morgenochtend half tien vertrekken we voor de deur van rene jongsma,
wie zin heeft kome.

wie benen heeft laat ze spreken

Een kopje koffie vooraf kan geregeld worden. Koek zelf graag meenemen.

we starten iets later wegens voorziene omstandigheden.

half elf @ aqua 771

be there

trouwens vandaag de 60e verjaardag van Eddy Merkcx wijlen de kannibaal

lekker gefietst vandaag, het was vanochtend nog net te doen met de temperaturen.

Vanavond nog ff 30 km naar mijn ouders om het af te leren.

Zijn er nog liefhebbers voor een tochtje vanmiddag? Bij voorkeur niet na vieren, en niet langer dan een uurtje.

sorry, volgende keer ga ik weer mee. moet nog een buitenbandje en een binnenbandje regelen. Het is natuurlijk wel weer veels te mooi fietsweer.

idd veel te mooi weer.
ik moet ook nog even nieuwe schoenplaatjes kopen mijn voet vliegt nu steeds uit het pedaal.
overigens ben ik een beetje teveel verbrand om op korte termijn alweer te fietsen. maar wie weet aan het einde van de week.

Wie gaat er binnen nu en een half uurtje mee te fietsen?

Infamous angel
RJ schreef: Wie gaat er binnen nu en een half uurtje mee te fietsen?

Ik kan sowieso niet fietsen, helaas. Het is verder overigens niet aan te raden nu nog te gaan, want er komen enorme plensbuien aan.

Ik zeg: vanmiddag fietsen! wie doet mee?

Ik! Uurtje of 2?

Joachim Sickbock

Kan het ook rond een uur of zeventien? Dat komt mij beter uit. Leuk!

hmm, 14 uur was te vroeg en 17 uur is te laat, moet om 18 uur werken... Dus zoals jullie merken haak ik af.

Ben rond 21 uur klaar met nipoën en het is nog steeds hartstikke lekker weer. Dus: vanavond rond half 10 toch nog ff fietsen?

Te laat gelezen, morgen beter.

Joachim Sickbock

wie stapt er vandaag, wanneer de klok vijf of zes heit, op zijn fiets om de Ommelanden op soepele en snelle wijze te doorsteken?

Volgens mij is om 6 uur de finish van de tour, die wil je toch niet missen. Om 6 uur wil ik wel even knallen, maar niet langer dan een uurtje, want ik moet 10 over 8 al weer weg.

Joachim Sickbock

oke, om zes uur bij de rode dan maar? even een klein uurtje!

Jammer, had wel ff zin maar kan rond die tijd niet...
Misschien ga ik later op de avond nog even