Rossatron

Ben ik nou gek of staat daar een enorme Roskam vol in beeld op pagina 5 van de nieuwe groninger stadskrant?

als jij gek bent, ben ik het ook. Het is 'm inderdaad

Huh? waar gaat het artikel over dan???? (zit in n'dal en heb hier geen groninger stadskrant...)

Roskam schreef: Huh? waar gaat het artikel over dan???? (zit in n'dal en heb hier geen groninger stadskrant...)

over de film in de openlucht op de vismarkt tijdens de KEI-week

Owja, daar ben ik idd heengeweest met een goede vriend die de kei-week heeft gelopen en bij me logeerde. Euro Trip op een scherm van 100m2! Erg gezellig maar wel een enorme ***-film.

Rossatron schreef: Ben ik nou gek of staat daar een enorme Roskam vol in beeld op pagina 5 van de nieuwe groninger stadskrant?

wel geschrokken zeker?? :erschreck:

EuroTrip is een geweldige film. Beeldschone duitse dame erin. Erg hilarisch...

Over GSV'ers in de media gesproken: ik sprak vandaag iemand die gehoord had dat er afgelopen week op Radio Noord(jaja) een plaatje was aangevraagd voor 2 GSV'ers die afscheid namen van de vereniging o.i.d. Wie weet hier meer van?

en onze eigenste dineke is op tv geweest, volgens mij om haar mening over piercings te geven :?:

En stond jij niet achterop de Consumentengids, Minke?

ach ja dat is ook zo... 8)

Om uit te leggen welke piercings nu wel en welke nu geen aanrader zijn?

Simon schreef: Over GSV'ers in de media gesproken: ik sprak vandaag iemand die gehoord had dat er afgelopen week op Radio Noord(jaja) een plaatje was aangevraagd voor 2 GSV'ers die afscheid namen van de vereniging o.i.d. Wie weet hier meer van?

Klopt inderdaad... Wim Kamphuis en Fred Molenhuis hebben via Radio Noord laten weten dat ze de GSV bedanken voor alles. Volgens mij was er een noviete die een van hen verplicht had, en zij had gebeld... De presentator wenste de noviete nog 'veel plezier zonder Wim en Fred'.

Heeft er nog iemand afgelopen vrijdagavond of zaterdag naar OOG-radio geluisterd?

Moest dat dan?

Stieneke schreef: Heeft er nog iemand afgelopen vrijdagavond of zaterdag naar OOG-radio geluisterd?

jaja...weer 2 GSV'ers in de media!! heb jij nog geluisterd Stien?

Wie, wat, waarom en hoe?

Nee, ik was niet in Groningen... ik ben eigenlijk wel benieuwd of het er echt op geweest is;)
Zou je een bandje kunnen aanvragen?;)

Te zien in de nieuwe Perspex: Een verslag van de Summerschool in Brussel met: Rita, Matthijs, Albert Jan, Roberto en mij.

Te zien in het Nederlands Dagblad :!

Is hij ook al GSV-er tegenwoordig?

vet schreef: Te zien in de nieuwe Perspex: Een verslag van de Summerschool in Brussel met: Rita, Matthijs, Albert Jan, Roberto en mij.

Ik meende ook Auke Minnema te herkennen. Kan dit kloppen?