Jij hebt toch altijd een stem die tot in de verste uiteinden wordt gehoord Hans?

Hartstikke goed man Hans, je hebt me overtuigd!

Sinds wanneer zijn we een Gereformeerde StudieVereniging??
Maar voor de rest wel tof filmpje hoor! En Hans wat schreeuw je hard! :P ;)

Ik moet zeggen dat ik de senatoren juist duidelijk en enthousiast over vind komen. Wel jammer dat inderdaad niet alles in de juiste context is geplaatst, maar verder complimenten voor de mensen die zo eerlijk en openhartig aan het woord zijn over de GSV. Duidelijk en helder gezegd!

Sinds wanneer heten we trouwens GSv ipv GSV?

Vanavond was in Hart van Nederland een onderwerpje over de nieuwe bijbelvertaling in sms-taal. In dat stukje kwamen naast een aantal kids ook Philip Troost en een auteur aan het woord. Mijn huisgenoot, ATV-er, meende hierin Sietske de Jong te herkennen. Weet iemand hier iets van?

Als ik het oudste GSV-lid moet geloven, klopt dat.

Klopt idd. Ik vond onderstaande mail in mijn inbox:

Kijk vanavond om 19.00 uur even naar SBS6: de SMSbbl (sms-bijbel) komt (waarschijnlijk) op tv. Die hebben we bij Jongbloed gemaakt, erg lollig.
Collega Sietske was redacteur van dit product en vertelt het een en ander.
Maar volgens ons wordt het vooral snel en flitsend en weinig tekst...
Misschien dat de uitspraak 'God is hip' er nog in voorkomt, want dat vonden ze wel lachen.
En heeeeel misschien zie je nog een plukje haar van mij.
Haha!

Maar kheb het niet gezien...

Als ik het zo snel goed kon zien was het een redelijk topic geworden. Philip was behoorlijk lang in beeld en heeft verteld waarom hij er zo blij mee was. Sietske heb ik niet gezien, toen stond ik in de keuken. En die kids bleven er ook maar over praten. Volgens mij is dit wel een goed initiatief. Leuk dat ook een medium als Hart van Nederland hiervoor te porren is. Ik hoor net dat het een ontzettend betaalbaar en qua dikte leesbaar boekwerkje is, dus als je daar jongeren mee kunt bereiken...

In het programma van de EO 'Tot de dood ons scheidt', was gisteravond oud-GSV'er Wouter van der Woude te zien met zijn vrouw en dochtertje. In het programma wordt gesproken over het leven van hen, ook samen met God, sinds bekend is dat Wouter een ernstige ziekte heeft. Aanstaande donderdag wordt de aflevering herhaald om 17.10u op Nederland 2. Via www.eo.nl en www.uitzendinggemist.nl is de aflevering ook online te bekijken.

klopt het dat hij ook Aardrijkskunde heeft gegeven op het Gomarus?

wie heeft zaterdag joanne gezien? (weekend miljonairs)

Welke Joanne? Als deelnemer of publiek?

ilja schreef: klopt het dat hij ook Aardrijkskunde heeft gegeven op het Gomarus?

Klopt, zie ook .

mensenvriend
Lizzy schreef: Welke Joanne? Als deelnemer of publiek?

Ja! Joanne van der Zee. Volgens mij als deelnemer...

Herbsgarden
ilja schreef: klopt het dat hij ook Aardrijkskunde heeft gegeven op het Gomarus?

Klopt, het is inderdaad die Wouter van der Woude. Zopas de eerste minuten gezien. 't Leek me altijd een verschrikkelijk programma, en het is ook typisch EO, wat betreft het met veel emotie in beeld brengen van op zich irrelevante, maar wel ontzettend persoonlijke dingen. Aan de andere kant wel interessant door het 'Je zult het maar hebben'-achtige, wat betreft de luchtigheid waarmee over het onderwerp door Wouter en z'n vrouw gepraat worden.

mensenvriend schreef:
Lizzy schreef: Welke Joanne? Als deelnemer of publiek?

Ja! Joanne van der Zee. Volgens mij als deelnemer...

Hoe ver ben je gekomen, Joanne?

Het was briljant, ze zat in de cirkel van tien en ze had een vraag over het op volgorde zetten van bondscoaches samen met een ander goed alleen een halve seconde te laat...

kzal later nog ff verder vertellen....maar ik was 36 honderste te langzaam....terwijl alleen mn buurvrouw het goed had en verder niemand....oh...dit is joanne vd zee

Maar toch was je heel vaak in beeld met je kikkergroene jasje;)