Sinds genootschappen niet meer erkend worden, hebben we besloten om niet meer met dergelijke gegevens in de openbaarheid te treden en volledig ondergronds te gaan, zodat slechts overgeleverde verhalen van mythologische proporties over aantal en activiteiten van de leden van Le Cercle de publieke kanalen bereiken.

Met andere woorden: het is maar de vraag hoeveel mensen uiteindelijk op komen dagen? Dat wordt dus een eitje voor ons!

Koning David

Webcie, dit topic is verworden tot een plaats waar discrete meisjes slowchatten. Als Pieter nog in de webcie zat had hij dit topic allang gesloten.

He waar bemoei je je mee? Slowchatten? Er worden hier serieuze zaken besproken, rugby enzo!

Vriend Klei schreef: Webcie, dit topic is verworden tot een plaats waar discrete meisjes slowchatten. Als Pieter nog in de webcie zat had hij dit topic allang gesloten.

:shock:

'verworden' wat was het eerst dan? In beginsel ging het toch ook al nergens over? Wat is je punt :?:

Nou dat bedoel ik nou ook!

Vriend Klei schreef: Webcie, dit topic is verworden tot een plaats waar discrete meisjes slowchatten.

Jij kunt gewoon niet oppikken wat er tussen de regels door wordt gecommuniceerd!

Je begrijpt me gewoon niet..... :wink:

zet uw boxen wel aan! :lol:

Wat een muts! :lol:
Alleen wel een beetje jammer van de laatste zin: Omdat uw vrouw ook in de auto rijdt..... gaat natuurlijk nergens over!

aangezien het toch al nergens over gaat kan ik dit hier ook prima posten n.a.v. klei zijn post,

als knapzak weer eens de topics aan het opschonen is (das binnenkort volgensmij) kan ie dit topic ook mee nemen, scheelt weer 9 pagina's aan rotzooi! :twisted:

Pieternel schreef: [..] Jij kunt gewoon niet oppikken wat er tussen de regels door wordt gecommuniceerd!

Rotzooi? Hoezo? :twisted:

oh ik kan het prima lezen wat tussen de regels door wordt gecommuniceerd, maar ja, dat ervaar ik ook als rotzooi, net als de gewone lapjes tekst :twisted: ;)
dus...

Nou ja zeg......

Hmm, die is lastiger, d'er is maar 1 regel..

Ja, zelfs jij kunt niet alles snappen Pieter :wink: (deze is ook maar 1 regel, weer een lastige!)!

Pieter schreef: als knapzak weer eens de topics aan het opschonen is (das binnenkort volgensmij) kan ie dit topic ook mee nemen, scheelt weer 9 pagina's aan rotzooi! :twisted:
Pieter schreef: oh ik kan het prima lezen wat tussen de regels door wordt gecommuniceerd, maar ja, dat ervaar ik ook als rotzooi, net als de gewone lapjes tekst dus...

Laat ons nou eens met rust!! :x

Pieternel, je hebt helemaal gelijk. Hebben vrouwen ook eens een topic, vinden mannen dat het nergens over gaat. Nou ik vind dat dat juist nergens over gaat! :?

Sabine schreef: Pieternel, je hebt helemaal gelijk. Hebben vrouwen ook eens een topic, vinden mannen dat het nergens over gaat. Nou ik vind dat dat juist nergens over gaat! :?

Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat 'jullie' wel wat hulp kunnen gebruiken. Enkele topic suggesties:

  • Vrouwen in het ambt
  • Vrouwen en carriere (eventueel in combi met ongelijke beloning mannen en vrouwen)
  • Of wat luchtiger: 'ik heb niks om aan te trekken'
Loewie schreef: [..] Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat 'jullie' wel wat hulp kunnen gebruiken. Enkele topic suggesties: - Vrouwen in het ambt - Vrouwen en carriere (eventueel in combi met ongelijke beloning mannen en vrouwen) - Of wat luchtiger: 'ik heb niks om aan te trekken'

He! Beetje dispuutsonderwerpen lopen jatten zeker! Nou ja, die bovenste twee dan....