Heerlijk ff weer op de fiets!
Het was een mooi tochtje over de klinkers bij roderwolde via peize weer naar grunn.
Tijd dat het peleton weer wordt uitgebreidt!!!

Zodra mn racefietsje in grunn is doe ik zeker mee.

Infamous angel

Kijk, zo hoort dat. De echte fietsers met kriebels ;)

Goed optijd erbij allemaal, voor mij is het er nog niet van gekomen. Vandaag ff de boel schoonmaken en zo, alles weer gesmeerd laten lopen. Misschien vandaag nog ff testen dan. Vanaf de volgende keer ben ik er cker bij.

kZal die van mij ook ns op gaan poetsen... :D

heey wat zijn de dagen waarop gefietst wordt? of zijn er geen vaste dagen?..ik wil ook wel x ff meefietsen..lijkt me leuk....

Infamous angel
Di Grande schreef: heey wat zijn de dagen waarop gefietst wordt? of zijn er geen vaste dagen?..ik wil ook wel x ff meefietsen..lijkt me leuk....

Zijn geen echte vaste dagen, voor zover mij bekend. Ligt meer aan het weer en de spontane zin van mensen op weer eens op de fiets te springen.

Zijn er mensen die morgen of overmorgen zin hebben om een stuk te fietsen? Aan het weer zal het niet liggen. Meldt het dan ff hier op het forum als je wel mee wil.

morgen doe ik mee

hoe laat zullen we?

nanningahj schreef: morgen doe ik mee hoe laat zullen we?

ik ook! (vandaag dus) of zijn jullie al weg? zo niet, 16.00 rode flat?

Infamous angel

Vandaag wordt em toch niet voor mij, ben bezig met andere dingen en voel me ook niet heel erg optimaal om te gaan sjeesen (dat laatste is het belangrijkste). Veel plezier als jullie gaan fietsen, ik moet later maar eens inhaken.

Ik ga toch ook nie, eerst m'n fiets een opknapbeurt geven en daarna geen tijd meer. Morgenmiddag dan?

ja roskam maak dat buitenbladje maar glimmend schoon want volgende week gaat de zweep er over....

Hmmz, als ik dit zo hoor ga ik eerst nog een paar rondjes oefenen... :)

Hoe staat het met de wielrennerij? Zo te lezen op het forum wordt er weinig meer gefietst op de GSV. Terwijl het prachtig weer is. Wie gaat er vanmiddag mee een stukje wielrennen ten noorden van Groningen. Ik stel voor om dan om half vijf te starten bij 'Jantje zag eens pruimen hangen' (=noorderplantsoen)

Gerwald

Hey, het wordt echt nodig tijd dat er weer gefietst gaat worden! Wie gaat er morgen mee? Het wordt volgens mij mooi weer en ik ben de hele dag vrij! :D

Hopsa, er gaat weer gefietst worden. Morgenmiddag, donderdag dus, om 16.00 uur. Wie gaat er mee?

Arnold schreef: Hopsa, er gaat weer gefietst worden. Morgenmiddag, donderdag dus, om 16.00 uur. Wie gaat er mee?

jammer, dan moet ik werken. vrijdag kan ik evt. wel... :?:

Ik ben er ook bij!!!!!!!!!!!

Is er dan verder echt niemand? Iig: vanmiddag 16.00 uur, dus voor de BBQ, even knallen. We starten vanaf de rooie flat (Aqua).

@Roskam: Vrijdag wordt niks, dan fiets ik al naar mn ouders. Je kunt wel mee... om 17.00 uur vertrek ik, misschien kun je zelfs mee-eten, en daarna weer terug. slechts 30 heen, 30 terug.

Sorry Arnold, vanavond moet ik trainen en om 4 uur ben ik nog aan het simuleren. Nog 4 weken, dan moet ik meer tijd hebben voor fietsen.

Infamous angel

Voor iedereen die zin heeft in een leuk rondje fietsen. Vanmiddag om 16u vanaf gaat er vertrokken worden vanaf de hoek net voorbij de rode flat. Volgens mij wordt het niet al te intensief, dus iedereen kan meedoen.

Tot dan!