agent_Fox_Mulder

dan haal ik mn fietsje maar eens even, heb m dan niet eerder dan volgende week maandag, tijd blijft trouwens ongeschikt ivm werktijden. ben donderdag vrij hele dag kan dan ook wel savonds wat mij betreft

als r dan ook nog mensen zijn die gaan mtb-en ben ik ook blij.
hans, rick, anderen??

Zullen we bij dezen afspreken dat de mountainbikers en de wielrenners splitsen in twee groepen? Ik heb het idee dat wielrennen in de modder niet een succes wordt. Wat mij betreft kunnen we maandag wel om 19.00 uur afspreken bij 'Jantje zag eens pruimen hangen' in het noorderplantsoen en spreken we daar wel verder af wat de plannen zijn. Het is handig om alvast iets concreets te hebben, dan kan iedereen een dag vrijhouden.

Geertsma schreef: Met vorige fietsclubjes fietsten we meestal 40 a 50 km. Ben je rond 21.00u weer terug.

Even een puntje: om 21:00 is het tegenwoordig al behoorlijk donker, en het wordt steeds eerder donker, dus dat gaat denk ik niet goed.

kramer schreef:
Geertsma schreef: Met vorige fietsclubjes fietsten we meestal 40 a 50 km. Ben je rond 21.00u weer terug.

Even een puntje: om 21:00 is het tegenwoordig al behoorlijk donker, en het wordt steeds eerder donker, dus dat gaat denk ik niet goed.

Laten we om 19.00 uur beginnen, dan zien we maandag wel wie allemaal kan en of iets eerder ook mogelijk is. Ik heb al gehoord dat verscheidene mensen van plan zijn een fiets aan te schaffen voor deze sportiviteit.

'Jantje zag eens pruimen hangen' zegt mij niet zoveel....Misschien kom ik wel, maar wacht beslist niet op mij.

edit: ik heb tot 18.00 college.... :(

RJ schreef: 'Jantje zag eens pruimen hangen' zegt mij niet zoveel....Misschien kom ik wel, maar wacht beslist niet op mij. edit: ik heb tot 18.00 college.... :(

Voor de duidelijkheid: Jantje zag eens pruimen hangen is een restaurantje in het noorderplantsoen. Een goede uitvalsbasis om vanuit de stad te gaan!!

Joachim Sickbock
deboer schreef: Ik heb al gehoord dat verscheidene mensen van plan zijn een fiets aan te schaffen voor deze sportiviteit.

Ja, idd, heb je een tip? Fietshandelaar, particulier? Nieuw is sowieso te duur.

symfysis schreef:
deboer schreef: Ik heb al gehoord dat verscheidene mensen van plan zijn een fiets aan te schaffen voor deze sportiviteit.

Ja, idd, heb je een tip? Fietshandelaar, particulier? Nieuw is sowieso te duur.

je kunt sowieso het beste een fietsje bij een particulier aanschaffen, omdat een tweedehands in de winkel nog steeds erg duur is. Maar dan is het de vraag of dat ding ook goed is of niet. Bij een fietsenzaak heb je gegarandeerd een goeie fiets, en daar moet je voor betalen. Tweedehands fietsen voor een paar honderd euro moet je wel op rekenen.

Voor alle MTB-ers:
Het Noordlaarderbos is een top-MTB locatie, hoewel je ook daar het probleem hebt dat het eigenlijk niet mag :roll: (op die mooie bospaadjes). Het is iets van 25 Minuten fietsen vanaf mijn huis, ben je meteen warm gedraaid, je hebt er mooie bospaadjes en ook brede zandwegen, zeker een aanrader!

We zouden er een keer kunnen gaan fietsen alleen kan ik op maandag-avond nooit i.v.m SurfAce vergadering, een andere avond zou wat dat betreft beter zijn, maar een MTB groepje lijkt me een leuk idee!

Ik denk dat ik het vanmiddag nog even ga verkennen, als er nog iemand mee wil: 06-47812853

deboer schreef: Wat mij betreft kunnen we maandag wel om 19.00 uur afspreken bij 'Jantje zag eens pruimen hangen' in het noorderplantsoen en spreken we daar wel verder af wat de plannen zijn. Het is handig om alvast iets concreets te hebben, dan kan iedereen een dag vrijhouden.

