Kiffen schreef: Ik had meer verwacht.

ik ook...nu maar hopen dat het vanavond wat sensationeler wordt en als het kan ietsie minder voorspelbaar (maar dat zal ze niet lukken denk ik..)

Ik ben ook errug benieuwd. Wat zal vanavond ons brengen......?

Die Mike snapte het spel wel goed: lekker teleurgesteld doen en zo. Net een 2e Kadir... Maar jammer dat ie geen 2e kans kreeg. Nu zitten we met suffe Jacco en Yvon opgescheept. En morgen een vrouw! Wedden???

Een man. Jij hebt het wel vaker mis Tom. Zo beweerde jij dat Kadir een acteur zou zijn, wat natuurlijk onzin is. Wedden???

K%S schreef: Een man. Jij hebt het wel vaker mis Tom. Zo beweerde jij dat Kadir een acteur zou zijn, wat natuurlijk onzin is. Wedden???

Ik heb net Kadir gebeld: hij is acteur. Koos heeft verloren...

Kiffen schreef:
K%S schreef: Een man. Jij hebt het wel vaker mis Tom. Zo beweerde jij dat Kadir een acteur zou zijn, wat natuurlijk onzin is. Wedden???

Ik heb net Kadir gebeld: hij is acteur. Koos heeft verloren...

Mag ik zijn telefoonnummer? Dan ga ik hem uitlachen! HAHAHAHHAHA :P

ARD schreef:
Kiffen schreef:
K%S schreef: Een man. Jij hebt het wel vaker mis Tom. Zo beweerde jij dat Kadir een acteur zou zijn, wat natuurlijk onzin is. Wedden???

Ik heb net Kadir gebeld: hij is acteur. Koos heeft verloren...

Mag ik zijn telefoonnummer? Dan ga ik hem uitlachen! HAHAHAHHAHA :P

Hallo? :roll:

sabrientje schreef:
ARD schreef:
Kiffen schreef:
K%S schreef: Een man. Jij hebt het wel vaker mis Tom. Zo beweerde jij dat Kadir een acteur zou zijn, wat natuurlijk onzin is. Wedden???

Ik heb net Kadir gebeld: hij is acteur. Koos heeft verloren...

Mag ik zijn telefoonnummer? Dan ga ik hem uitlachen! HAHAHAHHAHA :P

Hallo? :roll:

sabrientje schreef:
ARD schreef:
Kiffen schreef:
K%S schreef: Een man. Jij hebt het wel vaker mis Tom. Zo beweerde jij dat Kadir een acteur zou zijn, wat natuurlijk onzin is. Wedden???

Ik heb net Kadir gebeld: hij is acteur. Koos heeft verloren...

Mag ik zijn telefoonnummer? Dan ga ik hem uitlachen! HAHAHAHHAHA :P

Hallo? :roll:

ook hallo

hallo mensen , ik zal me even voorstellen, want ik ben hier voort eerst.
Ik ben sabrientje, kom uit rotterdam en ben 21. ben helaas al van school, woon op mezelf en werk bij t for telecom.

groetjes

Hinneke schreef:
sabrientje schreef:
ARD schreef:
Kiffen schreef:
K%S schreef: Een man. Jij hebt het wel vaker mis Tom. Zo beweerde jij dat Kadir een acteur zou zijn, wat natuurlijk onzin is. Wedden???

Ik heb net Kadir gebeld: hij is acteur. Koos heeft verloren...

Mag ik zijn telefoonnummer? Dan ga ik hem uitlachen! HAHAHAHHAHA :P

Hallo? :roll:

ook hallo

Kan iemand helpen, ik weet niet hoe dit werkt...

sabrientje schreef:
Hinneke schreef:
sabrientje schreef:
ARD schreef:
Kiffen schreef:
K%S schreef: Een man. Jij hebt het wel vaker mis Tom. Zo beweerde jij dat Kadir een acteur zou zijn, wat natuurlijk onzin is. Wedden???

Ik heb net Kadir gebeld: hij is acteur. Koos heeft verloren...

Mag ik zijn telefoonnummer? Dan ga ik hem uitlachen! HAHAHAHHAHA :P

Hallo? :roll:

ook hallo

Kan iemand helpen, ik weet niet hoe dit werkt...

:oops:

Kom zo moeilijk is dit forum nu toch ook weer niet? Je moet van te voren naar Alternative Love kijken en dan spui je hier je mening.
BTW: hoe kom je hier terecht? Heb je een band met een GSV-er?sorry voor mijn nieuwsgierigheid

sabrientje schreef: hallo mensen , ik zal me even voorstellen, want ik ben hier voort eerst. Ik ben sabrientje, kom uit rotterdam en ben 21. ben helaas al van school, woon op mezelf en werk bij t for telecom. groetjes

is dit een contactadvertentie? kun je misschien beter met AL meedoen, gegarandeerd succes! :lol:

Wicked! Wat een waanzinnige ontknoping gister! De twee sufste mensen van het seizoen tot nu toe kwamen zowaar allebei hun kamer uit! En wat denk je dat er gebeurt als twee suffe mensen een match/date hebben? Ze gaan aan tafel zitten. Ze raken elkaar niet eens aan. Ze gaan een beetje praten. Oioioi wat te tof!

Ben benieuwd wat vanavond ons brengt.......

Diepere boodschap van de uitzending van gisteren was volgens mij dat je naast genot ook nog liefde hebt, dat het een het ander niet altijd uitsluit en dat je bij het een andere dingen kunt betrekken dan bij het ander.

Je kunt mij trouwens niet wijs maken dat ze elkaar niet uit de kamer kunnen horen komen. Als ze op hoge hakken door dat houten tuinhuisje lopen kan ik de spanning opbouwende muziek al niet meer horen.

K%S schreef: Wicked! Wat een waanzinnige ontknoping gister! De twee sufste mensen van het seizoen tot nu toe kwamen zowaar allebei hun kamer uit! En wat denk je dat er gebeurt als twee suffe mensen een match/date hebben? Ze gaan aan tafel zitten. Ze raken elkaar niet eens aan. Ze gaan een beetje praten. Oioioi wat te tof!

idd. dat van gister mocht wel iets heftiger. Heel klein beetje praten trouwens. Op een gegeven moment valt het stil en zegt die vent tegen die MarloesPomp-lookalike: zullen we naar buiten gaan? (Brommers kiekn)
Ik zie liever geen match moet ik zeggen als ik dit zie.

Ik snap trouwens niet waarom die mensen altijd zo zenuwachtig lopen heen en weer te drentelen. Als je besloten hebt om niet naar buiten te gaan, ga je toch lekker pitten? Of, als je van plan bent om er uit te komen dan ga je toch eerst ff de kat uit de boom kijken en wachten totdat je iets hoort aan de overkant. Dan sta je ook niet voor lul als jij daar een beetje in je eentje zit in die matchroom. Tenminste, ...dat zou ik doen.

volgens mij kun je echt heel zachtjes die kamer uit komen hoor! hee, maar adwin als je het in levende lijven wilt meemaken.......

ik wil je wel ff opgeven hoor! :D

Kiffen schreef: ...dat zou ik doen.

inderdaad, en als je niet mee mag doen met het activiteitje tennis, ga je er (als vrouw) toch lekker met de tennisleraar vandoor?