PSV is natuurlijk zelf verantwoordelijk voor de spelers die ze het veld in gooien.
Een scheidsrechter gaat niet eerst controleren of die speler wel mag spelen, dat zou niet erg praktisch zijn.

Echt Eindhoven de Gekste, wat een klungsmurfen met de zachte g. Ze weten dat dat de regels zijn, Heracles had een paar jaar geleden ook zoiets volgens mij, en er is van te voren contact geweest me de KNVB. Die hebben een telefoontje naar Eindhoven gepleegd. Het is dan PSV's eigen schuld dat ze dat niet even door communiceren

enneuh kan die Poll eraf, hij gaat er nergens over en het is ook nog verkeerd gespeld.

Tjah... kan er niet om lachen :( om de woordgrapjes op VI site wel trouwens:

"PSV uit beker: Manuel da Costwat"

"Jan Wouters: 'En ik maar denken dat die twee gele blokjes achter da Costa's naam de Portugese vlag moest voorstellen.'"

"Jong Heerenveen: 'PSV is beter op papier, maar wij lezen die papieren wel beter!'"

" Trainer: 'Jij spelen.'
Manuel: 'Nee, ik kaarten.'
Trainer: 'Nee, jij spelen op veld, niet kaarten.'
Manuel: 'Maar kaarten dan?'
Trainer: 'Wat nou kaarten, jij moet winnen op veld met bal.'
Manuel: 'Dan u zelf weten, ik kaarten, ik gezegd u niet luistert, ik kaarten.'"

Altijd blijven lachen :? :roll:

wel flauw om psv er meteen uit te gooien hoor, moet da nou?!

maar we hebben altijd onze FC nog, FC Eindhoven, die meer scoort tegen Vitesse dan PSV...niks aan t handje dus.

http://www.vi.nl/Multimedia/VIAnimatieQ ... alQuiz.htm

Toffe quizzen heeft VI tegenwoordig, deze is ook wel aardig. De eerste 15 goals weet ik zowel doelpuntenmakers als teams (na een of twee keer proberen) maar van de laatste 5 weet ik er 4 niet...

Van Hooijdonk? Maradona? Van der Vaart?

Ja de tweede van de laatste 5 zeg maar, dat is Van Hooijdonk. Maar de andere 4 kan ik geen soep van bakken.

1e van de vijf: PSV'er tegen een roemeense ploeg, wedstrijd gespeeld in mijn geboorte jaar.
2e: van Hooijdonk
3e: bekendste solo ooit, WK 1986
4e: Twente spits, jaren '80
5e: Heb ik zelf moeten You Tuben, Nederlandse competitie, toenmalig trainer van de scorende ploeg was Henk ten Cate

Thanks, nu heb ik ze allemaal :) die van Maradona had ik trouwens wel ingevuld, maar die werd foutgerekend, nu kloptie... Leuke quiz.

Mooi artikel:

http://www.sportwereld.nl/voetbal/clubd ... kkers.html

Laat ze in Eindhoven nog maar een jaartje koeken bakken.

Toch wel een monument in het voetbal:

Eindelijk weer eens een fatsoenlijke Feyenoord - Ajax, veel overtredingen, lekker lomp en Feyenoord dat eindelijk eens fatsoenlijk speelt.

This wel een lastige hoor

Is er nog iemand die vanavond naar FC Groningen - Sparta zou willen? Vanwege de spoorwerkzaamheden gaat het me helaas niet lukken om de wedstrijd te combineren met een afstudeerborrel. If so, bel even.

Het gaat om een seizoenskaart voor de Noordtribune.

YeHeSs schreef: afstudeerborrel

Er gingen even een aantal wenkbrauwen omhoog... toen besefte ik dat jij het natuurlijk niet kon zijn die ging afstuderen.

TheoSikkema

Hee, weer een topic uit de krochten van het forum omhoogschoppen.

Bij het lezen van dít bericht, http://www.nu.nl/sport/2074595/fifa-blo ... -2011.html, gingen míjn wenbrouwen omhoog. 't is maar goed voor Chelsea dat het de laatste 5 jaar de jeugdopleiding gevuld heeft met Europa's grootste talenten..
Tenzij CAS anders beslist natuurlijk.

Je komma verkløt de link, dit is hm:

Ik las em ook ja. Hoe ze gehandelt hebben is natuurlijk niet netjes. Mogen andere clubs wel speles van Chelsea transfereren dan?