Over ondersteboven: de kandidaat voor de VVD (althans één daarvan) is Betty de Boer. Mijn commissiegenoot bij Ruimte en Wonen en Financiën en Veiligheid.

Gister was Rita Klapwijk-Poppe namens de Christenunie voor Spijkers met Koppen. Ze was goed!

Tof! Jammer dat ik het gemist heb!

Koos L. op vi.nl in 't wereldje:

"Geen gesprek Van Basten en Seedorf. 'Hij leest het wel op teletekst.'"

Nanne, wanneer zijn Wouter en jij te zien bij Lingo?

Gister gezien bij Lijst Nul: Rita Klapwijk (formerly known as Rita Poppe), als nummer 29 van de CU!

Ze stond gister ook al in de Sp!ts...

En vorige week ook al, maar dat was een verhaaltje van iemand anders.

Ja lekker, schaamteloze zelfpromotie:
Lees en recensies van mijn vette demo. Voor het luttele bedrag van 7 euri issie ook van jou!

Hey tof Pieternel!!! Mag ik alvast je handtekening?

He die demo vind ik wel gaaf. waar wat hoe en waarom?

www.knvb.nl schreef: Zaterdag 11 november: Roda JC - RKC Waalwijk (19.30 uur); scheidsrechter: Van Boekel, assistenten: Langkamp en Schiphorst

Wow goed bezig P'nelly!

Henri L schreef: Nanne, wanneer zijn Wouter en jij te zien bij Lingo?

Ik zal het maar vertellen, vrijdag 1 december zijn we te bewonderen.:D Kijkt allen!

Mooie reacties Pieternel! Dat moet wel erg goed zijn!

Ik begreep trouwens van am. Jonker dat de GSV in de Riepe staat. Allemaal kopen dus.

Vandaag in het Nederlands Dagblad (pagina 11) een artikel over het Veenhof-congres, waar o.a. Ewout Klei zal spreken. Hij staat dan ook groot op de foto.

Rinze schreef: GSV in de Riepe. Allemaal kopen dus.

Ik quote ff de tekst uit de Riepe.

Het is een stukje uit het Het dagboek van een straatkrantverkoper

(...)
Het was de tijd van de ontgroeningen. Er kwam een stoet wagens voor met studenten erop. Er zat een studente op die eerder op de dag een Riepe gekocht had. Ze nodigde me uit om mee te rijden. Ik ben op de wagen gesprongen, natuurlijk met m'n hond Susy.
En wat er daarna gebeurde? Het zal wel toeval zijn (of toch een boodschap van boven), maar ik kwam terecht bij de GSV (Gereformeerde Studenten Vereniging). We hebben een druk gesprek gehad over leven en dood, dat eindigde in een BBQ en een lekker biertje. Ik bedank Maartje en de medestudenten voor de gezellige avond.
(...)

Groet van Wammes


Het staat in de Riepe van November, die verkopen ze nu op straat. Deze Riepe moet natuurlijk sowieso in het GSV-archief.

Tof zeg! Wie had kunnen denken dat we een beroemdheid op de wagen hadden?

tof inderdaad, die Wammes: