berichtje was uiteraard van huisgenoot van Keizer B, Christiaan.

Deze bedoel je? Haha!

Die is wel heel erg!

nu in de media! wie kent haar nog ;).

Nu op het elfde uur (ned. 1), straks aan de beurt, na het voorprogramma van iemand die rutte heet of zo.

Gezien.

schreef: Kerkdienst vanuit de Christelijke Gereformeerde Bethelkerk in Leeuwarden op TV op zondag 21 mei 2006, Nederland 1, 11.00 uur Op D.V. 21 mei a.s. wordt via de televisie een kerkdienst uitgezonden vanuit de Christelijke Gereformeerde Bethelkerk in Leeuwarden. Ds. Pieter Willem Hulshof spreekt naar aanleiding van Jezus’ woorden: “alles wat jullie gedaan hebben voor een van de onaanzienlijksten van Mijn broeders of zusters, dat hebben jullie voor Mij gedaan.” Aan de dienst wordt muzikaal meegewerkt door organist Peter van der Zwaag, pianist Jan Bergsma, trompettist Sydo van der Bijl, violist Annelies Steensma en zangeres Jantsje Procee. De schriftlezing wordt verzorgd door Janke Jellema. Na afloop is er gelegenheid om met leden van de gemeente in Leeuwarden na te praten via telefoonnummer 035- 6727373. Op hetzelfde nummer is de tekst van de verkondiging verkrijgbaar, of bij Stichting Zendtijd voor Kerken, Postbus 94, 1200 AB Hilversum. Op dit adres zijn ook videobanden en DVD’s te bestellen. Voor meer info over Zendtijd voor Kerken zie .

In de polsslag van 19 mei 2006, wordt er geschreven over een posterprijs voor MD/PhD-studenten van 500 euro, onder andere voor Bennard Doornbos!! De poster ging van Bennards kant over zwangerschap en depressie, dus als je daar een vraag over hebt, stel het hem dan! Hij weet er vast alles over!!

Saillant detail; het geld is grotendeels op aan een horloge en kadootjes voor vrienden...

Gespot in Vollenhove:

Sjoerdtje, goed bezig met die trui!

Jawel, de krant is nog niet uit, maar ik verklap het u alvast. Veldman staat morgen in het ND om wat onduidelijkheden over SUNSET weg te halen. Mis het niet! En wie heeft er trouwens een abonnement, zodat ik het ook even kan lezen?

Wel goed misschien om de onrust in gereformeerd Noord Nederland wat te verminderen. Ik heb de discussie op het forum van sunset2006.nl net even gelezen. Jullie gaan goed in op de mensen die kritiek uiten! Hoop dat er alsnog wel 1500 mensen komen!!

Tsja, die onrust verminderen wordt lastig. Ze hebben de felste kritiek van dominee Sietsma van het forum in het artikel gezet.

We hadden ook nog gevraagd om wat wijzigingen in het artikel, maar daar wilde de journalist helaas niet aan.

Bedankt voor het compliment trouwens.:)

Goed bezig Veldman! Ik krijg er toch altijd een beetje de kriebels van. Wanneer het gaat om een grote groep christelijke jongeren die iets samen doen, moet het meteen een evangeliserende werking hebben of er moeten op zijn minst lofliedjes gezongen worden. Waarom kunnen ze niet gewoon inzien dat die jongeren anders rustig in de stad rondhangen, want als ze daar niet heengaan gaan ze vast ook niet heel snel naar Sunset. En mocht dat wel zo zijn, wat is een betere en meer verantwoorde stapavond dan een met andere christenen? Het zal em in de leeftijd zitten, maar ik begrijp niet heel erg veel van de kritiek.

Nee, ik ben het met je eens Arend. Echt heel jammer dat sommige mensen meteen weer denken dat christelijke jongeren ten eerste nooit met elkaar over God en Jezus praten, en ten tweede allemaal misbruik zullen maken van de situatie zoals die straks in de Drie zal zijn. Zie dan de positieve dingen: de interesse die er vorig jaar was om met CHRISTELIJKE jongeren feest te hebben. Dit zien ze dus als iets heel tofs en iets met een toegevoegde waarde boven een gewone stapavond. En dat christelijke jongeren elkaar opzoeken in de weet dat ze allemaal verbonden zijn... Ik vind het echt iets enorm tofs juist! Wij christenen die niet van de wereld maar in de wereld zijn... de Drie... hihi... Het zegt mij genoeg dta er zoveel animo voor eht feest is en was. Nanne en wie verder? (Wouter N.?) Ga zo verder! Komt helemaal goed.

Een heel mooi verslag op de Rugsite van Wyneke's reis naar Rusland!!!

Gratis toegang tot de Hermitage...!

Echt een heel leuk verslag, Wyneke!

Ik geef vast een tip waar je mij in de media kan spotten:
(over schaamteloze zelfpromotie gesproken)

Komende maandag 21 augustus om 15.45 wordt mijn liedje This isn't You gedraaid op Kink FM. Ook zal er een kort vraaggesprekje plaaatsvinden.

Vaak slechte filmpjes gezien......... Ik kende I-see TV nog niet echt goed, net wel even wat filmpjes gekekeken. Dit is het filmpje waarvoor ze tijdens de bbq van de Keiweek op soos aanwezig waren.

De bbq was dus zaterdag en niet dinsdag zoals wordt vermeld. Verder worden er enorm veel dingen uit het verband gerukt. Het is niet een goedlopend verhaal.....Kees begint ineens te praten over dat we met een groep van tien bij elkaar zitten!! Die lui moeten nog veel leren!

bovendien.......had de camaraman even moeten zeggen dat ik niet zo in de microfoon hoefde te schreeuwen !!!! :shock: :? :wink:

http://www.i-see.tv/modules/keiweek/php ... =289&id=54