Ik kan me het niet voorstellen, er is geen enkel ander programma wat de meest populaire doelgroep van de commercie zo bezighoudt als A.L. Ze (Yorin) zouden zichzelf wel heel erg in hun eigen vlees snijden.
Het komt in ieder geval terug :( vrees ik. Het zou namelijk wel erg sneu voor mijn teamgenoot wezen als ie niet op tv kwam...

Blijkt die gozer dus Kadir te heten in plaats van Naadier, zoals ik eerst dacht. Ik ben er echt helemaal uit. Al moet ik wel zeggen dat ik 1 van de betere Kadirlach-imitators blijk te zijn. Wat een astma-aanval heeft die gozer, wanneer hij onder zijn oksels gekieteld wordt!

Cash and Carlo is natuurlijk best leuk, maar die Carlo moet echt een keer zijn mond gespoeld krijgen. Wat een foute gozer is die vent ook. Al moet ik toegeven dat het wel een keer leuk is om een programma te zien van Carlo Boszhard, dat niet door Knorr gesponsord is.

Stelling:

Wanneer Carlo goed oefent op de Kadir-lach, zouden we A.L. niet meer missen.

(voor de duidelijkheid: dit is een stelling, niet per se mijn mening)

Stelling: Wanneer Carlo goed oefent op de Kadir-lach, zouden we A.L. niet meer missen.

Dat wordt nog lastig. Want de Kadirlach is er 1 van oprechte vreugde, terwijl die Carlo slechts uitmunt in neppe glimlachen en wrange blijdschappen, die je krijgt door te lang rond te wandelen in die kringen waarin hij rondwandelt. 's Avonds huilt 'ie in zijn bedje: 'was ik na telekids maar gestopt!'

Tom schreef: Stelling: Wanneer Carlo goed oefent op de Kadir-lach, zouden we A.L. niet meer missen. (voor de duidelijkheid: dit is een stelling, niet per se mijn mening)

Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Hoe kan Carlo nou Kadir evenaren als hij een beetje op die glimlach oefent? Misschien dat we naar Cash & Carlo kunnen schrijven en vragen of ze kunnen regelen dat Kadir dat programma gaat presenteren? Dat lijkt me nog de beste optie....

Goed idee, goed idee. Alleen verdwijnt dan die homoseksuele spanning tussen Carlo en de voice-over, wat het allemaal wat saaier maakt. Bovendien krijgt Kadir halverwege de show vast een astma-aanval (arme jongen). Daarbij kom nog dat hij zijn pretoogjes vast niet af kan houden van die in elkaar geknutselde modelletjes die staan te krioelen om de overdreven dure prijzen.

kunnen we dit onderwerp niet beter veranderen in 'cash&carlo' aangezien AL er nie meer voor is?

A.L. fan schreef: kunnen we dit onderwerp niet beter veranderen in 'cash&carlo' aangezien AL er nie meer voor is?

start maar een nieuwe! hier kunnen we bij de 2e serie weer verder.. :D

[quote="Pieter"][quote="A.L. fan"]

oei nu ben ik dus meteen alweer bestempeld als AL fan???
maar het lijkt me toch niet echt slim om meteen een c&c topic te openen;wat moet je daaaaaar nou over zeggen...

ging een beetje mis met dat quote maar ja je snapt me wel

minkcie schreef:
Pieter schreef:
A.L. fan schreef: oei nu ben ik dus meteen alweer bestempeld als AL fan???

dat is niet zo dan? dat idee krijg ik wel :lol:

maar het lijkt me toch niet echt slim om meteen een c&c topic te openen;wat moet je daaaaaar nou over zeggen...

maar goed van te voren dacht iedereen ook: wat moet er nou over AL gezegd worden.. dus dat komt vast wel goed! ;)

Pieter schreef: maar goed van te voren dacht iedereen ook: wat moet er nou over AL gezegd worden.. dus dat komt vast wel goed! ;)

Dat denk ik niet c&c gaat namelijk echt nergens over, en A.L wel.

AL laat zien hoe prachtig het liefde is, C&C laat zien hoe prachtig geld is... het is wel duidelijk waar de bijbel achter staat.

Zie ik net dat het er volgende week weer op komt!!!!!!!!!

jesserdepesser :bounce:

Joepie! kijken of het van mn vrouw mag :roll:

Kom gewoon gezellig in je eigen huis kijken!

Waaaaat, zie ik net het einde van AL, wordt het een man of vrouw, niemand die ff dit topic omhoog haalt zodat ik me gerealiseerd had dat het op was... :o

flappie, het was zelfs al een week vantevoren aangekondigd.

Ik wist het ook niet hoor.... :(