In de X[ist] in Christ (het vroegere Kivive) van september is een heel interessant artikel, geschreven door Joanne v/d Kamp, te lezen over de bezoek in Thailand door Joanne, Rienk en Matthijs.

Te lezen in de UK van 21 september 2006:

p. 10/11, een artikel over ontgroenen binnen o.a. de GSV. Hiervoor is de weblog van Roelien de Wolf gebruikt en hebben ze haar geinterviewd.

hier de link

ik vind het mooi stuk, leuk Roelien!
alleen weet ik nog niet zo goed wat "de streng christelijke GSV " betekent, maar goed tis allemaal beeldvorming.

Leuk, prima stukje.

Heel herkenbaar die speculaasjes ;)

Waar blijft onze zwijgplicht?

dat is ook wel zo, maar aan de andere kant vind ik het ook wel wat hebben...........
leuk stukje om te lezen :D

Amica Klaske Sikkema vertelt in de bijlage Leven en Welzijn van het ND in het kader van Dierendag over alle dieren bij haar thuis. Leuk stukje!

hey roelien, leuk stukje in de uk, lees het nu pas.

Vanavond op de lokale zender van Groningen: OOG TV. In een item over mobiele telefoons etc. in de UB: Amica van der Zee die een kopje koffie bij de kassa van de kantine haalt... Dat ik dan heb mogen zien :wink:

fijn dat jij altijd nog oog tv in de gaten houdt, heb je mij nog gezien, ik heb naar elke camera gezwaaid tijdens de 4 mijl

Rita Klapwijk-Poppe, oud lid van de GSV op

mooi, nu hoef ik ook niet meer te bedenken wie ik ga stemmen.

Rita krijgt alle stemmen van de GSV!!

Met alle respect, maar ik vind dit wel erg simpel. Blind op een poppetje stemmen wat je goed kent zonder het programma van deze of gene erbij te betrekken getuigt van weinig zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.

Ts, je hebt hier wel over het Rita POPPEtje-effect. Daar gelden heel andere regels voor.

Dat is waar, dat was ik vergeten. :lol:

Maurice! Dat neem ik je niet in dank af;)

Is toch iets om trots op te zijn hoor klaskes. We zijn echt niet allemaal in de dierendagbijlage van het ND gekomen, das toch wel de meest gewilde onder de speciale blaadjes

Happietaria in de media!!!

We stonden in het ND van zaterdag en in de Gezinsbode! Blijdschap alom want dit is nog maar het begin...