En of ze op elkaar ingespeeld zijn, echt een aanrader dit stuk. Ontzettend komisch en heel goed geacteerd. Gister een heerlijk avondje gehad en ik zou haast vanavond nog een keer gaan.

Nou, als er meerdere gaan ben ik ook wel te porren...

Vriend Niels
Henk-Jan schreef: En of ze op elkaar ingespeeld zijn, echt een aanrader dit stuk. Ontzettend komisch en heel goed geacteerd. Gister een heerlijk avondje gehad en ik zou haast vanavond nog een keer gaan.

Aiaiai Broeks, ging je vanwege dit toneelstukje niet naar het Amsterdam Dance Event? Omdat het gratis is natuurlijk, ontzettende grefo.

Het ADE is ook een aanrader, vanavond de laatste avond.

Dit toneelstuk is als een rollercoaster voor de bezoekers en een tour de force voor de spelers. Dit wil je niet missen!

Vanavond in de Stadsparkkerk geeft Andre van Zyl een presentatie concert van zijn eerste gospel CD.

De nieuwe CD zal zes originele Engelse nummers hebben en één aanbiddingsnummer vertaald in het Nederlands. De muzikale stijl is een mix tussen pop en rock, met een neiging richting rock. Het klinkt misschien als een vreemde combinatie, maar dat is wat het album speciaal maakt en het een uniek geluid geeft. De melodieën zijn fris en pakkend, waardoor de muziek dagenlang kan blijven hangen.

Kun je je hier opgeven voor de rondleiding in de synagoge onder de bezielende leiding van historici Frederik en Jan? Lijkt me heel tof, die heb ik altijd al een keer van binnen willen zien. Worden dan ook alle geheimzinnige spreuken/deuren die niet open kunnen/schilderingen met diepe betekenis die zijn aangebracht in de Folkingestraat uitgelegd?

Herbsgarden

Leuk dat je meegaat! Stieneke vertelde gisteren dat zij al eens een rondleiding had gehad en dat dit heel leuk was geweest. Je kan je voor de rondleiding.

Wat betreft de kunst in de Folkingestraat: de deur wordt al besproken in het artikel over de synagoge en de over de andere kunstwerken kun je meer lezen.

Tof! dank je.

Afgelopen donderdag zag ik in Enschede een optreden van Kaki King ("Groove Masters, part II") en ik ben een beetje fan van haar geworden. Wat een leuk meisje zeg!

Maar los daarvan, ze speelt ook fantastisch gitaar. Rolling Stones Magazine betitelde haar zelfs als the first Female "Guitar God" ever. Kijk op youtube bijvoorbeeld de filmpjes van Playing with Pink Noise en Gay Sons of Lesbian Mothers. Voor de liefhebbers: 13 november in De Oosterpoort.

Alles is liefde, dé filmhit van 2007 waarin heel acterend, presenterend en caberetterend Nederland op komt draven. Garantie voor een heerlijk avondje met vriend of vriendin, het mag allemaal.

Vriend Niels

Je vergeet te zeggen: de beste Nederlandstalige film na Simon.

Ik word geweldig getriggerd Krakert, temeer er positieve geluiden van links naar rechts door je kop heen beuken- maar toch denk ik nog steeds dat het een film is gelijk een schnitzelparadijs, volle maan of wat dies meer zij. Stuk voor stuk natuurlijk briljante films die elke cultuurminnende nederlander moet hebben gezien, maar dat hoeft toch niet in de bios...kom.

Vriend Niels

Net zoals je het geloof in een enthousiaste kerkelijke gemeente sterker beleeft dan in je eentje, zo beleef je de film 'Alles is liefde' in een volle bioscoopzaal het meest optimaal.

Het Schnitzelparadijs en Volle Maan (2x) heb ik overigens ook in de bios gezien, dus misschien ben ik bevooroordeeld.

Maar ga er gewoon heen Kiffen, desnoods betaal ik je kaartje.

Kiffen schreef: Ik word geweldig getriggerd Krakert, temeer er positieve geluiden van links naar rechts door je kop heen beuken- maar toch denk ik nog steeds dat het een film is gelijk een schnitzelparadijs, volle maan of wat dies meer zij. Stuk voor stuk natuurlijk briljante films die elke cultuurminnende nederlander moet hebben gezien, maar dat hoeft toch niet in de bios...kom.

alles is liefde met Carice van Houten (topwijf) is een stuk beter dan een stel flauwe marokanen uit het schnitzelparadijs baas.

Ho ho ho, je vergeet Bracha van Doesburgh!

Ah zukel, is met wie ik praat. Tsss. Ga ik toch gewoon lekker wel jonge. Brrrrrrap! bbbbrrrrap!. (Deze laatste kreten kwam ik tegen in verschillende documentaires over probleemwijken enzo. Schijnen deze mensen daar te doen...beetje raar, maar goed. zo zijn ze.)

Zo'n filmavondje kun je Laura toch niet ontnemen Kiffen. Het is dat ze afgelopen woensdag al iets had 'savonds, maar anders.. ;)

Vriend Niels
Ven dur Vektuh schreef: Ho ho ho, je vergeet Bracha van Doesburgh!

Die is binnenkort weer te zien in een nieuwe Nederlandse film. Ben de naam even kwijt, maar ongetwijfeld een nieuw toppertje.

Vriend Niels schreef:
Ven dur Vektuh schreef: Ho ho ho, je vergeet Bracha van Doesburgh!

Die is binnenkort weer te zien in een nieuwe Nederlandse film. Ben de naam even kwijt, maar ongetwijfeld een nieuw toppertje.

De botox methode maar dan anders

Yehes, vanavond Saybia! Wie gingen ook alweer allemaal? Wordt er nog ergens verzameld vanavond of gaan we op eigen kracht?