asjeblieft mark, je gaat tog nie zeggen dat je aan dat braziliaanse koloniaaltje moet gaan vragen of je mag gaan voetballen?!? word voor jou wel weer xtje tijd btw.
we zijn naar de woensdag gegaan omdat een aantal mensen wel op woensdag of donderdag konden maar niet op dinsdag. en zo beroerd is die tijd helemaal niet dacht ik, alleen zou het mooier zijn als we tot 2uur door konden gaan, maar dat gaat jurrian dus ook proberen.

Ik kom ook wel ff voetballen. Neem ook ff twee mensen mee van de studie. Kunnen wel ff meedoen tog? Hebben we iig wat mensen erbij.

Zie jullie morgen wel om 1 uur!

Skippy schreef: Zie jullie morgen wel om 1 uur!

Volgens mij loop je het risico dat het dan al afgelopen is...
Ik kom definitief niet btw

schalk matchwinner jonge!!

k ben van de partij! yeah..

Als kifffen komt, kom ik ook!!!!
Even serieus voetballen :x

Nu komen de echte mannen, dan kan ik eigenlijk niet ontbreken :wink: Het wordt zo wel hard nodig een strenge scheidsrechter aan te stellen, die het fysieke aspect van de strijd in de gaten houdt. Het moet natuurlijk wel zaalvoetbal blijven, en dat was de vorige keer niet altijd zo. Uiteraard is dat normaal niet zo erg, maar als HP het strijdtoneel betreedt.....

krakrak schreef: volgende week weer woensdag vanaf 12 uur, dan tot half 2

Goed geregeld, lads.
Volgens mij wordt et best druk morgen. Volgende keer maar twee zalen huren.
RJ, kerel, morgen wordt et nog veel ruiger :wink:

Vriend Niels

Morgen 12 uur kom ik ook wel ff mijn voetbalkunsten vertonen.

zozo wordt wel errug druk morgen, kunnen natuurlijk niet met meer dan 15 man gaan voetballen he... en drie teams maken vind ik eigenlijk ook nix voor een uurtje, maar goed, wie ziet weh!!!
En schalk, ruig is niet het goede wordt; het wordt verschrikkelijk... :twisted:

Jurrian schreef: En schalk, ruig is niet het goede wordt; het wordt verschrikkelijk... :twisted:

Okok, jullie hebben erom gevraagd. Als ik er morgen ben, ben ik een MONSTER :kodomagnam:

tegen robocop van lenthe kun je tog nie op kerel... als er zoveel lui komen ist hopen dat we nog wat langer door kunnen gaan. int vervolg maar elke x tot half 2 of 2 uur afspreken

HaJee schreef: [..] Volgens mij loop je het risico dat het dan al afgelopen is... Ik kom definitief niet btw

Ach jah,.. dan zie ik ze echt nog wel hoor ;) Ik heb ook niet gezegd dat ik dan aan zou komen ;)

Tot morgen jongens!

RJ schreef: Nu komen de echte mannen, dan kan ik eigenlijk niet ontbreken :wink: Het wordt zo wel hard nodig een strenge scheidsrechter aan te stellen, die het fysieke aspect van de strijd in de gaten houdt. Het moet natuurlijk wel zaalvoetbal blijven, en dat was de vorige keer niet altijd zo. Uiteraard is dat normaal niet zo erg, maar als HP het strijdtoneel betreedt.....

Het gaat in de zaal niet om het fysieke aspect maar om de tac- techniek. Laat dat duidelijk zijn.
Maar we zien morgen wel

tis te hopen dat er nie meer dan 12 lui komen, 1 wissel per team lijkt me meer dan genoeg

krakrak schreef: tis te hopen dat er nie meer dan 12 lui komen, 1 wissel per team lijkt me meer dan genoeg

Helaas, mijn college gaat niet door. Ik kom er aan. :lol:

Zal ik ook weer eens komen kijken?

Zijn er ook meisjes die willen zaalvoetballen? Lijkt me namelijk erg leuk!

krakrak schreef: tis te hopen dat er nie meer dan 12 lui komen, 1 wissel per team lijkt me meer dan genoeg

Het was gezellig druk (18 man) en door de vele pauzes was het niveau redelijk! Af en toe was die Kraker niet te stoppen 8) 8) 8)
Volgende week heb ik weer geen college dus dan ben ik er weer, gaan we HANKE weer inmaken! :wink:

HP schreef: Het was gezellig druk (18 man) en door de vele pauzes was het niveau redelijk! Af en toe was die Kraker niet te stoppen 8) 8) 8) Volgende week heb ik weer geen college dus dan ben ik er weer, gaan we HANKE weer inmaken! :wink:

Als er voldoende mensen zijn die structureel blijven komen, dan kunnen we ook op twee dagen gaan ballen...
Volgende week ben ik er zeker weer bij. Hoop ik.