kan iemand mij uitleggen wat badjas, slippers, pantoffels èn tabernakel met vrouwen aan de macht te maken heeft...? Ik zie de link niet helemaal meer

deboer schreef: kan iemand mij uitleggen wat badjas, slippers, pantoffels èn tabernakel met vrouwen aan de macht te maken heeft...? Ik zie de link niet helemaal meer

Tja dat jij dat nou niet snapt deboer, dat is natuurlijk jou probleem. Kom, doe een beetje je best, gaat vast wel lukken!

Sabine schreef: [..] Tja dat jij dat nou niet snapt deboer, dat is natuurlijk jou probleem. Kom, doe een beetje je best, gaat vast wel lukken!

Dit is natuurlijk niet de reactie waarop ik gehoopt en zeker niet verwacht had. We leven tegenwoordig in een cultuur waarin vrouwen steeds mondiger worden, waarin ze steeds meer mogen zeggen. Nu laat ik je er hier gebruik van maken. Ik wil graag enkele uitleg hebben, doe je af met dit simpele: dat is jouw probleem. Ik ben hier om iets te leren, ik heb een nieuwsgierige vraag, dan kan die ook naar behoren beantwoord worden dunkt me..

Om die vrouwen toch een beetje aan gespreksstof te houden:
Gisteravond op de fiets hadden we met twee GSV'sters een discussie over

scheren of epileren.

Brand maar los..............

DonaldDuck schreef: scheren of epileren. Brand maar los..............

Pieter, soms ben ik zó trots dat jij mijn opa bent... :?

Nou Pieter gezien de foto weet jij daar ondertussen alles van...... Of lijkt dat maar zo?? Ik ga toch eerst voor scheren, een epileerapparaat kost nog wel wat oiro's denk ik enne, het lijkt me ook best pijnlijk!!!

Ik ben benieuwd wat bepaalde meisjesclubjes op 8 maart voor bijzondere activiteiten gaan ontplooien, het is dan per slot van rekening internationale vrouwendag.

Loewie schreef: Ik ben benieuwd wat bepaalde meisjesclubjes op 8 maart voor bijzondere activiteiten gaan ontplooien, het is dan per slot van rekening internationale vrouwendag.

Maar dat is alleen voor internationale vrouwen, wij zijn maar nationaal...

Even wat anders: zou er misschien hier ff een foto van de senaat in spottenue geplaatst kunnen worden? Daar viel namelijk nog wel het een en ander over te zeggen.......

Inderdaad, er was een duidelijk verschil te zien in de wijze waarop het vieratl heren met de kleurenterugkomwet omging. Ik wil vast verklappen dat het Am. Waardenburg was die zich het beste kleedde.

Bent u ook zo nieuwsgierig waarom???

Sabine schreef: Even wat anders: zou er misschien hier ff een foto van de senaat in spottenue geplaatst kunnen worden? Daar viel namelijk nog wel het een en ander over te zeggen.......

Sorry, dan zou ik ook off-topic gaan, daar leen ik mij niet voor!!

Huh? Het heeft juist alles met elkaar te maken! Vrouwen aan de macht! We leggen mannen de kleuren-terugkom regel op. Maar daar deze nog steeds niet helemaal begrepen wordt, zijn wij niet te beroerd om deze aan de hand van een voorbeeld (senaatsfoto) uit te leggen. Is dat on-topic, of niet??? Of durf je gewoon niet....

Sabine, zou je dan ook even uit willen leggen wat jouw scheren te maken heeft met de titel van dit topic. En misschien wil je dan ook wel even uitleggen waarom je je bezig houdt met de kleuren-kom-terug-regel voor vrouwen terwijl je (zo lees ik nu) dit erg graag aan mannen oplegt.

Sabine schreef: Bent u ook zo nieuwsgierig waarom???

nou!! ik wel!! ik zag namelijk niet zoveel verschil in de outfits van senaat de snoo... en al helemaal niet in die van am. kruize en am. waardenburg dus kom maar op met die theorie!

DonaldDuck schreef: En misschien wil je dan ook wel even uitleggen waarom je je bezig houdt met de kleuren-kom-terug-regel voor vrouwen terwijl je (zo lees ik nu) dit erg graag aan mannen oplegt.

De kleuren-terugkom-regel is zeker niet alleen een regel voor vrouwen. Het probleem is alleen dat mannen er nog niet zo veel kaas van hebben gegeten en hier en daar een beetje hulp van ons nodig hebben.

minkcie schreef: [..] nou!! ik wel!! ik zag namelijk niet zoveel verschil in de outfits van senaat de snoo... en al helemaal niet in die van am. kruize en am. waardenburg dus kom maar op met die theorie!

Ik kan alvast verklappen dat het 'm in de sokken zat!

De broekkeuze van am. Kruize en am. Waardenburg was ook stukken beter dan die van am. de Snoo en Am. J. Oosterhuis, in combinatie met hun senaat de snoo-polo's. Inderdaad de sokken van am. Kruize waren bijzonder opzichtig, een belediging voor het oog! Waar haalt die jongen het vandaan, vraag ik me af!

Nou ben ik dat geleuter over kleren wel weer zat :walker: Wees blij dat die senaatsleden serieus aan het sporten zijn geweest.

Waar ik benieuwd naar ben dames:

swiffer of stofzuiger

Ik weet niet hoor, maar deboer zit te zeuren over dat dit topic volgens hem is verworden tussen gezeur over ditjes en datjes maar volgens mij is DonaldDuck hier de hoofdschuldige!

Niet dat we daar iets mee doen natuurlijk. Ik ga dan toch maar voor de oude vertrouwde stofzuiger. Alhoewel ik beide niks vind. Ik hou namelijk absoluut niet van iets dat ook maar een beetje onder huishoudelijk werk valt. Helaas, geen goeie huisvrouw dus...