Ik heb het gisteren voor het eerst gezien.
Maar volgens mij was dat maar een klein onderdeeltje (half uur?) ofzo, want er gebeurde helemaal niks. :?:
Een mannetje zat in een huisje en er kwam een vrouwtje aan de deur. Toen gingen ze als een stel bevroren kamelen met elkaar praten en toen moest het vrouwtje weer weg.
Is dat een beetje het idee van het programma?

:?

JA. Veel te tof...

  • Nou wat denk jij wat het wordt?
  • Geen idee.
  • 't Kan natuurlijk een man zijn.
  • Ja of een vrouw.
  • Ja.

Man, echt machtig programma, geniale formule!

Ooooooooh!
Kijk, dat had ik er niet uit gehaald!
Maar daarvoor moet je het misschien wat vaker kijken.

K%S schreef: JA. Veel te tof... - Nou wat denk jij wat het wordt? * Geen idee. - 't Kan natuurlijk een man zijn. * Ja of een vrouw. - Ja. Man, echt machtig programma, geniale formule!

Wat tof dat dit weer begonnen is!!! Veel beter dan de remake van Lucky Letters, want wees eerlijk, wat is dat programma nou zonder good old Victor???? :cry:

Net zo leuk als Dumb & Dumber zonder Jim Carrey...

:(

net zo leuk als die italiaanse gladjakker er uit is. (Je zou haast zeggen dat het een marokkaan was, maar de mensen van AL zeggen dat het een italiaan is... wie was die vent ook alweer? (vraag voor insiders)

Er komt vanavond trouwens een vrouw bij. Let op mijn woorden.

Ideale date...samen de schutting verven, niet duur en je leert elkaar er zo goed door kennen.

wie verft met mij een schutting?

K%S schreef: Er komt vanavond trouwens een vrouw bij. Let op mijn woorden.

Ik hoop ook op twee vrouwen; ik kik op vrouwen met haantjesgedrag :eatme: :eatme:

Kiffen schreef: net zo leuk als die italiaanse gladjakker er uit is. (Je zou haast zeggen dat het een marokkaan was, maar de mensen van AL zeggen dat het een italiaan is... wie was die vent ook alweer? (vraag voor insiders)
Jij moet Kadir bedoelen. of niet? Eeuwig jammer dat hij weg is: die zat het programma zo op te stoken dat het gegarandeerd lachen was! Maar dat is het natuurlijk altijd...

Verbaast me Tom dat je nog geen fan-site hebt opgezet.. :lol:

Welk een ellendig programma!! Ik zapte er heel toevallig langs na het sportjournaal en ik heb nog nooit zoiets zieligs gezien. Op deze manier heb je toch geen respect voor elkaar!!??

Het was dus ook gelijk mijn laatste keer, maar veel plezier voor degene die dit programma niet kunnen missen...

deboer schreef: Welk een ellendig programma!! Ik zapte er heel toevallig langs na het sportjournaal en ik heb nog nooit zoiets zieligs gezien. Op deze manier heb je toch geen respect voor elkaar!!?? Het was dus ook gelijk mijn laatste keer, maar veel plezier voor degene die dit programma niet kunnen missen...

Vergis je niet Gerwald! Dit programma gaat over ware, diepe liefde!

deboer schreef: Welk een ellendig programma!! (...) nog nooit zoiets zieligs gezien.

Klopt. Net als al die andere debiele commerciƫle troep!

:blbl: :bunnymoon:

Ophouen nou! :bekloppt:

Vriend Niels
Jean schreef: debiele

Vaak intelligente mensen gezien, maar in AL voert intellectualiteit toch zeker wel de boventoon. Prachtig die diepzinnige conversaties!

Nylez schreef:
Jean schreef: debiele

Prachtig die diepzinnige conversaties!

En dat terwijl men een indrukwekkende activiteit onderneemt! Wie bedenkt zo'n formule? :tomcat: mooi plaatje, niet waar?

JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
De eerste match van het jaar! Wat een heerlijk kansloze aflevering! Machtug mooij!

wow, zag je die vonken er af spetteren bij die match!? Het was niet meer dan er lafjes tegen aan hangen...Ik had meer verwacht.