Kind, je hebt er duidelijk nog geen kaas van gegeten. Dit is serieuze business. Dat de grote lijnen vaststaan is goed. De invulling is dagelijks anders, het leedvermaak spat van je beeldbuis. Stel je open en kijk aandachtig.

ik heb anders toch al wel heel wat afleveringen gezien (bewust en onbewust) dus open sta ik zeker.. over dat aandachtig kijken weet ik het zo net nog niet. ben meestal aan het eten tussen 7/h8 dus lijkt me beter dat ik me dan vooral op mn bord concentreer. ok toch altijd suuuuuuuuperspannend natuurlijk wanneer de nieuwe kandidaat komt, maar voor de rest..? doe mij maar een friendswiekent!!

Ik ben ook wel voor een friendsweekend, alhoewel ik alternitive love ook natuurlijk heel tof vind. Misschien kunnen we anders twee weekenden houden? Of een combinatie maken?

ja goed ideetje, hebben we ook nog wat afwisseling

Goed geregeld!

Alternative Love mixen met Friends is net iets als versneden cocaïne: de kick is er niet meer. Nee, Alternative Love is alleen zuiver te nuttigen. Daarom werkt de mix Simpsons plus Nachtceremonie ook zo slecht. Misschien kan de combinatie E.R. en Alternative Love wel weer. Als we ons voorstellen dat onze accountmanager van 1 van de eerste aflevering in E.R. een defriblatie krijgt en naar psychiatrie gebeld moet worden, omdat 'ie van die wartaal uitslaat.
Door Tom is onze tepelheld trouwens gesignaleerd in de Break-Out als model voor wat kinderkleren. Zo zie je maar weer: modellenwerk is echt geen prioriteit voor hem. De tepels waren trouwens geretoucheerd.

Aangezien Tom zijn Break-Out verschrikt heeft weggegooid bij dezen een oproepje: heeft iemand dit bewuste tijdschrift in bezit? Ik betaal er grif voor.
En Jurgen, natuurlijk is het niet goed om A.L. te mixen met totaal verschillende programma's. Maar wat is de oplossing? The Simpsons staat op een gedeelde eerste plaats bij mij... maar één keer per dag voldoet niet.

Die Break-out wil ik trouwens ook wel graag. Ben ook benieuwd of hij nog met dat onnozele wicht een relatie heeft weten op te bouwen, of dat er ook voor hem geen beginnen aan was. Bij het tennissen was hij erg geduldig, weet ik me te herinneren. Maar misschien zaten er superkrachten in zijn megabroek. Ze hebben trouwens wel de magere knobbelbeentjes met levervlekken met elkaar gemeen. Dat schept een band!
Maar als die Jaap of andersoortige GSV'ers Alternative Love komen opfleuren, dan kan de koorts wellicht weer een nieuw ziekteproces opstarten.

Liesbeth en ik zitten er sterk over te denken om Martines op te geven. Zou hij een beetje lol kunnen brengen in AL? Hij is wel stronteerlijk tegen meisjes dus dat zou nog lache kunnen worden. Hij vindtLiesbeth en mij ook niet knap :badass:

wie brengt mij even verslag uit over de AL aflevering die NU aan de gang is?? ik zit weer eens (uhh nog steeds bedoel ik) op de uni namelijk en ze zijn hier nog niet op het geniale idee gekomen een tv neer te zetten grmbl

oh niet dat ik verslaafd ben ofso

minkcie schreef: wie brengt mij even verslag uit over de AL aflevering die NU aan de gang is?? ik zit weer eens (uhh nog steeds bedoel ik) op de uni namelijk en ze zijn hier nog niet op het geniale idee gekomen een tv neer te zetten grmbl

Ik moet opbiechten dat ik niet de hele aflevering heb gezien. In ieder geval hebben ze gejeudebouled en gevist, spetterend! Verder kan ik melden dat een halfbruine brillehaaz met bijzonder kapsel (waarover Tiefstra meer kan vertellen, hij heeft dat gedeelte bestudeerd) de keuze had uit twee vette bitches, een blonde en een donkere. Die twee haatten/haten elkaar overduidelijk, het was echt om te gieren zo genant!
Nadat bleek dat de donkere bitch had gewonnen, beet ze de blonde bitch toe: "Was te verwachten", werkelijk geniaal. Bij de middernachtceremonie was het ook lachen, die sneue kerel kwam z'n kamer uit en dat wijf natuurlijk niet, haha. Nou genoeg voor vandaag!

tenks k%s! dat klonk alsof ik er zelf bij was! maar morgen wil ik het niet weer missen!

Die gozer, met dat kapsel waar hij de meest chemisch verontreinigde massavernietigingswapens in had gespoten en gesmeerd, was het type rondlopend homp vlees zonder persoonlijkheid maar ter compensatie een brilletje (en nu heb ik het niet over mijzelf, al lijkt het er wel op). Hij vertelde dat hij de 2 betreffende meisjes selecteerde op het uiterlijk en had het over een "lief koppie" bij de ene. Nou die was verre van lief zoals Koos al aanstipte. 1 van de meer dodelijke stiltes hing tussen die twee toen ze tijdens de middernachtsceremonie naast elkaar plaats namen om de foto een finale draai te geven. Van te voren meldde ze al met haar vogelverschikkershoofd dat zij het wel zou worden. Ik moet toegeven dat ze daarin wel gelijk bleek te hebben, maar om dan direct zo'n groep drie basisschool vlecht in je strohaar te draaien de volgende morgen is ook weer zo wat. Haar heksige jukbeenderen vielen bijna uit haar "lieve koppie" met dat strak naar achteren gesnoerde haar. Bedekking van het gezich was er niet meer bij, om zo te zeggen. Hoe wenselijk het ook was.
(Ik moet zeggen dat ik zelf niet op het uiterlijk zou selecteren als ik in Alternative Love zou zitten, dat merk je wel.)

He mannen op dit forum,
Zouden jullie ook je borsthaar voor het vriendinnetje harsen? :lol:

Jurgen schreef: In het Maagdenhuis kijken we slechts The Simpsons om 19.00 h op de BBC

Ahh...voor de echte Simpsons fans: kheb het boek "My life as a 10-year old boy" gesigneerd door Nancy Cartwright (the voice of Bart) in de aanbieding...

Die tang van een Debbie van gister maakt het ingekakte AL wel weer lachen. Openlijke concurrentie is nog leuker dan de discrepantie tussen woord en gedachte zoals K%s die beschreef (hoewel dat ook al de moeite waard was).

Jurgen was nog vergeten te vertellen dat deze troela met het vlechtjeskapsel van groep drie zelf ook een koter in groep drie heeft zitten. Arthur Fonzarelli met zijn brilletje en afrokapsel kwam ondanks dat feit toch zijn kamer uit... hmm.

Toni schreef: Arthur Fonzarelli met zijn brilletje en afrokapsel kwam ondanks dat feit toch zijn kamer uit... hmm.

Onder de begeleidende woorden: "Zet Arthur zijn eerste stappen richting het vaderschap?" Spannend!!, ik kan niet wachten tot de uitzending van vandaag, iemand al gezien of het een man of vrouw is die er bij komt?

Nee maar ik denk een man. Wel jammer, ik vind het toffer als er twee vrouwen in zitten, die maken er echt een strijd van!

goed geraden sabine, het was idd een man...pfffff en wat voor eentje. durfde nog geen 3 meter van een pony zo laag als een driewieler te komen... is er daarom ook maar meteen uitgeschopt door handboeien-debbie, wat een freakie muts trouwens zeg! :|