Voor jongens: Pretender is er weer voor! van 19.05 tot 20.00u op V8!

Supergaaf: gister heeft ie met virussen lopen kloten eh prutsen. Jarod was weer de held van de dag!

Sabine schreef: Nee maar ik denk een man. Wel jammer, ik vind het toffer als er twee vrouwen in zitten, die maken er echt een strijd van!

Klopt! Twee vrouwen is veel leuker. Op de één of andere manier zijn de mannen op dit gebied veel minder competitief (in tegenstelling tot andere gebieden zoals sport). Ik denk dat het in de genen zit. Waarschijnlijk stamt het al uit de jagers-verzamelaars tijd. Als de mannen op jacht zijn zitten de vrouwen in het kamp te bakkeleien over wie met welke krijger in de tent mag slapen etc. En dat terwijl mannen hun best doen om hun speer zo ver mogelijk (en natuurlijk raak) te gooien..

We hadden trouwens gister weer een mismatch aangezien mama Debby in haar eentje d'r kamer uitkwam.. Nu maar hopen dat er vandaag een vrouw inkomt.. Aan de arm te zien van diegene die aanbelde is dat ook zo ;)

Hee Wepcie, kan die Tom ff geband worden? Niks Pretender, me grootje... A.L. roelz!

PS: Die Debbie is me er eentje!

Och och och. Jullie hebben zekers "Vrouwen zijn Beesten" nog nooit gezien. Dat is tenminste een werkelijk goed(koop) programma. 1 persoon moet kiezen uit 50! anderen. Elke donderdag om 20:30 op het scherm. Presentatie ligt in handen van immer enthousiaste feestbeest Mental Theo. Wat wil je nog meer??
Voor meer info zie: http://www.veronica.nl/index.php?site=vrouwenzijnhome

Helaas heb ik het nu al twee dagen achter elkaat moeten missen.. :(

iemand die mij even kan bijpraten over wie er nu (nog) inzitten? De mensen hier in huis vinden The Pretender leuker dan A.L..
dus ik denk dat ik vanavond maar alleen ga eten, want ik wil A.L. niet weer missen!

Hans schreef: De mensen hier in huis vinden The Pretender leuker dan A.L.. dus ik denk dat ik vanavond maar alleen ga eten, want ik wil A.L. niet weer missen!

hoho, we hebben je wensen ingewilligd vandaag!!

Balen! vandaag A.L. gemist! Weet iemand waar het over ging?

Demetrius schreef: Och och och. Jullie hebben zekers "Vrouwen zijn Beesten" nog nooit gezien. Dat is tenminste een werkelijk goed(koop) programma. 1 persoon moet kiezen uit 50! anderen. Elke donderdag om 20:30 op het scherm. Presentatie ligt in handen van immer enthousiaste feestbeest Mental Theo. Wat wil je nog meer?? Voor meer info zie: http://www.veronica.nl/index.php?site=vrouwenzijnhome

Het kan erger....kben de naam ff kwijt.... maar het idee is dat je meekijkt op de trouwdag van enkele bruidsparen; het hoogtepunt van elke show is dan of de man en de vrouw allebei "JA" zeggen. De voorstukjes beloven al veel heibel in de (feest) tent. Zo was er al een vrouw te zien die op het moment supreme haar man met haar boeketje in het gezicht sloeg en hem in aanwezigheid van de hele familie "dirty son of a ...." (5 letters en het rijmt op witch) noemde.

Sabine schreef: Balen! vandaag A.L. gemist! Weet iemand waar het over ging?

Niet om het ras hoor, maar wat een kutturk zat erin vandaag. Zo'n macho-ik-zal-ze-wel-ff-imponeren figuur. Verder 1 doos en een stille (mooie) meid. That's it.

En die stille (mooie) meid werd het zeker weer niet, onbegrepen als ze was door de wereld. (Ik heb het niet gezien.)

Pieter schreef: hoho, we hebben je wensen ingewilligd vandaag!!

Ja, gelukkig wel.

Na dat Arthur er met Debbie vandoor ging na de middernachtprocedure kwamen de volgende ochtend drie nieuwe vrijgezellen binnen.

Eén man die nogal veel een luidruchting praatte over van alles en nog wat maar vooral er op hamerde waarom de twee vrouwelijke vrijgezellen niet aan sprt deden (een zei dat ze elke week sportte maar kwam niet echt sportief over, dat was volgens onze man dus een leugen.)

De twee vrouwen:
Een die dus zei dat ze veel aan sport deed (aerobics etc.), deze vrouw was ook vrij veel aan het kletsen zoveel zelfs dat onze man op den duur gewoon zei: "nu houdt jij je mond even en mag zij (de andere vrouw) even wat zeggen" Met deze vrouw is onze man aan het ijsklimmen geweest, maar onder het ijsklimmen zat hij nog wel even met de andere vrouw te praten, die uiteraard op haar aller zieligst moest toekijken.

De andere vrouw was vooral veel aan het werk en deed bijna niet aan sport. Ze had lang blond haar, was slank en vrij stil, maar mocht dus wel blijven, misschien dat ze dat te danken had aan haar date in Madurodam?

Die vent zei dat ie niets om het uiterlijk gaf, maar dat het om het innerlijk ging bij hem. Nou... aangezien er weinig bekend is geworden over het innerlijk van de stille blonde, is het wel duidelijk wie hier de leugenaar is.

Nou dat ie een leugenaar is, is wel overduidelijk na vandaag! Tjonge jonge!!!! En dat voor het oog van heel vrouwelijk Nederland. Die krijgt nooit meer een meisje!

Inderdaad, wat een ramdebiel! Oh ben je niet naar buiten gekomen....ik wel. Not. Maargoed, het was ook wel weer lache dat ie dat paard belazerde. Wat een doos.

Is dit een gereformeerd programma waar ik mijn kinderen later naar kan laten kijken?? Of is dit een programma dat past in de nieuwe Yorin-kwaliteitenrubriek!? :roll:

Agnes schreef: Maargoed, het was ook wel weer lache dat ie dat paard belazerde. Wat een doos.

Juist! 8)

deboer schreef: Is dit een gereformeerd programma waar ik mijn kinderen later naar kan laten kijken?? Of is dit een programma dat past in de nieuwe Yorin-kwaliteitenrubriek!? :roll:

Je kunt je kinderen er nu ook al wel naar laten kijken hoor! Mogen we ze nog een keertje zien?
En het programma is fatsoenlijker dan het fatsoenlijkste programma op Veronica.

Dat dat paardenmeiske met de bekoorlijke staartjes werd belazerd is geheel terecht. Uit haar mond kwamen de meest beschamende alle taalkundige regels schendende Nederlandse volzinnen. Ongelooflijk, zelfs Koos die weet nog betere regels uit te kramen.
En dat meisje dat werd afgewezen had misschien technisch gezien een mooi lichaam, maar ze was zo saai dat zelfs een Veronica-kijker er bij in slaap valt.

Hee evriebaddie! Tsjek A.L., er is een mega-goeie aflevering bezig, gewoon hilarisch! Twee hazen en een dom wijf, legendarisch!

Leugenaar of niet, die Kadir is de enige die het programma snapt en het spelletje perfect speelt... 8)