The Master schreef: Voor de volgende keer is de zaal gereserveerd op dinsdag 18-11-203-03 van 12:00 uur - 13:00 uur. Helaas waren er geen andere tijden meer vrij. Zelf heb ik college, dus ik ben er niet bij.
Arjo en ik in ieder geval

Mol je raaskalt of laat iemand anders op je naam posten.
In ieder geval ben ik er morgen zeker bij.

HaJee schreef: [..] Mol je raaskalt of laat iemand anders op je naam posten. In ieder geval ben ik er morgen zeker bij.

Ik heb wel zelf gepost, maar hoe kan ik zeker weten dat jij weer meedoet?? Volgens mij heb ik het jou nog niet gevraagd, maar dat maakt niet uit. Fijn dat je ook meedoet. Zelf kom ik wat later, want ik heb eigenlijk tot 12:05 les.

volgende week dinsdag is er weer een zaal gereserveerd van 1015 tot 1200.
Dit was voor de hele week nog de enige optie. (op de van 900 naar 1000 na)

Had vanochtend om 820 gebeld voor donderdag maar ze hebben de zaal zins kort verhuurd aan een school. (de hele donderdag)
Eigelijk dom aangezien ze dan dubbele pieken vangen.
Van ons als je een kaart koopt, via de rug college geld en ook nog door zaal verhuur. Als het zo werkt tenminste.

Hanke schreef: volgende week dinsdag is er weer een zaal gereserveerd van 1015 tot 1200. Dit was voor de hele week nog de enige optie. (op de van 900 naar 1000 na) Had vanochtend om 820 gebeld voor donderdag maar ze hebben de zaal zins kort verhuurd aan een school. (de hele donderdag) Eigelijk dom aangezien ze dan dubbele pieken vangen. Van ons als je een kaart koopt, via de rug college geld en ook nog door zaal verhuur. Als het zo werkt tenminste.

Dat is jammer en voor mij onbegrijpelijk, tegen hun regels in in ieder geval. Zelf wordt het voor mij wat lastiger, want dan moet ik het vak recht laten schieten. Ik zie nog wel hoe ik het doe. :wink:

Infamous angel

Dus in het vervolg vaker op dinsdag? Kijk, dat komt mij wel goed uit. Ben er dan volgende week dinsdag (25-11) dan ook zeker bij!

verrot dat ze die zaal de hele donderdag verhuren... beetje jammer. moeten we ff nieuwe vaste dag vinden, en ast aan mij ligt zal dat zeker niet op dinsdag zijn. maybe woensdag??

krakrak schreef: verrot dat ze die zaal de hele donderdag verhuren... beetje jammer. moeten we ff nieuwe vaste dag vinden, en ast aan mij ligt zal dat zeker niet op dinsdag zijn. maybe woensdag??

Nee, want een potje voetballen en daarna een competitiewedstrijd spelen op een dag gaat mij te ver. Afgelopen week heb ik ook veel te veel gevoetbalt met het gevolg dat ik de halve competitiewedstrijd met kramp heb moeten spelen :x

Hey wie gaan dur nou morgen allemaal voetballen DINSDAG 25 NOV 10:15 TOT 12:00???

ik ben weer eens van plan om te komen. hopelijk zijn er meer mensen die zo vroeg hun bed uit willen komen.

Goed bezig Tijssen, wist dat ik op je kon rekenen!

Ik ben er ook bij.

Infamous angel

Ik ben er zeker ook bij. Een beetje vroeg, maar dat moet geen probleem zijn. Lekker voetballen. :D

Jurrian schreef: Hey wie gaan dur nou morgen allemaal voetballen DINSDAG 25 NOV 10:15 TOT 12:00???

Ik dus niet, kheb college en last van mijn hamstrings :cry:

HaJee schreef: Ik ben er ook bij.

Toch niet. Volgende week beter.

Jurrian schreef: Hey wie gaan dur nou morgen allemaal voetballen DINSDAG 25 NOV 10:15 TOT 12:00???

Had dat even wat eerder gezegd, dan was ik ook van de partij geweest hebben zijn.

Volgende week dinsdag 2 december is er een zal gereserveerd van 12:00 tot 13:00. Misschien wil iemand nog es proberen woensdagochtend 8:00 te bellen om voor volgende week donderdag ook een zaal te reserveren. Kan zijn dat het nu wel kan...

Sjeng schreef: Volgende week dinsdag 2 december is er een zal gereserveerd van 12:00 tot 13:00. Misschien wil iemand nog es proberen woensdagochtend 8:00 te bellen om voor volgende week donderdag ook een zaal te reserveren. Kan zijn dat het nu wel kan...

Jonge heb je net nog verteld dat dit toch niet werkt. :roll:

Maaruh zal proberen er dan wel te zijn :lol:

Sjeng schreef: Volgende week dinsdag 2 december is er een zal gereserveerd van 12:00 tot 13:00. Misschien wil iemand nog es proberen woensdagochtend 8:00 te bellen om voor volgende week donderdag ook een zaal te reserveren. Kan zijn dat het nu wel kan...

Zoals het er nu naar uitziet kan ik ook eindelijk een keertje meedoen :D Denk wel dat ik er bij ben

Roskam schreef: Zoals het er nu naar uitziet kan ik ook eindelijk een keertje meedoen :D Denk wel dat ik er bij ben

Ik kom ook wel weer, alleen dan wel iets later :roll:

Ik wil ook wel eens weeer gebruik maken van mijn ACLO-kaart, zonder tegenbericht kom ik ook wel even. Mijn knie moet het maar houden :roll: