Dat klopt.

vet schreef: Te zien in de nieuwe Perspex: Een verslag van de Summerschool in Brussel met: Rita, Matthijs, Albert Jan, Roberto en mij.
Staat dit ook ergens online? Of kan iemand (vet?) dat even online zetten? Ik heb namelijk geen Perspex, en wil in ieder geval globaal bijhouden waar en hoe ik in de media terecht kom, om al te grote misstanden te voorkomen en eventueel te zetten...
Animal schreef: [..] Ik meende ook Auke Minnema te herkennen. Kan dit kloppen?

Sterker nog, hij staat er inderdaad ook in!

Carloz schreef: Ik heb namelijk geen Perspex

Ik heb er wel eentje liggen, mag je op komen halen.

Mijn zusje, ja Catharina stond dus in het Nieuwsblad van het Noorden, nav het onderzoek waaruit bleek dat de Groningse studenten de domste van Nederland zijn, en zij moest het tegendeel geven, nu ben ik even vergeten wie er nog meer bij was.

Iig bleek dat het met de algemene kennis nog wel meeviel

Bedoel je misschien dit?

Dagblad van het Noorden op 10 september schreef: 'Groningse studenten zijn dom, dik en lui' Fenna Moek groningen - Groningse studenten zijn het domst, dikst en meest lui van Nederland. Dit blijkt uit het studentenonderzoek dat Nieuwe Revu samen met onderzoeksbureau Panelwizard deed onder 304 studenten in het hele land. De Groningse studenten geloven er helemaal niets van. Lydia Folkersma (24), tweedejaars Nederlands: "Erg ongezond eten doe ik niet. Ik eet nu toch ook een appel?" Folkersma lijkt een voorbeeldstudente te zijn: ze drinkt bijna niet en gaat maar één keer per week uit. Ze voldoet totaal niet aan het beeld van de laveloze Groningse student die meer uitgaat dan studeert. En tijdens colleges voornamelijk uitslaapt. "Momenteel ben ik erg moe. Soms lig ik al tegen tienen op bed. Ik ben meestal voor tien uur 's ochtends weer uit de veren." We testen de algemene kennis van enkele Groningse studenten door ze enkele vragen uit de Nieuwe Revu voor te leggen. Een aantal vriendinnen van Lydia schuift aan. De studenten vallen toch een beetje door de mand. Een van de meiden beweert dat het aantal zetels van de Tweede Kamer een oneven getal is, dat zeker boven de 200 uitkomt. (De Tweede Kamer telt 150 zetels.) Bovendien beweert ze dat Colin Powell de vice- president van de Verenigde Staten is. (Powell is minister van buitenlandse zaken. Dick Cheney is vice-president van Amerika.) En hoeveel miljoenen is één miljard? Lydia gokt tien of honderd. (Een miljard is 1000 miljoen). Maar dat Groningse studenten het domst van Nederland zijn, gaat haar toch iets te ver. "In Amsterdam weten ze echt niet meer dan wij." studenten er zo bekaaid van afkomen. "Dat komt door de twijfelachtige reputatie die de studentenverenigingen hier hebben opgebouwd door de drankincidenten in het verleden. Daardoor krijgen studenten een slecht imago." Douwes' levensstijl komt nog het meest in de buurt van wat Nieuwe Revu in beeld brengt. Hij eet geen fruit, houdt het meestal bij pizza of patat en drinkt zo'n acht biertjes per week. Maar dik is hij zeker niet. "Ik sport niet, maar doe altijd alles wel met de fiets. Ik neem nooit de bus." Douwes krikt zijn imago fors op door alle vragen goed te beantwoorden. Catharina Schilder (19) woont nog bij haar ouders, maar studeert in Groningen. Bij haar ouders krijgt zij elke week een gezonde dosis voeding binnen. "Ik probeer me altijd te houden aan de schijf van vijf." De vragen gaan haar gemakkelijk af. Maar waar kwamen de Rolling Stones alweer vandaan? "Zijn dat geen Nederlanders?" (The Rolling Stones komen uit Engeland.)

Lydia Folkersma is ook geen onbekende op de GSV... :)

check simone fm. Ik werd net gebeld door Hans die voor de Prescie op de keimarkt staat. Zometeen mogen zij een woordje doen op de radio!

dit zijn de frequenties: 91.3 101.7 92.9 fm
waarschijnlijk op 91.3 fm.

volgens www.radiosimone.nl is het in groningen 92.9 fm

onderaan de homepage kun je live meeluisteren via internet.

oftewel

Is er nog iemand die het kan opnemen? Ik heb namelijk geen apparatuur daarvoor. Ik ben nl. ook gebeld door de Prescie met het verzoek het interview op te nemen. Ik luister nu overigens wel... Frequentie inderdaad 92.9 FM.

hmm als ik via internet kon luisteren had dat wel gekund, maar server zit vol...

ik heb em gewoon via 91.3 volgens mij. wel een beetje storing

dan draai je even door naar die 92. nogwat.... dan heb je misschien geen storing? :)

oke ik zit er toch in en ben aan het opnemen

heb je even voor mij!

Yesss elke dag soos op de gsv!

Mooie promo hoor. Elke avond soos... Het zou wat zijn! Lekker kort en duidelijk: mooi! Kees van Ichthus? Wie mag dat wezen... Hebben ze zeker geschoven in de samenstelling van het bestuur...

Lekker fel die van der Jagt!

goedzo hansie!

Mooi gesproken! Christelijke studenten strijden om mooiste vereniging.

idd prima presentatie!!

haha lache zeg, die Hans kan er wat van.