hmm, ik zit normaal geswproken wel hele dagen in de ub, zal mooi zijn als het wat verder op de dag kan.

Ik kan vandaag eind vd middag (als mijn fiets dan gemaakt is, wat wel in de planning ligt)
Morgen is lastig...

En we hebben een match:
Vanavond op het onmenselijke tijdstip van 19.15 uur gaat er gefietst worden vanaf de gele aqua-flat. Om 20.30 uur gaat de zon onder, dat belooft dus een onvergetelijk schouwspel te worden, een ondergaande zon op het Groninger platteland.

Helaas, ik voetbal dan al. Ook erg leuk trouwens.

Infamous angel
Arnold schreef: En we hebben een match: Vanavond op het onmenselijke tijdstip van 19.15 uur gaat er gefietst worden vanaf de gele aqua-flat. Om 20.30 uur gaat de zon onder, dat belooft dus een onvergetelijk schouwspel te worden, een ondergaande zon op het Groninger platteland.

Mag ik je er op wijzen dat het daarvoor al schemerig wordt en dat automobilisten (en andere weggebruikers) je dan nog slechter zien en inschatten dan normaal overdag? Dus als je geen verlichting/reflectie hebt (wat ik doorgaans niet heb om mijn racefiets) dan is dat een afrader. Ik heb het 1x meegemaakt en dat was geen pretje.

Verder wacht ik mijn nieuwe set kleding af en dan ga ik er helemaal voor.

wat dat betreft ga ik ook liever voor zekerheid. Is 18:00 uur een optie dan?

Op zich prima, maar wil nog wel even kunnen eten van tevoren... 18.15?

ok, roskam, kan jij ook?

Het gaat uiteindelijk rond 18.30 uur beginnen, kan mn eten nog even zakken... wees er!

Opzich wel, maar liever iets later. Wil nog wel ff kunnen eten en het een klein beetje laten zakken. 18.30?

ja, vind ik beter.

He Arnold en Rik hoe was de AGR? De TV-beelden van de toertocht zagen er mooi uit!

Was weer super! Heel tof sfeertje en goed georganiseerd. Route (100km) was mooi en goed te doen, we hebben hem prima uit kunnen fietsen 8)
Kortom: zeker een aanrader!

@ Arnold: nog spierpijn??

Wat een eitje zeg, de 100 km. is inderdaad voor mietjes. Gelukkig zat in tegenstelling tot de 50 km.-versie de Keuterberg er nu wel in...

@Roskam: spierpijnloos het paasweekend door.

Zondagmiddag fietsen? het wordt mooi weer!

anne matthijs

ja! vanmiddag, rond uurtje of 1330?

Vind ik goed, 13.30 gele flat

anne matthijs

Vandaag om 1700 (ofzo) uur?

Er was afgesproken om half 1 bij de Noorderhoogebrug ofzo (met Henk-Jan N, Rik R en ik), maar ik vind het niet echt flex weer ofzo, zullen we even wat langer wachten, tot de zon schijnt?

Goed idee, hopen dat het later beter weer wordt.