Als er nog mensen van plan waren mee te fietsen vanmiddag: arnold en ik haken af wegens slecht weer...

Gaan er vanmiddag nog mensen de fiets op?
Ik heb wel zin! Rond 1700 uur nog ff een uurtje gassen??

Joachim Sickbock

Ah... shit. Vandaag kan ik niet, morgen wel!

Als het morgen weer zulks weer is ga ik morgen ook wel mee :D !

Joachim Sickbock

Oké, nou, zullen we dan 1700 afspreken? Laten we gewoon in Vinkhuizen doen, voor de blauwe flat, want ik denk dat er niet mensen meegaan die niet uit Vinkhuizen komen.

Oke net met MF afgesproken dat we om 16.30 uur bij de blauwe flat vertrekken.... Dus als er nog meer animo is! KOMT naar de blauwe flat! :P

Joachim Sickbock

Welke iemanden willen morgen reesfietsen? Het kan nu nog, qua weersbeleving.

symfysis schreef: Welke iemanden willen morgen reesfietsen? Het kan nu nog, qua weersbeleving.

Uitstekend! Ik hoop dat het net zulks weer is als vandaag. 8)
Rond 1600 uur? FF lekker 1,5 uurtjes racen aan het eind van de week is wel lekker!

kan het evt. ook een paar uurtjes eerder??! een uurtje of 2 bijvoorbeeld...

HP schreef: [..] Uitstekend! Ik hoop dat het net zulks weer is als vandaag. 8) Rond 1600 uur? FF lekker 1,5 uurtjes racen aan het eind van de week is wel lekker!

Doe ik ook mee denk ik! 1600 komt mij goed uit, heb tot 15.00 college

Joachim Sickbock

Mooi, 1600 uur, vanaf waar? Zullen we de blauwe flat maar weer doen?

Lijkt me prima! Ik kan alleen niet langer dan een uurtje maar als het net zoals de vorige keer gaat vind ik het prima!!! :lol:

Jo jo, morgen aan het eind van den middag, rond 17.00 uur fietsen???? 8)
WIE gaat er mee?

WORDT ER NIET MEER GEFIETST OF ZO??????? :asdf:

Joachim Sickbock

Oi oi oi, jij bent wel rete hellig! Morgen kan ik wel, denk ik, als je me maar niet in elkaar slaat. Ook moet je me niet in de bosjes rijden.

symfysis schreef: Oi oi oi, jij bent wel rete hellig! Morgen kan ik wel, denk ik, als je me maar niet in elkaar slaat. Ook moet je me niet in de bosjes rijden.

Ik wil gewoon graag fietsen.... :lol:
Maar vandaag is het nog een beetje redelijk weer (alhoewel het waait wel rete hard...) vanaf morgen wordt het volgens mij minder... dus ik weet niet of ik morgen wel ga. Ik stap iig vandaag op de fiets!

het waait inderdaad erg hard, maar als je eerst een 27 km tegen de wind in gaat fietsen kun je terug met een gangetje van 45km/uur fietsen. Fiets richting Buitenpost en je merkt het!!!

Ik fiets al een paar dagen op en neer naar Buitenpost, dus voor mij wordt fietsen na werktijd een beetje onmogelijk, al is een zaterdag wel es leuk om te gebruiken voor een fietstochtje. Wanneer ik es kan zal ik dat aangeven. Fietsen moet zolang het weer het nog toelaat!!

T'is weer tijd om te fietsen!!!!! Wat een lekker weertje.
Vandaag vertrekken we (rik, arnold en ik) om 16.00 uur bij de rooie flat ff kort stukkie knallen.

Verdraaid dat had ik eerder moeten lezen, ik heb nu al hardgelopen. Jammer, volgende keer doe ik mee!

HEY!

ik heb de ATB geparkeerd en een racefiets geregeld, dus ik mag nu ook hard op de weg. lijkt me leuk om een keertje mee te fietsen!