jenner van NAC? is dat niet een beetje aan de vroege kant?

vanaf komende zomer he, want de transfermarkt sluit vandaag. Maar het is nog niet zeker, maar de kans is groot.

Wat vinden we van de tenues voor het WK?

retro

Feyenoord kampioen volgend jaar!

Zeker weten, als ze Royston "over-het-paard-getild" Drenthe niet verkopen iig. Of wel doen, en dan het halve elftal vervangen, 5,5 man wordt dat dan.. he dat kan niet.

Of doel je erop dat Roy ''Waar is ie, he een goal" Makaay ze komt versterken?

Vriend Niels

Grapjassen. Door de aankoop van een paar bejaarde voetballers wordt je niet kampioen. Denk aan Aron Winter en Jan van Halst bij Ajax. Nee, Feijenoord gaat het volgend seizoen nog slechter doen. Ik gok op het rechterrijtje.

Vriend Niels schreef: Grapjassen.

Haha, jij mag dr anders ook wezen!

Van de nieuwe aankopen zijn alleen Roy Makaay en Gio de 30 gepasseerd. Beiden zijn 32 en kunnen sowieso prima nog ruim één seizoen meedraaien op topniveau. Hofland en Tim de Cler zijn 28 en zitten in hun beste jaren wat leeftijd betreft. Slory is 24 en Bruins is 20!

Vind dat ze bij Feijenoord goed bezig zijn, geef ze een goede kans dit jaar! Helemaal onder een coach als Van Marwijk! Neemt niet weg dat ik blijf hopen op het rechter rijtje.... :wink:

En dan hebben we nog Charisteas, nog nooit zoveel gescoord in een seizoen als bij Feyenoord. En de jonkies, Jonathan de Guzman, Royston Drenthe en nog een zwarte. Mooie combi dus.

Wat ik alleen niet begrijp waar ze Drenthe willen gaan neerzetten de hele linkerkant is nu bezet.

gewoon linksmidden, v Bronckhorst is aangetrokken als centrale middenvelder.

Inderdaad, als ze dat niet doen, dan zouden wel flinke oogkleppen hebben opgehad tijdens het EK<21+2.

Ik hoop op 4-4-2 met charisteas/die-kale en makaay in de spits.

die kale gaat naar roda geloof ik

Bovendien wordt de naam koevermans veelvuldig genoemd.

Ja, die wil weg bij AZ inderdaad. Gaat een mooi seizoen worden, maar ik verwacht niet dat Feyenoord echt kan meedoen om de titel. Ik ben wel erg benieuwd hoe het gaat lopen daar. Hopen dat ze niet al te goed worden...

Als je hier geen kippenvel van krijgt ben je echt een monster: http://www.youtube.com/watch?v=InC4VlhnGME

Vriend Niels

Kippenvel.

Herbsgarden

Geweldig radiocommentaar. En geen Surinaamse vlag te zien ;)

Drenthe naar real...

Vriend Niels

Wiens schuld is dit eigenlijk? De scheids moet toch ook weten wie er op het veld staat en van tevoren wordt er toch een deelnemende-spelerslijst naar de KNVB gestuurd? Heeft de KNVB dan de instelling dat ze afwachten tot PSV de fout ingaat, net zoals die rukkers van Blik op de Weg, of hadden ze het zelf ook pas vandaag door? In die gevallen zijn de KNVB-gasten ook heel lelijk bezig of heel onnozel.