Hoe is de stemming voor vandaag? Mijn fiets is in orde en ik heb al sinds vorige week niets anders dan pasta gegeten. Ik ben er dus helemaal klaar voor. Het weer is alleen wat wisselvallig: geregeld buien die later op de dag afnemen (http://teletekst.nos.nl/gif/703-01.html). Verder heb ik gelezen dat het vanaf woensdag beter wordt. We kunnen dus ook dan nog afspreken.

hans: smiddags geen tijd. andere dag lukt misschien nog wel..

Zoals het er nu naar uit ziet is het prima weer. Als de lucht niet te vertrouwen is kunnen we ook een aantal rondjes rond de stad fietsen. Dan blijven we dicht bij huis.
Al moeten we dit geen zeven keer doen...

hola, tref ik hier nu een verzameling wielrenners die bang is voor de regen? :shock:
kom op zeg, na die tijd ff douchen, fiets moet je toch sowieso weer schoonmaken na die tijd, ik zou zeggen geen gezeur en gaan met die fietsen...
(tja, helaas kan ik niet, vergadering en bk-leiders spul maar heb vrijdagmiddag mijn portie op zich ook al wel gehad.)

Hans schreef: (tja, helaas kan ik niet, vergadering en bk-leiders spul maar heb vrijdagmiddag mijn portie op zich ook al wel gehad.)

MIETJE, ga toch fietsen!!!

Infamous angel
Hans schreef: hola, tref ik hier nu een verzameling wielrenners die bang is voor de regen? :shock: kom op zeg, na die tijd ff douchen, fiets moet je toch sowieso weer schoonmaken na die tijd, ik zou zeggen geen gezeur en gaan met die fietsen... (tja, helaas kan ik niet, vergadering en bk-leiders spul maar heb vrijdagmiddag mijn portie op zich ook al wel gehad.)

Allemaal leuk, lief en aardig, maar dat vies worden is niet echt het probleem! Ik heb nl. semi-slicks met minimaal profiel. Als ik dan ff lekker een bochtje wil nemen, lig ik meteen naast de weg en m'n fiets. Lijkt mij niet de bedoeling. Ik heb ook nog niet echt naar regenbanden gezocht, zijn die er? Lijkt me toch wel. We gaan vanavond dus gewoon fietsen? We kunnen ook donderdag gaan, want dan is het beter weer en komt het ook beter uit voor mij.

Vanavond kan ik eigenlijk niet, wat ik zeer betreur :D. Ik wordt niet nat zoveel weet ik wel. Donderdag lijkt me leuk lekker, iets warmer en zeker ook droger, alleen kan ik er dan jammer genoeg ook niet bij zijn :cry: . Zo kom ik natuurlijk nooit aan fietsen toe.
Wat is voor volgende week de planning???

Voor degene die vanavond willen fietsen: om 19.00 uur staan de echte die-hards bij "Jantje zag eens pruimen hangen" in het noorderplantsoen.

Of er regenbanden zijn weet ik niet. Maar met droog weer moet je niet op regenbanden rijden. Een pitstop onderweg zal ook niet te regelen zijn. Oftewel, je moet een extra setje banden op je nek dragen...

Jan en Matthijs: bedankt!!!

Jullie hebben me behoorlijk moe gereden. Het ging snoeihard, misschien moet het tempo de volgende keer iets aangepast worden.

En ik hoop dat Eduard er de volgende keer ook weer bij is, dan is het iets spannender in de sprint.

Komende donderdag om 16.45 uur afspreken bij dezelfde plaats als vanavond? Ik ben erbij

Ik wil graag een keer mee fietsen alleen kan ik niet zo vaak. Woensdag- en vrijdagavond zijn de enige avonden dat ik tijd heb om te fietsen. Maandag en donderdag korfbal... (teveel sporten is ook niet goed!)
Wellicht is het mogelijk om aan het eind van de middag een keer op de fiets te stappen wat misschien meer mogelijkheden biedt.

Wie kan er nog meer op de woensdag- en de vrijdagavond? :roll: