volgens mij is het ook bij winkelen gebleven... ze laten ons dus nog even in spanning...

oooeeeehhhh, wat spannend he?!!! Wat gaat het worden????
Wordt het een mantelpakje? (wat Gerard overigens erg goed stond) of toch een stoer en elegant broekpak.
Jullie kijken zeker wel uit naar 18 maart :girl1:

Ja echt, ik kan haast niet wachten! Kun je niet vast een hint geven?

ik heb de verhalen gehoord......en ik zal stiekem iets verklappen....gnagna :lol:

HET IS MET EEN JASJE.........oehhh

Lijkt jullie outfit hierop?? :girl1: Lache..!

Tja, als de mannen dat dan ook aan doen, lijkt me tof!

Discreet is cool wat anderen er ook van zeggen (vooral in die lekkere leren jasjes). Er staat trouwens nog altijd een rugby-wedstrijd gepland tussen Discreet en Le Cercle. Wie zit er in jullie activiteitencommissie? Bij ons Steven, dus neem maar even contact op met hem, kan er een datum geprikt worden.

Le Cercle, wat is dat? Nog nooit van gehoord.

Soort vriendengroepje van heel, heel lang geleden.

Hilbrand schreef: Discreet is cool wat anderen er ook van zeggen (vooral in die lekkere leren jasjes). Er staat trouwens nog altijd een rugby-wedstrijd gepland tussen Discreet en Le Cercle. Wie zit er in jullie activiteitencommissie? Bij ons Steven, dus neem maar even contact op met hem, kan er een datum geprikt worden.

Rugby wedstrijd? Cool. Wie heeft dat bedacht? Onze presidente moet maar snel eens contact opnemen dan.... Ik kan niet wachten...

Inderdaad, laat ik nou net echt supergoed zijn in rugby!

Juist.

Ik merk vanuit de achterban dat er wel oor is naar dit plan. Dus Steven, waar en wanneer, en welke kleur zijn jullie pakjes? (dan nemen wij een andere kleur anders spelen we misschien de bal naar iemand van de verkeerde partij en dat zou bijzonder vervelend zijn). En zijn jullie sterk?

Met hoeveel zijn ze eigenlijk? Kan nog spannend gaan worden...

Misschien kunnen wij ook alvast gaan nadenken over een nieuw outfit voor deze gelegenheid met leuke bijpassende sporttassen of zo.

Aangezien een luxueuzere levensstijl de eerste buikjes heeft opgeleverd bij ons (niet bij mij hoor, ik heb nog steeds een sixpack) beschikken we over een surplus aan fysieke kracht.

Noem de tijd en plaats maar dan...

ps. wij zijn met zn 17-en. En jullie?

Ha, eindelijk een gelegenheid om onze rugby-trainingen in wedstrijdervaring om te zetten. Omdat het te ver zou voeren om alle rugbyregels aan de dames aan te leren, stel ik voor slechts de regel te hanteren dat er niet vooruit gepassed mag worden. Verder geen regels. Ons schema zit nogal vol met activiteiten, over tijd en locatie zal ik daarom eerst onze immer actieve leden raadplegen. Met vriendelijke groet,

S. Datema
Activiteitencommissie Le Cèrcle

Ps. Deelname aan de rugbywedstrijd is op eigen risico. Le Cèrcle is niet aansprakelijk voor enig lichamelijk of geestelijk letsel, opgelopen tijdens het sportevenement.

Ps.2 mr. S. Datema: Voor al uw letselschade!

L1Rn4urAyA7aTEe

He Steven, wanneer gaan jullie open? Volgens mij zijn jullie dan zwaar in de minderheid.

PS: Dit betekent overigens niet dat ik mee wil doen. (Mochten er mensen zijn die dat denken).

Nr_6 schreef: Ha, eindelijk een gelegenheid om onze rugby-trainingen in wedstrijdervaring om te zetten. Omdat het te ver zou voeren om alle rugbyregels aan de dames aan te leren, stel ik voor slechts de regel te hanteren dat er niet vooruit gepassed mag worden. Verder geen regels. Ons schema zit nogal vol met activiteiten, over tijd en locatie zal ik daarom eerst onze immer actieve leden raadplegen. Met vriendelijke groet, S. Datema Activiteitencommissie Le Cèrcle

Okee! 's Goed.

P.J. Teekens
presidente Discreet

ps. ben wel nieuwsgierig van wanneer deze afspraak stamt, het jaar kruik?

Pieternel schreef: Noem de tijd en plaats maar dan... ps. wij zijn met zn 17-en. En jullie?

Nog steeds blijft onduidelijk wat precies het aantal tegenstanders is....