Ik denk dat ik ook maar es een potje kom voetballen.. Lijkt me leuk!

Ik kan er morgen helaas ook niet bijzijn. Er moet nog aan een opdracht gewerkt worden :(

ARD schreef: Ik denk dat ik ook maar es een potje kom voetballen.. Lijkt me leuk!

morgen dus om 12:00 uur??? I'll be there 8)

jajaja okay ik kom ook wel een uurtje voetballen :)

Helaas, de zaken zijn veranderd en aangezien ik nu om 12.30 een afspraak heb gaat het deze week niet lukken om een balletje te trappen. Volgende week beter en veel plezier!

twaalf uur al. shit, moet ik maar s gaan haasten...

Aankomende donderdag gaan we wel heel vroeg voetballen. Ik weet alleen niet of het nu 8:30 uur of 9:00 uur is. Volgens mij was het 1,5 uur achter elkaar. Hopelijk zijn we weer met een mannetje of 10 a 12. Ik ben er wel bij, mijn tentamens heb ik dan alweer achter de rug.

deboer schreef: [..] Denk er wel om dat vanaf 1 november veel vaker kaartcontrole zal zijn, omdat dit de laatste datum is waarop een ACLO-kaart aangeschaft kan worden. Degene die dus nog geen kaart heeft kan t/m morgen zo'n kaart kopen. Denk daar wel om, omdat je anders misschien een jaar lang niet de favoriete sport kan beoefenen die je wilt... :idea:

Je kon altijd het hele jaar aclo's kopen, sinds wanneer is dat afgelopen?

Dat is niet afgelopen maar;
1 November is de dag dat mensen die lid zijn van een vereniging die is aangesloten bij de aclo een kaart moeten hebben, de ledenlijsten van de verenigingen worden dan namelijk gecontroleerd. Heb je dan je collegekaart nog niet geACLOtiveerd dan krijg je er een van de ACLO, met boete van de ACLO én je vereniging...
De "vrije" sporter daarentegen kan het hele jaar door zijn collegekaart laten ACLOtiveren. niks aan de hand dus. Meer controle zal er dan ook wel niet komen.

Infamous angel
Hans schreef: Dat is niet afgelopen maar; 1 November is de dag dat mensen die lid zijn van een vereniging die is aangesloten bij de aclo een kaart moeten hebben, de ledenlijsten van de verenigingen worden dan namelijk gecontroleerd. Heb je dan je collegekaart nog niet geACLOtiveerd dan krijg je er een van de ACLO, met boete van de ACLO én je vereniging... De "vrije" sporter daarentegen kan het hele jaar door zijn collegekaart laten ACLOtiveren. niks aan de hand dus. Meer controle zal er dan ook wel niet komen.

Hee, dat scheelt weer. Ik dacht eerst dat ik nu zonder geACLOtiveerde kaart moest gaan sporten. Ik kon op hun site ook al niets lezen over 1 nov. en er had ook niets in de UK gestaan.

Ik ben er aanstaande donderdag ook bij, lijkt me tof, al is het wel wat aan de vroege kant.
Is het nu 8.30 of 9.00u, kan iemand die dat weet ff reageren?

Voorals nog niet, maar het ziet ernaar uit dat ik in een keer door kan na die Driehoek-borrel...

Wie heeft de zaal gereserveerd voor aankomende donderdagmorgen. Dan kunnen we die persoon even bellen om te vragen hoe laat we hebben gereserveerd.

he mensen

de zaal is gereserveerd van 9:00 uur tot 10:30 dus zorg dat je om 9 uur omgekleed in de zaal bent, kunnen we mooi een potje voetballen

met bibicale groet

Jurrian

ik ga trouwens nu meteen ff proberen een zaal te regelen voor volgende week. Want volgens mij kun je maximaal 8 dagen van te voren een zaal reserveren, dus als ik nu ga hebben we aardig wat kans dat er nog veel ruimte is. Ik probeer wel voor volgende week donderdag van 12:00-14:00 uur

lijkst me n strak plan

van der Jagt schreef: lijkst me n strak plan

Kan niet beter, normaal heb ik alleen het 2e les op donderdag. Dus met een beetje goede planning kan ik er de aankomende periode bijzijn. Afhankelijk van het verloop van het project. :evil:

Voor de volgende keer is de zaal gereserveerd op dinsdag 18-11-203-03 van 12:00 uur - 13:00 uur. Helaas waren er geen andere tijden meer vrij. Zelf heb ik college, dus ik ben er niet bij.

update

wie zijn er wel bij? ik kan namelijk wel en heb op zich wel zin in voetballen...

Lennert schreef: wie zijn er wel bij? ik kan namelijk wel en heb op zich wel zin in voetballen...

Arjo en ik in ieder geval. Daarnaast zullen Waardenburg, Schalk, van Lenthe, Holsappel, W. Lieffijn, Esbach, er wel zijn. Waarschijnlijk doen er nog wel wat eerste jaars mee en anderen, dus kom langs. :wink: