Pronkjewail

ruudje was ook lekker op dreef :lol:

was idd lekker potje voetbal, hopen op wat serieuzere tegenstand de volgende keer :D
laten we de vele treffers van onze uiterst doelgerichte goalgetter pronkjewail alias hugo (spreek uit joego) niet vergeten..!

Geloof dat jullie maar 1 keertje van ons gewonnen hebben en dat was om 1330. Moest toen naar huis dus liet ik dat simpele en voorspelbare balletje van hp op krakkrak maar lopen. :wink:

dan heb jij tog in een andere zaal gespeeld beste hanke, volgens mij hebben we van elk team minstens 2 x gewonnen, als het geen 3 x is. ik vroeg me in die laatste wedstrijd ook al af waarom de in de vorige wedstrijden nog onpasseerbare rots in de branding hanke zich nu zo makkelijk liet dollen...

Pronkjewail
krakrak schreef: was idd lekker potje voetbal, hopen op wat serieuzere tegenstand de volgende keer :D laten we de vele treffers van onze uiterst doelgerichte goalgetter pronkjewail alias hugo (spreek uit joego) niet vergeten..!

Mag je wel liegen van je moeder, kraker?

krakrak schreef: was idd lekker potje voetbal, hopen op wat serieuzere tegenstand de volgende keer :D laten we de vele treffers van onze uiterst doelgerichte goalgetter pronkjewail alias hugo (spreek uit joego) niet vergeten..!

Ik zal de volgende keer als het even meezit wel weer langskomen, dan heb je je tegenstand tenminste ook. Helemaal zeker weten doe ik nog niet, want ik heb nog enorm veel last van mijn enkel. Wel relaxed dat zoveel GSV'ers gehoord hebben dat het voetballen elke keer zo leuk is.

The Master schreef: [..] Ik zal de volgende keer als het even meezit wel weer langskomen, dan heb je je tegenstand tenminste ook.

MOL......, wordt alsjeblieft wakker!!!!!!!!!!!!!!

The Master schreef: [..] Wel relaxed dat zoveel GSV'ers gehoord hebben dat het voetballen elke keer zo leuk is.

Als het zo door gaat, kunnen er in het vervolg beter 8 zalen worden afgehuurd.!!!!!!

Zo, ik kan over een uurtje mijn tas inpakken. 12 uur weer zaalvoetballen! Wie gaan allemaal?

ik

Vriend Niels

Jajajajajajaja, ik ga ook maar is weer.

En niels was wederom de beste van allemaal!!!!!!! :roll: :roll: :roll:
Volgende week dinsdag weer van 12 tot 13 uur!

HP schreef: En niels was wederom de beste van allemaal!!!!!!! :roll: :roll: :roll: Volgende week dinsdag weer van 12 tot 13 uur!

Wat is de beste he :wink:

HP schreef: En niels was wederom de beste van allemaal!!!!!!! :roll: :roll: :roll: Volgende week dinsdag weer van 12 tot 13 uur!

In de kerstvakantie gewoon zaalvoetbal :?: , ik zorg dat ik er dan wel ben.

RJ schreef: [..] In de kerstvakantie gewoon zaalvoetbal :?: , ik zorg dat ik er dan wel ben.

ik niet :?

Vriend Niels

Word er echt weer gevoetbald van 12 tot 13 uur, woensdag 24 december? Ik ben er ook wel dan...

Nylez schreef: Word er echt weer gevoetbald van 12 tot 13 uur, woensdag 24 december? Ik ben er ook wel dan...

Op dinsdag 23 december.

Infamous angel

Dus v 12-13u op dinsdag 23 dec wordt er gevoetbald? Dan ben ik er zeker bij. Eindelijk een x dat ik wel weer kan.

Vriend Niels

Ik ben er ook bij, zijn er wel minimaal 10 deelnemers?

Ik ben er ook wel bij. Is het dinsdag of woensdag?