Als je toch zulke goede contacten met de penningmeester hebt, kun je dat niet wat aclokaarten regelen voor de mensen die er nog geen hebben? Wordt vast op prijs gesteld.

EJ schreef: wat betreft die laffe speelstijl, volgens mij waren jullie het die dat balletje er maar niet in durfden te trappen. zodra wij aan de bal kwamen, lag die er binnen no time in :wink: .

Je bedoelt zeker dat zodra jullie de midden-lijn gepasseerd waren er een oer knal van een schot kwam. Die 6 van de 10 keer over de zij lijn ging.
Maar heb idd wel zin in volgende week, alleen dan wat langer als het kan.

Hanke schreef: [..] Je bedoelt zeker dat zodra jullie de midden-lijn gepasseerd waren er een oer knal van een schot kwam. Die 6 van de 10 keer over de zij lijn ging. Maar heb idd wel zin in volgende week, alleen dan wat langer als het kan.

Zodra wij over de middenlijn waren, stoomden we in 6 van de 10 gevallen direct door naar het 'doelgebied'. Als je dat als oerschot opvat kan ik met je meegaan. Eenmaal in zo direct voor het doel schoten we de bal er in de helft van de gevallen in.
Het aantal afstandschoten was vrij beperkt, ik herinner alleen dat onze keeper een schot vanaf ietsje over de middenlijn loste welke er redelijk in ging :lol:

Hoe laat volgende week??? Als het enigzins mee zint heb ik geen college. Daarnaast heb ik geen last meer van mijn hamstrings, dus dat moet wel lukken. Nu nog maar hopen dat er geen kaartcontrole is :wink:

Pronkjewail schreef: P.S. Is ie trouwens al weer een beetje opgedroogd?

nou vlak na het voetballen werd ie steeds natter tot er onder de douce een explosie van vochtigheid ontstond, waarbij die (hoe kan het ook anders) in een staat van grootheid kwam.

he gaanze, wat is dit voor taalgebruik??? :shock: :shock: :shock:

nou nou nou, jurrian... :oops:
is wel heel gezellig dat ACLO voetbal van jullie :roll:

Ach ik heb het idee dat die jongens gewoon hier verder gaan met hun dichtgegooide huizentoipic... Dit zijn dus geen voetbal verhalen!
On Topic: Wanneer en hoe laat is het volgende week?

Jurrian schreef: alwaar hij in zo een dergelijke mate van verrukking verkeerde, dat de vloeiende en tevens liquide opperste uiting van genot onplofte en werd als een extase van een roos die openklapt in de lente...............................................................................shit he, wat lekker!!! :shock: :shock: :shock:

wat gebeurt r allemaal onder die douches...

he volgens mij doet die voet van mij t wel weer. kijk volgende week weer ff of k kan.

Hans schreef: [..]Er schijnt namelijk erg veel gesport te worden zonder ACLO kaart, hij noemde zaalvoetbal expliciet als aandachtspuntje!

aaah, gelöl. nooit wat van gemerkt...

nog ff: wanneer wordt r weer gevoebald??

wouter schreef: [..] aaah, gelöl. nooit wat van gemerkt... nog ff: wanneer wordt r weer gevoebald??

Ik kom trouwens niet, 'k ben nu door m'n enkel gegaan zaterdag :( ......... het is ook altijd wat bij mij met zaalvoetbal

Maar wanneer wordt er nou gezaalvoetbald?

Pronkjewail

woensdag 12 uur toch?

Toch? (Bevestiging: Krakrak o.i.a.)

woensdag 12 tot 1 idd
I'll be there!

Hey kraker, jij komt toch sowieso wel? Moet je simon ook nog maar ff vragen en die kruidhof mag ook wel eens weer een xtje meedoen...
En gaanze kom jij nou ook maar gewoon, want het is ook wel vaak zo dat degene die na ons in die zaal moet niet (direct) komt opdagen, dus dan kun je nog wel mooi een uurtje meedoen.
Kzal morgen, dindsdag, wel ff langs aclo gaan om de zaal voor volgende week woensdag van 12 tot 14 uur te proberen te reserveren.

Waarom zijn we nu naar de woendag gegaan dan? Toch vanwege de beroerde tijd, midden op de dag? Ik zie nu weinig verbetering, sterker nog, eigenlijk kan ik niet op deze tijd :?

Tis sterk de vraag of ik er ben. Komt mij ook niet zo goed uit. Moet om half twee in Hoogkerk zijn, dus dat wordt krap...
Ik beloof nog niets.

Helaas kan ik er niet bij zijn woensdag, misschien volgende keer beter. Volgensmij kan ik volgende week van 12-14 wel, maarja, onder voorbehoud, ik heb ook zo'n druk leven...

Misschien kom ik ook wel weer een x. Kzal vanavond wel ff vragen of ik kan...