Hanke schreef: [..] Jonge heb je net nog verteld dat dit toch niet werkt. :roll: Maaruh zal proberen er dan wel te zijn :lol:

Laffe haas dat je bent! Wel een zaaltje huren voor gister en zelf een beetje in je bed blijven rotten. Volgende week MOET je er gewoon zijn...

Pronkjewail

inderdaad lamme haas

Sjeng schreef: Volgende week dinsdag 2 december is er een zaal gereserveerd van 12:00 tot 13:00.

Even weer ophalen.

Niet in bezit van Aclokaart, maar wel willen voetballen, hoeveel kans maak ik?

95%

Da hoop ik mee te gaan, thanx

Infamous angel

Ik ben er zeker bij. Hopelijk is er meer opkomst dan vorige x. Ik heb net nieuwe schoenen gekocht, dus ik ga er helemaal voor.

hans, jurrian en ik gaan ook. hopelijk kan er geregeld worden dat we niet meer op dinsdag gaan, das egt niks. is er geen zaal vrij op woensdag ofzow?

krakrak schreef: hans, jurrian en ik gaan ook. hopelijk kan er geregeld worden dat we niet meer op dinsdag gaan, das egt niks. is er geen zaal vrij op woensdag ofzow?

He hufterd, ik had toch nog niet toegezegd??? Ik heb heel interessant college Economische Grondslagen van onze goede vriend Maccow.....maar ik ga toch maar voetballen, relaxed trouwens internet in het boothuis???

Hebben jullie daar nu ook eindelijk internet???

ja cker!!!! het boothuis gaat online!!! mark houd je bek jonge, hebt ook 2 weken internet hoor... ga je nog voetballen trouwens? doe maar ff, als je meer studiepunten hebt dan simon himself mag je best even wat rustiger aan doen.

hahaha, ik ben gister ff met Jurrian wezen rekenen, en wij kwamen er achter dat ik meer studiepunten heb dan jullie alle 4 bij elkaar... :lol: :lol: :lol:

en dat ondanks je affaire (ondertussen al relatie geloof ik) met die braziliaanse schone... poepoeh markie, je bent ons grote voorbeeld. nogal treurig trouwens dat ons splinternieuwe topic over de prachtige ongerepte regio tussen de altijd stromende vecht en het immer voortkabbelende zwartewater tot aan de drentse heuvelrug vol vegetariers alweer gesloten is. een zinvolle discussie over de botanische waarde van een van de weinige puur gebleven gebieden in ons land is op deze manier voortijdig afgebroken.

Sorry jongens dat ik jullie onderonsje verstoor, maar ik wil toch even melden dat ik het een mooie pot voetbal vond. Mijn excuses voor onze laffe tactiek en voor Duitse manier van spelen, maar we konden niet anders :wink:

duitsers winnen altijd door in de blessuretijd het beslissende doelpunt te maken, dat was nu duidelijk niet het geval... twas inderdaad een laffe speelstijl van jullie, maar wel effectief, dat moet ik je nageven. hopen dat de wedstrijd de volgende keer wel een verdiende winnaar kent :wink:

Die Braziliaanse schone heeft denk ik gewoon een goede invloed op mij :lol: In elk geval op mn studieresultaten :shock:

wat betreft die laffe speelstijl, volgens mij waren jullie het die dat balletje er maar niet in durfden te trappen. zodra wij aan de bal kwamen, lag die er binnen no time in :wink: .
twas hoe dan ook tof om weer es een balletje te trappen. volgende week zeker weer!!

EJ schreef: wat betreft die laffe speelstijl, volgens mij waren jullie het die dat balletje er maar niet in durfden te trappen.

Volgens mij is dit juist een teken van Moedigheid.

Pronkjewail

goedzo hans
ik ben het er ook mee eens.

P.S. Is ie trouwens al weer een beetje opgedroogd?

DonaldDuck schreef: Niet in bezit van Aclokaart, maar wel willen voetballen, hoeveel kans maak ik?
Biezema schreef: 95%

Hola!

Ik was afgelopen vrijdag op de ACLO en hoorde daar van de penningmeester van het dagelijks bestuur dat ze intensiever gaan controleren op ACLO-kaarten. Er schijnt namelijk erg veel gesport te worden zonder ACLO kaart, hij noemde zaalvoetbal expliciet als aandachtspuntje!

u bent gewaarschuwd.