Vriend Niels

Ahhh Feijenoord is ook voor de beker uitgeschakeld.... Krijg toch bijna medelijden, zo'n mislukt seizoen had toch niemand ze gewenst.

@ Robbie (of de webcie)

Ik stel voor dat we hier gewoon 'het voetbaltopic' van maken, dus ff die titel aanpassen, dan kunnen we lekker eindeloos ouwe hoeren over Fuszball, aangezien veel gsvers dit wel interessant vinden dacht ik.

Nylez schreef: Ahhh Feijenoord is ook voor de beker uitgeschakeld.... Krijg toch bijna medelijden, zo'n mislukt seizoen had toch niemand ze gewenst.

van Bommel had niet echt medelijden, die kijkt liever naar zichzelf.

prognose voor willem III - Ajax: 0-4
Dan kunnen we die lampjes in de cupfinal mooi terugpakken voor die nederlaag van laatst...

Jurrian schreef: prognose voor willem III - Ajax: 0-4 Dan kunnen we die lampjes in de cupfinal mooi terugpakken voor die nederlaag van laatst...

Had gekund ja

k*t zeg

Jurrian schreef: k*t zeg

De realiteit is nu pas tot je doorgedrongen? Of was je te gefrustreert om te reageren.

BTW ik gun het die Maaskant wel, goede trainer, haalt nu gewoon met Willem II UEFA-cup.

Pronkjewail

ey van santen(jurrian) ik ben je vergeten te smsen....

vanavond psv gegen Milan, prognosetje, ondanks dat het voor het NL voetbal zeer goed zou zijn als ze de finale halen 1 - 3, milan counter er lustig op los en prikt zo zijn doelpuntjes mee, van bommelt scoort in de 87e minuut nog de psv goal, maar dan is het stadion al zo goed als leeg

Ik verwacht (helaas) weer een Italiaans afloop. PSV weet snel op een 1-0-voorsprong te komen, waardoor de spanning er gelijk goed in zit. Met een beetje mazzel weet men zelfs op 2-0 te komen, maar helaas valt rond de 88e minuut de Milanese tegencoal...

Geertsma schreef: Ik verwacht (helaas) weer een Italiaans afloop. PSV weet snel op een 1-0-voorsprong te komen, waardoor de spanning er gelijk goed in zit. Met een beetje mazzel weet men zelfs op 2-0 te komen, maar helaas valt rond de 88e minuut de Milanese tegencoal...

We gaan het zien Geertsma... vooralsnog zit je goed, maar ik hoop niet dat je gelijk krijgt.

Kan die poll trouwens ook verwijderd worden, nu het onderwerp toch is gewijzigd?

Gloeiende gloeiende...

Volgende keer hou ik m'n bek...

:(

Schitterende wedstrijd zeg! Jammer dat PSV het niet gehaald heeft. Wanneer ze in de finale stonden hadden ze zeker kans gehad om ook de hoofdprijs te winnen. Maar ja, tegen AC Milan kun je dit verwachten. En ze hebben het zeker ook verdient. En ik vond trouwens het eerste doelpunt ook wel een klein beetje mazzel. AC Milan was wel een beetje in de war door het tijdelijk uitvallen van Maldini door die enorme karatetrap!

verdient met een d

Mooie wedstrijd, zeg! Jammer dat het zo'n afloop moet hebben...

Geertsma schreef: Ik verwacht (helaas) weer een Italiaans afloop. PSV weet snel op een 1-0-voorsprong te komen, waardoor de spanning er gelijk goed in zit. Met een beetje mazzel weet men zelfs op 2-0 te komen, maar helaas valt rond de 88e minuut de Milanese tegencoal...

Allemensen Geertsma, je verpest alles.

Ongelofelijk, wat een domper. Alles ging goed tot en met de laatste minuut maar toen ging de blessuretijd in.....

Ik bekijk al heel wat jaartjes voetbalwedstrijden van PSV maar zo goed als ze vanavond hebben gespeeld heb ik ze nog niet eerder gezien. :shock:

Maar goed, met goed voetbal kom je dus nergens is wel weer gebleken. Hopen dan maar dat Liverpool die anti-voetbal brigade uit Italiƫ gaat afstoppen. En morgen weer fanatiek AZ supporten natuurlijk!

Het is toch wel een mooi voetbalseizoen.

ja tis wel heel erg jammer voor p$v zeg, maar goed, je voelt het gewoon de hele wedstrijd al aankomen, Milan hoeft maar een klein kansje te hebben en die prikken ze erin, dan moest p$v er sowieso al 4 maken, wat eigenlijk onmogelijk is.

@ Geertsma, weet je ook al wat Alkmaar Zaanstreek gaat doen morgen??? dan weet ik of ik moet kijken

Geertsma schreef: Ik verwacht (helaas) weer een Italiaans afloop. PSV weet snel op een 1-0-voorsprong te komen, waardoor de spanning er gelijk goed in zit. Met een beetje mazzel weet men zelfs op 2-0 te komen, maar helaas valt rond de 88e minuut de Milanese tegencoal...
Jurrian schreef: @ Geertsma, weet je ook al wat Alkmaar Zaanstreek gaat doen morgen??? dan weet ik of ik moet kijken

shit... idd. zit die Geertsman tegenwoordig ook in de websie ofzo. Dat ie achteraf zijn post kan aanpassen enzo... als je AZ effe voor spelt kan ik eventueel ook een vrije avond inlassen en kan morgen soos morgen, of druk bevolkt of leeg zijn....