Sabine schreef: [..] He! Beetje dispuutsonderwerpen lopen jatten zeker! Nou ja, die bovenste twee dan....

Misschien moet hij maar een keertje langskomen op dispuut :wink:

Ja leuk! Misschien als gastspreker over: "wat moet ik aantrekken?" :wink:

in de lijn van: wat kan ik weten, wat moet ik doen en wat mag ik hopen?

Nou...... zoiets ja!

Loewie schreef: [..] Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat 'jullie' wel wat hulp kunnen gebruiken. Enkele topic suggesties: - Vrouwen in het ambt - Vrouwen en carriere (eventueel in combi met ongelijke beloning mannen en vrouwen) - Of wat luchtiger: 'ik heb niks om aan te trekken'

Ik vind die laatste toch best relevant. Hoe doen jullie dat nou als je echt niet weet wat je moet aantrekken?

Ik trek dan van alles aan wat ik nooit meer aan heb, in de hoop dat het toch leuk is, waarna ik uiteindelijk toch aandoe wat ik als eerste wilde, en besluit binnenkort weer eens te gaan winkelen.

Avee schreef: [..] Ik vind die laatste toch best relevant. Hoe doen jullie dat nou als je echt niet weet wat je moet aantrekken?

Ik haal alles uit de kast en probeer alle combinaties.... en als t dan niet wil lukken wordt het nodig tijd om te shoppen!! :lol:

En als je nu geen geld hebt? Niets kan lenen bij familie en vrienden. Dat lijkt me niet een onoverkomelijke situatie als studente. Wat dan?

DonaldDuck schreef: En als je nu geen geld hebt? Niets kan lenen bij familie en vrienden. Dat lijkt me niet een onoverkomelijke situatie als studente. Wat dan?

Lenen van vriendinnen! :D

Sabine schreef: Pieternel, je hebt helemaal gelijk. Hebben vrouwen ook eens een topic, vinden mannen dat het nergens over gaat. Nou ik vind dat dat juist nergens over gaat! :?

Tja, en dan is er man die z'n best doet om te zorgen dat het ergens over gaat...

Geertsma schreef: Tja, en dan is er man die z'n best doet om te zorgen dat het ergens over gaat...

Bedankt Geertsma voor je ondersteuning.

Pieternel schreef: Lenen van vriendinnen!

Ja, maar je snapt natuurlijk wel dat elke 'vriendin' ondertussen ook wel weet dat ze dat niet terugkrijgen. De situatie is als volgt: Je hebt geen geld, je kunt geen geld krijgen (tenzij je een bank overvalt, maar dat heb ik een vrouw nog nooit zien doen), maar je weet nog steeds niet wat je aan gaat doen. Wat doe je....

L1Rn4urAyA7aTEe

vragen of je vriendin kleren voor je koopt... (bij mij werkt dat!)

(en ik heb maar 2 vriendinnen, kun je nagaan).

DonaldDuck schreef: En als je nu geen geld hebt? Niets kan lenen bij familie en vrienden. Dat lijkt me niet een onoverkomelijke situatie als studente. Wat dan?

Herkenbaar..... tsja, dan wordt het niet shoppen vrees ik.... :? Maar ja, wat trek je dan aan?!
Tip: het belangrijkste is altijd dat de kleur terugkomt (dat is toch zo dispuutsgenoten?!)

Avee schreef: [..]Ik vind die laatste toch best relevant. Hoe doen jullie dat nou als je echt niet weet wat je moet aantrekken?

Thuisblijven in je badjas.

Rem schreef: [..] Thuisblijven in je badjas.

Als je nou geen badjas hebt?

Machteld schreef: [..] Herkenbaar..... tsja, dan wordt het niet shoppen vrees ik.... :? Maar ja, wat trek je dan aan?! Tip: het belangrijkste is altijd dat de kleur terugkomt (dat is toch zo dispuutsgenoten?!)

Ja, idd, als de kleur maar terugkomt! (Wat een leermoment...)

Precies, vandaag heb ik dus bijvoorbeeld een spijkerbroek aan, met een trui met gekleurde strepen, waar de kleur blauw in terugkomt! Ik moet wel zeggen dat de noodzakelijkheid van het terugkomen van de kleuren in verband met een spijkerbroek toch wat minder is, dan bijvoorbeeld bij een bruine corduroybroek, maar toch.

Ja dat is waar. Maar heb je dan ook dat je dan dat blauw ook in andere dingen laat terugkomen? In je sokken ofzo?

Het zit zo: nee, ik heb witte sokken aan, maar mijn sokken zijn zelfs voor de oplettende observator niet zichtbaar. Ik heb namelijk een soort van laarzen aan, zwart, die tot over mijn sokken reiken, waarbij mij broek nog weer over die laarzen heenvalt. Maar zoals ik eerder zei, volgens mij gelden de regels gewoon minder streng wanneer er een spijkerbroek in het spel is! De regels zijn er voor het resultaat, maar niet belangrijker dan het resultaat.

Ik hanteer de regel ook altijd wat minder strikt wanneer ik een spijkerbroek draag. Zoals vandaag! Ik heb namelijk een blauwe spijkerbroek aan met een zwart truitje. Maar m'n sokken zijn dus rood. In mijn geval is dat gelukkig nu ook geen doodzonde omdat ik wel m'n zwarte laarzen draag, over m'n sokken, onder m'n broek. Laat ik het zwart toch nog een beetje terugkomen!