DonaldDuck schreef: Waar ik benieuwd naar ben dames: swiffer of stofzuiger

Ik vrees dat swiffer een beetje lastig wordt als je vloerbedekking hebt.... :wink:

DonaldDuck schreef: Waar ik benieuwd naar ben dames: swiffer of stofzuiger

Pieter, je bent mijn held!!! Is hiermee ook de kop die boven dit topic staat ongeldig geworden??

Misschien zeg ik het ten overvloede, maar ik wil voorkomen dat mij de vraag straks gesteld wordt: over bovenstaande quizvraag heb ik geen mening...

Wel bijzonder dat ik het topic nu ineens weer erg interessant vind, terwijl ik veel mensen gezworen had niet meer te zullen posten op dit topic

Ach deboer, jij weet wel vaker niet wat je wilt!

DonaldDuck schreef: swiffer of stofzuiger

Daar houd ik me persoonlijk niet zo mee bezig. Misschien een ideetje om een nieuw topic te maken: de handige huisman?

maar hoe zit het dan met de kleurterugkomregel, moet de swiffer dan wel stofzuiger juist passen binnen het interieur van de opberghok of bij de kamer? En moet je daar rekening mee houden bij de inrichting van je huis, opberghok of de aankoop van de swiffer/stofzuiger?

Pieternel schreef: [..] Misschien een ideetje om een nieuw topic te maken: de handige huisman?

Of: de huisman, handig?

Ik heb een vraag.

Vandaag ben ik een fors aantal vrouwpersonen tegengekomen, welke hun broek in (ja, ÍN) de laarzen hadden gestopt! Geen gezicht natuurlijk! Is dit hip ofzo? En zo ja, wie verzint dit en zijn er onder u lieden die dit ook doen? Ik kan het in ieder geval iedereen van harte afraden.

Jean, een vraag naar mijn hart, ik zag vandaag erg veel vrouws-personen die een soort van sokken over hun laarzen droegen, waarbij de punt van de laars en de hak er uit staken. Zijn die vrouwen bang voor koude voeten, is dat handig of heb ik weer een trend gemist en is dat gewoon In?

Jean schreef: Ik heb een vraag. Vandaag ben ik een fors aantal vrouwpersonen tegengekomen, welke hun broek in (ja, ÍN) de laarzen hadden gestopt! Geen gezicht natuurlijk! Is dit hip ofzo? En zo ja, wie verzint dit en zijn er onder u lieden die dit ook doen? Ik kan het in ieder geval iedereen van harte afraden.

Bij een mooie vrouw staat het best mooi.

Hmmm, als ik de laatste posts zie dan krijg ik niet bepaald meer de indruk dat de vrouwen aan de macht zijn.

Daarom maar weer de volgende vragen:

Nagels: Knippen of bijten

Baren of adopteren

Koekjes of snoepjes

Augurken of chocolade

Zo, hebben ze voorlopig maar weer stof tot nadenken en poststuff

Zeg, enorme Ronald R. Laat ze eerst maar eens uitleggen waarom sommige vrouwen er zo idioot bij lopen.

Jean schreef: Zeg, enorme Ronald R

Zeg, wil jij eens met wat meer respect over je opa spreken :!:

DonaldDuck schreef: Hmmm, als ik de laatste posts zie dan krijg ik niet bepaald meer de indruk dat de vrouwen aan de macht zijn. Daarom maar weer de volgende vragen: Nagels: Knippen of bijten Baren of adopteren Koekjes of snoepjes Augurken of chocolade Zo, hebben ze voorlopig maar weer stof tot nadenken en poststuff

Als ik dat zo hoor, willen toch de mannen (of gewoon bepaalde mannen, laten we niet generaliseren) graag invloed uitoefenen op vrouwen. Waarom toch? Laat het gewoon gaan!

Moet zeggen: als ik dit allemaal zo lees, wordt het wel erg makkelijk te generaliseren over vrouwen.

Kom op, dames, laat je es van een iets betere kant zien...

Ach joh, wat een kinderachtig geleuter. Hebben mannen dan echt niks beters te doen dan zich bezig houden met vrouwen??

Dat moet wel een retorische vraag zijn..

Inderdaad, scherp!!

Ok mannen, laten we maar even een paar dagen niet posten op dit topic, eens zien of de dames capabel genoeg zijn om een topic in leven te houden...............

Ten eerste: waarom altijd generaliseren??????
Ten tweede: hoe capabel moet je zijn om een topic levend te houden???? Lijkt me niet al te moeilijk maar goed.
En ten derde: wat probeer je hiermee te bereiken??????

Sabine schreef: Ten eerste: waarom altijd generaliseren?

:lol: