Waaaaaaaah, wat een toffe aflevering deze keer! Die naiëve drol van een Renate loopt met open ogen in de val van Kadir. Die gast is wel tof voor AL maar in het dagelijks leven zou'k 'em niet graag tegenkomen..

Die vent jonge! ik wil wedden dat ie door yorin erin gezet is!

die smile, die ogen hij is echt geweldig! Is er al een kadir-fansite?

Wow we hebben echt zitten genieten, de beste uitzending in weken! Die vent rolde dat wijf helemaal op, compleet in de pocket, schitterend. Vaak mensen gezien die 't spelletje doorhadden, maar deze gast speelt 't echt reteslim. Ge-wel-dig gelachen.

Ik heb het al een tijd niet meer gezien, maar vandaag gelukkig wel. Wat een koeienmelker; ik wist niet wat ik hoorde!

Eerst mocht ik die Kadir niet, maar met deze acties verdiend ie een lintje... ben benieuwd hoe die paardenstaartjes zich voelen als ze straks de afleveringen terugziet...

Shit zeg, ik heb dus net een leuke aflevering gemist :( Wat heeft Kadir dan allemaal uitgespookt?

Inderdaad ontzettend toffe aflevring gisteren, ik ga vanavond absoluut weer kijken, ben benieuwd, jongen/meisje?

Agnes schreef: Shit zeg, ik heb dus net een leuke aflevering gemist :( Wat heeft Kadir dan allemaal uitgespookt?

Die vuile doch slimme Kadir heeft een blonde trien laten geloven dat ie op haar valt.
Dit waren Kadirs woorden in een 1 op 1 gesprek met de cameraman: "tja, ik heb het beste proberen te maken van het koeienmelken vandaag. Ik probeer gewoon wat leuke dingen te zeggen en het haar een beetje naar de zin te maken. Ik hoop echt dat ze hierdoor denkt dat ik haar leuk vind, ook omdat ik zei dat ik mijn kamer uit was gekomen, maar ik ben eigenlijk wel op haar uitgekeken. Ik heb haar niets meer te vertellen."
Dit was haar interpretatie: "Nou ik denk dat Kadir me leuk vind, ook omdat ie gister zijn kamer is uitgekomen. En ik denk dat door het koeienmelken we nog dichter naar elkaar toe zijn getrokken. We hebben veel lol gehad. Ja, ik den echt dat hij mij leuk vind."
Dit waren de woorden van de tegenstander van Kadir: "ik heb hem wel door, hij speelt een vuil spelletje met haar. En ik kan er weinig meer tegen doen. Dit gaat nooit een match worden, reken daar maar op."

En zo gebeurde het ook. Het blijkt wel weer hoe naief vrouwen (kunnen) zijn en hoe goed mannen ergens doorheen kunnen prikken. Dit programma is gewoon een reallife-soap. Een afspiegeling van de hedendaagse maatschappij.

echt superrrrrrrrr tof, die kadir! dat meisje denkt echt dat ze helemaal geweldig is.....grinnik :D
opzich is het natuurlijk wel een gladjakker (<-- tof woord), maarre spelletje spelen kan die! hij had eigenlijk samengemoeten met die doos die ging maseren met dat oranje haar.......had hij haar ff kunnen belazeren..... :wink:

Ik denk dat Kadir zijn krediet na vanavond verspeeld heeft door zijn bekentenis aan Renate... als er een jongen bijkomt vliegt ie eruit...

Geniaal!

Wat een aflevering, eerst biecht Kadir zijn leugentje op en vervolgens liegt die nieuwe weer over of ze uit haar kamer was gekomen tijdens de middernacht procedure, terwijl Kadir dit keer echt eruit was gekomen..

Maar goed ook dat Renate er uit ligt, sjonge jonge wat een ontzettend onintelligent figuur was dat zeg, korte termijn geheugen van een baksteen en een zinnen die ze uitkraamt: "Daar raak ik helemaal op afgeknapt" :lol: :lol:

Morgen weer A.L!
(volgende week is Cash & Carlo er trouwens weer voor op de tijd van A.L., ze zullen A.L toch wel blijven uitzenden?)

Hans schreef: Eigenlijk lijkt het me ook wel leuk om mee te doen, en met zo'n gozer er in is het zo gepiept om 'beter' over te komen!....

He Hans, ik heb het ff voor je opgezocht, 't is niet zo moeilijk, enne ik kan zo een digitaal fotootje van je maken!

Code: Select All CodeGeef je op!   Doe mee met Alternative Love. Wij willen van jou weten: je naam, leeftijd en overige persoonlijke gegevens. Minstens zo belangrijk is je motivatie. Ook vragen we je een foto van jezelf bij te sluiten in de e-mail. Heb je zelf geen digitale foto, dan ken je vast wel iemand met een scanner. Stuur je mail naar: alternativelove@yorin.nl Je kunt je ook via de post opgeven. Stuur je brief en foto naar: HMH Alternative Love Postbus 15666 1200 LX Hilversum

Toen C&C van de buis ging vond ik het jammer. Maar na de laatste afleveringen weet ik zeker: A.L. wil ik niet missen!
Wat weer een topaflevering, asjeblieft zeg ik kwam niet meer bij... Kadir is echt lachen.

Hoe zit het nou: een meisje loog ook? En Naadier was uit zijn kamerke gekomen en wist dus dat ze loog? Ik snap het even niet geheel. Ik moest namelijk weer nuttige dingen doen gisteravond.

Die Alternative Love houdt zowaar een aanzienlijk deel van de GSV-ers bezig. Dat het zover heeft kunnen komen.....

Hans schreef: Maar goed ook dat Renate er uit ligt, sjonge jonge wat een ontzettend onintelligent figuur was dat zeg, korte termijn geheugen van een baksteen en een zinnen die ze uitkraamt: "Daar raak ik helemaal op afgeknapt" :lol: :lol:

Wat dacht je van de volgende uitspraak: "Mensen mogen best denken dat ik een laag IQ heb door mijn blonde haar. Ik en mijn dierbaren weten toch wel dat ik een IQ heb waar je U tegen zegt... of is het EQ...nee... huh?"

hahahaahahaha die kadir begint zich wel thuis te voelen in het AL huissie, zelfs zo erg dat ie geen zin meer heeft zn haar te doen :beafro:
zo ligt ie er natuurlijk binnen de kortste keren uit

Hmm, stond 'm anders best. Wel lullig dat volgende week C&C verder gaat, anders had hij vast wel een paar records gebroken. (Het record praten terwijl je lacht (om je eigen grap) heeft hij in ieder geval al stevig in handen.)
Op RTL4 was trouwens een compilatie van Cash&Carlo, was wel knap hilarisch, dus dat belooft ook weer wat!

Wel l*llig dat volgende week C&C verder gaat

Stopt yorin dan met uitzenden van A.L.? :? :( :cry: :cry: :cry:

Shit man, gaan ze stoppen? Dat vind ik helemaal niet tof!