Discreet

Revolutie!
Vrouwen aan de macht!:brille:

ok
wat gaan we doen?

See you thursday!

Dat voor zo'n simpel berichtje al 2 wijzigingen nodig zijn werpt wel de vraag op of het wel zo'n verstandig idee is :roll:

hmm misschien woensdag ook al wel...
spannend hè!

RJ schreef: Dat voor zo'n simpel berichtje al 2 wijzigingen nodig zijn werpt wel de vraag op of het wel zo'n verstandig idee is :roll:

Het forum heeft zo z'n kuren. Het bericht moet er uiteraard uitzien zoals bedoelt...
Verstandig is het zeker.

Zitten hier in de Ubee drie van die Discrete dames achter een computer.. Drie pogingen is dan nog geheel niet gek!

Discreet schreef: Het forum heeft zo z'n kuren. Het bericht moet er uiteraard uitzien zoals bedoelt... Verstandig is het zeker.

Dus inclusief spelfouten, bedoel je? Inderdaad heel verstandig...

Wacht maar....

Bakkie Krasse

hoei, ik ben echt wel benieuwt!

illusies, leuk he zo'n droomwereld!

Koning David

Ach wat leuk, Sabine of Stieneke heeft zich onder een pseudoniem aangemeld. Jammer dat ze nu alweer gebanned wordt. Zou er sprake zijn van discriminatie door de webcie. :twisted:

Overigens ben ik zeer benieuwd wat de rol zal zijjn van Patty Brard in uw verhaal van donderdagavond. :roll:

agent_Fox_Mulder
ARD schreef: Zitten hier in de Ubee drie van die Discrete dames achter een computer.. Drie pogingen is dan nog geheel niet gek!

Ik zou het toch anders formuleren Ard :twisted:

Discreet, currently banned schreef: Wacht maar....

tsja.....

L1Rn4urAyA7aTEe

Als ik dit weer zo lees, verlang ik terug naar de tijd waarin het voor vrouwen verboden was te spreken. Wat ontzettend zielig vind ik dit.

En even om te laten zien dat ik dit ook echt meen: :angry:

Ik verlang terug naar de tijd dat oud-leden zich niet overal mee bemoeiden. Over zielig gesproken... Hou op, schei uit.

Zie ik hier een aantal discrete dames goed bezig?!

Ingûh schreef: Als ik dit weer zo lees, verlang ik terug naar de tijd waarin het voor vrouwen verboden was te spreken. Wat ontzettend zielig vind ik dit.

Ik verlang zeker niet terug naar die tijd, maar als het betekent dat jij dan je mond dicht houdt........ :rambo:

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik heb het er wel voor over om mijn mond dicht te houden in zo'n geval. Dan ben ik zeker gevrijwaard van dit soort kinderachtige, puberale onzin.

Als vrouwen graag aan de macht willen komen en respect willen krijgen, dienen ze zich dienovereenkomstig te gedragen. Dat kan bij Discreet nog wel even duren.

PS: Mijn kritiek gaat over het gedrag niet over de persoon.

Ingûh schreef: PS: Mijn kritiek gaat over het gedrag niet over de persoon.

Was wel duidelijk, ik ben ook niet in mijn eentje discreet..

L1Rn4urAyA7aTEe

Wat ik wil zeggen is dit: er zijn een heleboel meisjes volgens de wet volwassen zijn (vrouwen wil ik ze niet noemen) die op de een of andere manier niet weten hoe ze zich als normale volwassenen moeten gedragen. Aan het gedrag te zien zijn het eerder kinderen van een jaar of 12 tot 14 dan 18-20 jarige zelfstandig denkende volwassenen.

Tegelijkertijd brullen ze wel om het hardst dat ze al heel groot zijn en best het een en ander zelf kunnen, maar ze vinden het ook aan de andere kant maar wat makkelijk om zich als kind te blijven gedragen. Heel schattig hoor, af en toe, maar er komt een moment dat je je naar je leeftijd dient te gedragen. Dus als een volwassene. Pas als je je als meisje volwassen gedraagt, mag je jezelf een vrouw noemen.

Naar mijn mening zitten er dus een heleboel meisjes/miepjes op de GSV, maar nog maar heel erg weinig vrouwen. Doe daar wat aan!

Ingûh schreef: Ik heb het er wel voor over om mijn mond dicht te houden in zo'n geval. Dan ben ik zeker gevrijwaard van dit soort kinderachtige, puberale onzin. Als vrouwen graag aan de macht willen komen en respect willen krijgen, dienen ze zich dienovereenkomstig te gedragen. Dat kan bij Discreet nog wel even duren.

Nou, nou, bedankt voor de belediging....
Beetje jammer dat je serieuze zaken niet kan scheiden van een lolletje.