Joachim Sickbock

Wie gaat er vandaag nog fietsen, niet te ver en niet te lang, 18 uur?

Mijn benen tintelen, ik doe mee!

edit: kan het ook half 6?

Wie gaat er morgenmiddag mee fietsen? (mits het weer het toelaat...)

Joachim Sickbock

ikke, als het tegen het eind van de middag is, 1730 uur ofzo!

Helaas, ik ga eerder. Moet om 18.00 werken...

Zijn er nog mensen die vanavond willen fietsen?

Joachim Sickbock

Animo voor vanmiddag? 1700 uur ofzo?

Lekker ritje gisteren, wil er nog iemand vandaag?

zaterdag afspraak in Luik
wie is erbij?

LBL?

Ik vertrek om 13 uur, als der iemand zin heeft, bel maar ff 06-11263065

Zijn er nog liefhebbers voor een lekker stuk fietsen? Ik ga over een uurtje denk ik. Of naar de HP...

Infamous angel

Zijn er nog mensen die morgen of overmorgen een gaatje hebben in de agenda?
Dan kan er vast wel een leuk fietstochtje ingepland worden. Voorkeur heb ik voor de middag na 15u. Laat maar weten of je mee wil en kan...

Ik kan morgen wel, vanaf een uurtje of (half)4.

Infamous angel

Morgen half 4 lijkt me prima. Nog meer mensen die dan mee willen? Meld het ff optijd aub.

Waar is dan het handigst om af te spreken? Ideeën?

Infamous angel

Deze weekmaar weer eens proberen? Iemand in voor fietsen? Liefst vanmiddag en dan donderdag of vrijdag weer. Laat het maar weten. Ik ga toch cker nog ff genieten van de komende mooie dagen.

Sorry, geen tijd... :(

misschien kan ik donderdag of vrijdag nog wel. Moet alleen wel eerst een binnenband vervangen, en eigenlijk ook allebei mn buitenbanden... helemaal versleten. Jij had toch nog een binnenband liggen voor me, Jan? misschien kun je die vanavond bij de late night-borrol 1 meenemen?
Moet toch nog maar even weer fietsen voor het seizoen afgelopen is.

Infamous angel
Arnold schreef: misschien kan ik donderdag of vrijdag nog wel. Moet alleen wel eerst een binnenband vervangen, en eigenlijk ook allebei mn buitenbanden... helemaal versleten. Jij had toch nog een binnenband liggen voor me, Jan? misschien kun je die vanavond bij de late night-borrol 1 meenemen? Moet toch nog maar even weer fietsen voor het seizoen afgelopen is.

Goed dat je het zegt Arnold, ik heb nog gechecked voor de buitenbanden (want daar ging het toch om?), maar heb ze niet meer kunnen vinden. Het is mij een raadsel waar ze gebleven zijn. Mijn binnenbanden heb je sowieso niets aan, tenzij je hoge velgen hebt.

Toch leuk dat je nog wil gaan fietsen, laat maar weten of het nog lukt.

Voor de liefhebbers: 15 april tourversie van de Amstel Gold Race

Je kunt kiezen uit verschillende afstanden, namelijk 50, 100, 125, 150, 200 of 250 km.
Arnold en ik hebben al eerder meegedaan en het is echt supertof! Wij hebben ons ingeschreven voor de 100. Zou tof zijn als er meer GSV-ers mee gaan doen!

http://www.amstelgoldrace.nl