Wat zie ik hier in de Gezinsbode:
...'De vijfde plaats (van de ChristenUnie in Groningen) is voor Stieneke van de Graaf (Groningen, 22)...'

Ik heb t stukje voor je uitgescheurd stieneke! Neem t morgen wel mee naar soos :wink:

Dit gaat over de verkiezingen voor de Provinciale Staten neem ik aan? Van harte Stieneke! Mooi plekje!

Het gaat over de cu lijsttrekker.

Ik krijg net een blaadje van IFES door de bus, en als ik me niet heel sterk vergis staat amica Buit-Minnema op de voorkant.

Gisteravond keek ik het nieuws op RTL4 en op een gegeven moment lieten ze beelden zien van Rouvoet na een vergadering. Rouvoet was daarbij druk in gesprek met Rita Klwapwijk.

Ook een beetje GSV'er: Arjen van der Schee (de aanstaande van Joanne ;)) staat in de nieuwste Internationale Samenwerking met een portret over de reis naar India en Thailand. Een van de geplaatste foto's is gemaakt door Joanne.

Onze eigen am. Broekema op een lezing van de SIB vorige week woensdag. Achter de tafel zat ook nog mijn eigen opa (am. Nap). Heeft Rouvoet soms verstek laten gaan?

Ja, Rouvoet was niet aanwezig ivm de bijzondere situatie in Den Haag die dag. Mentko heeft deze avond voor hem waargenomen.

Volgens mij is het vriendinnetje van Kuijsten ook op deze foto te bewonderen.

Haha volgens mij hoor ik net Gerard P een speakerset winnen op SLAM FM....

Hehe die Plaggenmarsch ook, belt ook achter alles aan die vent...

Onze bijbelkring was trouwens dapper zingend in Nederland Zingt te bewonderen afgelopen zaterdag :D

Hihi. En het staat op de band, hoor.

Check de UK! Pieternel staat erin en er staan onthullende feiten in zoals dat ze voorzitter van de GSV is geweest!

Shiit, in de cmb doen ze niet aan goeie UK's!!! Vet slecht ja

Je kan 'm toch online lezen?

owja

...

Gaaf artikel!!! Echt heel leuk! Jammer dat je dan voorzitter wordt genoemd, maar das ook best leuk :wink:

volgens mij had ze 'monarch' gezegd maar de verslaggever wist vast niet helemaal wat dat is...

Om precies te zijn, hij had ergens gelezen dat ik monarch was geweest, op mn nieuwe garde web log namelijk, en hij dacht dat dat gewoon hetzelfde was als voorzitter.

Maar wel een tof artikel! en leuke foto! Zelf gemaakt? ;)