Roskam schreef: Arnold (...) ingeschreven voor de 100.

Dit moet een grap zijn. Die jongen is al blij als hij uberhaupt één keer per jaar naar zijn racefiets kijkt, laat staan dat hij erop zou kunnen fietsen.

Wie weet een goede maar niet al te dure fietsenmaker. Dus niet Refidé.

Jaja, het wordt eindelijk een keer een beetje lente!
Dus: wie heeft er zin/tijd om vanmiddag of morgenmiddag weer lekker te gaan fietsen?

Ik, morgenmiddag?

Ga toch leren!

Ik ga wel mee misschien

Morgenmiddag is goed! 14.00 gele flat?

Lijkt me prima! Moet eerst mn fiets even opknappen, eigenlijk nog nieuwe bandjes halen... maar ik denk dat ik de gok ga wagen op de oude. Een kilometer of 40 lijkt me trouwens voldoende voor het begin.

Wie wil er vandaag eind vd middag fietsen? Of anders morgen?
Arnold, jij moet sowieso anders trek je die amstel gold race niet ;)

ow het is mooi weer en de racefietsers komen de knusse verwarmde kamertjes weer uit hoor..

Wel verdraaid, ik word hier nog gedwongen mn fiets uit het roest te halen. Maar goed, ik ben er morgen bij, eind van de middag lijkt me een goede optie. Hoe zijn de weer(s)voorspellingen qua windtechnisch gebekeken?

Wat de AGR betreft: ik zie de bui al lichtelijk hangen dat het opnieuw een tocht der tochten gaat worden.

nog iemand die zin heeft om zaterdag een ommetje te maken?

Kan ook, maar dan vanmiddag niet... zeg het maar. Rik, wat ga jij doen? En what about RJ? Infamous angel? We moeten toch een redelijk peloton kunnen samenstellen.

RJ moet een nieuwe band en RJ moet voetballen. Wel beginnen de kriebels te komen.

Ik ga binnenkort ook wel mee. Heb er wel zin in. Ook heeft Matthijs vast wel weer zin om mee te gaan volgende week.
Ik moet alleen nog bandjes oppompen en dergelijke dingen, maar daarna ben ik er helemaal klaar voor.

Morgenochtend 11.00 gele flat! Wie doen er mee?

Wat een kut-weer! Zo ga ik natuurlijk niet de deur uit... Eind van de middag nog een keer proberen dan maar?

Rik, versnellingen alweer in orde?
Mooi weer deze week dacht ik.

Prima weer idd. Ik ga morgenvroeg langs de fietsenmaker. Weet iemand nog een goed(kop)e?
Woensdag kan&wil ik wel fietsen, wie nog meer?

Ik wil wel, kan alleen als we rond half 2 's middags beginnen. Anders wordt het donderdag aan het begin van de middag.