Dinsdag, ik doe ik mijn best er te zijn.

Nylez schreef: Ik ben er ook bij, zijn er wel minimaal 10 deelnemers?

Ik doe ook wel weer mee :twisted:

Jo,... ben erbij!

Heb er nu al zin in, volgens mij komen er meer dan ooit 8) Tijd voor een toernooitje of competitie.

Och voor de afleiding toch maar eens komen. Kom ik ook weer eens in beweging

Zo lekker door de sneeuw fietsen straks!
Edit: Helaas, het sneeuwt al niet meer. :(

echt wel,.... enne ik ben net uit bedgerold en zal ff mijn spullen pakken.

Jongens, ik ga ook een keer.

Ik kom er zo ook aan. Het sneeuwt alleen wel een beetje :(

Leuk potje voetbal. Het niveau was misschien wat wisselend, maar dat mocht de pret niet drukken. Volgende week weer :lol: ?
Op dinsdag kan ik wel weer, maar dan moet en de ACLO open zijn, en genoeg mensen willen voetballen. Roep maar zou ik zeggen. :!:

RJ schreef: Leuk potje voetbal. Het niveau was misschien wat wisselend, maar dat mocht de pret niet drukken. Volgende week weer :lol: ? Op dinsdag kan ik wel weer, maar dan moet en de ACLO open zijn, en genoeg mensen willen voetballen. Roep maar zou ik zeggen. :!:

Ik ben er dan niet bij, mijn vader is dan jarig :roll:

The Master schreef: [..] Ik ben er dan niet bij, mijn vader is dan jarig :roll:

Is ook belangrijk!

Infamous angel
RJ schreef: Leuk potje voetbal. Het niveau was misschien wat wisselend, maar dat mocht de pret niet drukken. Volgende week weer :lol: ? Op dinsdag kan ik wel weer, maar dan moet en de ACLO open zijn, en genoeg mensen willen voetballen. Roep maar zou ik zeggen. :!:

Ik heb opzich wel zin, als er maar genoeg mensen meedoen en idd. de ACLO ook open is. Is er al gereserveerd?

van der Jagt schreef: [..] Is ook belangrijk!

soms moet je wel, al is zaalvoetbal natuurlijk leuker :wink:

Vriend Niels

Gaat er deze week nog gevoetbald worden??

ga nu bellen........................donderdag 1030---1200!!! :D

Wie doen er mee?

toe dan.... neem op!!!

Ja lullo, snel je post wijzigen, hoe durf je!! Btw waarom pas op donderdag??

toch nog

Hanke schreef: ga nu bellen........................donderdag 1030---1200!!! :D Wie doen er mee?

Dat moet wel lukken. Ik ben van de partij!

HaJee schreef: [..] Dat moet wel lukken. Ik ben van de partij!

Ik ben helaas niet van de partij, ik moet een opdracht afronden. De volgende keer maar weer op dinsdag of woensdag!! Of donderdagmiddag na 13 uur!!