Zou jij Rik nog ff kunnen bellen? Ik heb mn tel niet bij me...

dat zal nu wel te laat zijn...hoewel ik niet denk dat hij met dit weer heel hard is gaan fietsen...

Klopt... wachten op beter weer dan maar hè?

Ik heb vandaag en gister even gefietst. Ging erg lekker, maar vanmiddag brak net na een afdaling van een viaduct plotseling de linkerhelft van mn stuur af... Erg schrikken, maar omdat ik net op een recht stuk fietste kon ik langzaam afremmen. Heb erg geluk gehad dat het nu gebeurde en niet bijvoorbeeld in de Amstel GoldRace... Maar mooi wel mn stuur naar de mallebiesjes.

Ongelofelijke George Hincapie.

Hoe krijg je het voor elkaar...

gekkenhuis idd....

Zijn er mensen die vanmiddag willen/kunnen fietsen? Er gaat niet veel geregend worden denk ik, dus zou moeten kunnen. Uurtje of 17:00?

Ik ben er niet bij, en de rest van de week ook niet. Ga deze week de groene heuvels van Ierland verkennen. Volgende week ben ik er weer bij.
Dat mn stuur afbrak kwam op zich voor mij ook wel als een verrassing, zag het niet echt als een optie, ik deed ook niets verkeerd volgens mij. Maar zoals gedane zaken geen keer nemen, was dit ook niet meer met plakband te verdoezelen.

geen sleutelbenen gebroken dus? :)

anne matthijs

hé, vandaag, 1700, blauwe flat, oké?

verder geen animo? :S

Infamous angel

Morgen maar weer eens de beentjes trekken en dan rondjes laten draaien. Eens zien wat voor benen we dit seizoen hebben.
Zijn er nog meer starters die zin hebben?

Jazeker. Maar misschien ga ik morgen ook wel naar de hp... :)

Infamous angel

Ik doe een gooi en zeg 14u vanmiddag sjeesen.

Ik moet vanmiddag naar buitenpost, ik ga maar op de fiets denk ik. Ik weet niet of iedereen 60 km wil fietsen, maar ik ga iig wel helemaal die kant op.

Ik ga liever wat eerder, 12.30?

anne matthijs

is rond 1530 uur ook goed?

Helaas, ik kan alleen begin v.d. middag...

edit: René en ik vertrekken om 14.30 en geen minuut later :wink:

Infamous angel

14.30u klinkt mij ook goed, moet vanavond weer optijd zijn. Helemaal naar Buitenpost is mij net wat teveel, alhoewel ik vanavond wel in Heerenveen moet zijn :P

Waar vertrekken jullie?