Bert-Jan

Hallo allemaal,

Donderdagmiddag gaan we weer van 13:00 uur-14:00 uur zaalvoetballen bij de ACLO. Dus als jullie zin hebben om mee te doen geef dat dan ff door. De vorige keer waren we met z'n achten (Hugo Eschbach, Matthijs Schalk, Bert Kombrink, Jurrian van Lenthe, Harmen de Kraker, , Matthias Eschbach en ik) Hopelijk zijn we nu minimaal met z'n 10en en dan kunnen we de volgende keer misschien wel 2 uur achter elkaar voetballen.

Henri Plas en Wouter Lieffijn hebben aangegeven donderdag ook mee te willen doen. Jan Cruiming en Rik Roskam doen de volgende keer meer. Ik heb ook al mailtjes rondgestuurd, maar op deze manier kan iedereen even kijken wie allemaal mee willen/kunnen doen.

Weet je wat, ik doe ook mee, beetje het Frontijn gehalte opkrikken!

Als ik niet op school zit wil ik ook wel ff mee :) Lijkt me leuk. 'k ben alleen geen superster ;)

ik heb geen aclokaart. maakt dat uit?

Knapzak schreef: ik heb geen aclokaart. maakt dat uit?

Als er geen kaartcontrole is dan maakt het niet zoveel uit. Is er wel een kaartcontrole dan kom je er niet in.
Een kaartcontrole komt niet zo vaak voor, dus je kunt het erop wagen.

ik ben ook van de partij.

Ik zal er waarschijnlijk ook zijn.

Knapzak schreef: ik heb geen aclokaart. maakt dat uit?

Tot nu toe is er nog geen kaartcontrole geweest. Degene die de zaal wil huren moet in ieder geval een kaart hebben.

Het is mooi dat er zoveel mensen zijn die wel mee willen doen. Zelf ben ik er donderdag niet bij, maar dat hoop ik die week erna meer dan goed te maken :wink: Veel succes in ieder geval.

ps. jullie zetten de nieuwe tijd die jullie hebben gereserveerd weer op het forum?? (van Lenthe regelde de zaal altijd, maar die heb ik nog niet online gezien. Bedankt in ieder geval)

Je kunt toch wel ff langslopen, die kerel woont maar een paaar verdiepinkjes hoger dan ons molle. Als het goed is heeft ie ook wel i-net alleen via de modem. Vanwege de kosten zal ie wel niet te vaak op i-net zitten ;)

Ik ben cker van plan te komen. Lekker een ballejte trappen :)

Ik kan niet a.s. donderdag en zal dus niet van de partij zijn

Vanmiddag om een uur he? Wie vertrekken er allemaal uit vinkhuizen, wanneer en waar doen ze dat dan? Post ff dan kan ik meefietsen. :)

Ik vertrek uit Vinkhuizen. Hoe laat zullen we doen, 20 voor 1? Bij de Parel?

kwart voor lijkt me vroeg zat,.. voor de parel is prima.

Prima, kwart voor vertrekt vinkhuizen vanaf de Parelflat. Zijn er nog meer die meefietsen?

Henri plas ook.

The Master schreef: [..] Tot nu toe is er nog geen kaartcontrole geweest. Degene die de zaal wil huren moet in ieder geval een kaart hebben.

Denk er wel om dat vanaf 1 november veel vaker kaartcontrole zal zijn, omdat dit de laatste datum is waarop een ACLO-kaart aangeschaft kan worden. Degene die dus nog geen kaart heeft kan t/m morgen zo'n kaart kopen. Denk daar wel om, omdat je anders misschien een jaar lang niet de favoriete sport kan beoefenen die je wilt... :idea:

Let op, mensen: aankomende donderdag van 12:00-14:00 is er een zaal gereserveerd.

Ik ben er weer bij, misschien nog niet om 12.00 uur maar een halfuurtje later iig

ik kan helaas niet en volgende week ook niet. Daarna kom ik wel weer een keer!

Ik denk dat ik ook niet kom. Heb eind van de middag een mondeling en moet daar nog wat voor doen. Wie weet. Ik beslis morgen definitief en dan weet molle het ook wel :)