsdag na de maandag toch al 'verloren' is... :lol:

Laat het dan niet net zo als vorig jaar om 12:00 uur beginnen, want dat is me de vorige keer ook niet zo goed bevallen. 10:00 uur thuis van soos en dan om 12:00 uur alweer bij Parel 92. Als dat gebeurd dan zullen jullie mij niet zien, maar misschien hebben jullie daar ook wel geen belangstelling voor :wink:

Tuurlijk wel Mol, er moeten zoveel mogelijk mensen zijn. En ik trek het denk ik ook niet; om 12uur beginnen. Ligt er een beetje aan waar het is, maar als het in de buurt is, kun je komen wanneer je wil.