Vriend Niels

Grappig zeg, die Feijenoorders weten gewoon dat ze inferieur zijn en over het algemeen is Feijenoord een stuk slechter dan Ajax en heeft een stuk minder gepresteerd. Toch kunnen ze hun tweederangs-zijn niet toegeven en smijten met woorden als 'lucky-ajax' en arrogantie. Het is wel erg zielig als je zegt dat ajax altijd geluk heeft, te zielig voor woorden eigenlijk. Waarom zijn feijenoorders zo'n gefrustreerd, agressief en asociaal volk?
Er zitten toch best aardige voetballers bij Feijenoord, jammer alleen dat ze voor Feijenoord hebben gekozen en van die achterlijke supporters achter zich hebben.

Goed Niels, goed!

En al die losers van Feyenoord en vooral Lennert: tuurlijk is het geen lekker seizoen van Ajax... Maar er is 1 wedstrijd die telt: Feyenoord-Ajax. En als dat dan zo geniaal gebeurt dan gier ik het uit en is mijn week helemaal goed! Jiiiiiiihaaa!

En als je verder wilt genieten: .

Koos L schreef: En als je verder wilt genieten: .

ik ging op zoek naar een mening van een neutraal blad of de overwinning verdiend was (naar mijn mening wel!) Maar bij gebrek aan een neutrale bron, dan maar eentje van Feyenoordskant: het rotterdams dagblad:

ik quote:

-Tot veel kansen leidde het overwicht van Ajax niet
-Het spel van Feyenoord was is de eerste helft vooral erg rommelig
-Het doelpunt gaf de ploeg van Gullit echter niet het vertrouwen om het treffen definitief in handen te nemen. Ajax hield het initiatief en bekroonde dat veldvoordeel in de 57e minuut met de gelijkmaker.

lijkt me duidelijk, het feit dat Ajax geluk had in de slotfase:

GELUK DWING JE AF!

Dus als al die Feyenoorders nu even snel hun mond houden en gaan trainen om zelf dat matige 1e elftal te versterken, dan wordt het in de toekomst misschien wel wat met Feyenoord.

Nylez schreef: Waarom zijn feijenoorders zo'n gefrustreerd, agressief en asociaal volk?

Wie mollen er nou treinen???

Vriend Niels
Maurice schreef:
Nylez schreef: Waarom zijn feijenoorders zo'n gefrustreerd, agressief en asociaal volk?

Wie mollen er nou treinen???

criminelen.

(ik had het over Feijenoorders in het algemeen :D )

Ik trek het zo enorm slecht als mensen lucky-AJAX zeggen. Omdat AJACIEDEN tenminste met hun hart tot de laatste minuut door voetballen e op die manier nog wel eens een wedstrijd winnen. Ik vind dat lovenswaardig. Anders hadden ze wedstrijden wel 80 minuten laten duren, als je toch niet in de laatste minuten mag scoren...

Ik vind het eerder dom dat ploegen zoals f**** zich in de laatste minuut laten verschalken. Echt dom. En nog dommer zijn dan de mensen die het voor die ploeg opnemen, echt triest, Lennert...

En die 'hooligans' weest blij dat ze met elkaar en met de trein aan de haal gaang. Die 'mensen' hebben ook hun driften en laat ze die maar op elkaar botvieren. Je wilt toch ook niet dat ze naar een willekeurig bejaardentehuis of kleuterschool gaan om daar alles kort en klein te slaan, omdat die mensen ook ongeveer evenveel verstand hebben als zij.

Robbert schreef: Ik trek het zo enorm slecht als mensen lucky-AJAX zeggen. Omdat AJACIEDEN tenminste met hun hart tot de laatste minuut door voetballen e op die manier nog wel eens een wedstrijd winnen. Ik vind dat lovenswaardig. Anders hadden ze wedstrijden wel 80 minuten laten duren, als je toch niet in de laatste minuten mag scoren...

hierop inhakend:

Feyenoorders hebben helemaal geen recht van spreken over het scoren in de laatste minuut. Ik denk hierbij aan vorig seizoen, waar voor Feyenoord degradatiezorgen aan de orde waren geweest als wedstrijden 85 minuten hadden geduurd.

Robbert schreef: Omdat AJACIEDEN tenminste met hun hart tot de laatste minuut door voetballen e op die manier nog wel eens een wedstrijd winnen. Ik vind dat lovenswaardig.

Helemaal mee eens; het was volgens mij een 3 tegen 2 situatie, en er kwamen heel snel ajaxieden aangesneld, maar de eerste feijenoorder arriveerde toen de bal allang weer uit het doel gehaald was...

Dan verdien je het ook niet.

Robbert schreef: En nog dommer zijn dan de mensen die het voor die ploeg opnemen, echt triest, Lennert...

Ja sorry dat ik niet de gemiddelde a**cied ben, die je niet hoort wanneer hun ploegje ondermaats presteert, maar de grootst mogelijke bek hebben, wanneer er weer gewonnen wordt...

hahahahha l*nnert jammer joh

die tweede plek kan Ajax al bijna niet meer ontgaan, aangezien Ajax nog een zeer makkelijk programma heeft en az ook europees nog actief is en heel moe is.

Wat een prachtige dag was het gisteren!!!!

en om nog 1 keer te genieten, het moment dat Maduro de winnende maakt:

Lennert schreef:
Robbert schreef: En nog dommer zijn dan de mensen die het voor die ploeg opnemen, echt triest, Lennert...

Ja sorry dat ik niet de gemiddelde a**cied ben, die je niet hoort wanneer hun ploegje ondermaats presteert, maar de grootst mogelijke bek hebben, wanneer er weer gewonnen wordt...


Idd. Feyenoord presteerde even wat minder gisteren.
Robbert schreef: Omdat AJACIEDEN tenminste met hun hart tot de laatste minuut door voetballen e op die manier nog wel eens een wedstrijd winnen. Ik vind dat lovenswaardig. Anders hadden ze wedstrijden wel 80 minuten laten duren, als je toch niet in de laatste minuten mag scoren...

Als de supporters van Aj*x nu eens met hun hart achter hun club blijven staan, ook als het slecht gaat...

Als zowel Feyenoord als Ajx zouden degraderen (fictieve situatie), zouden er bij Ajx bar weinig supporters overblijven.

Hoe zo grote bek. Je mag toch blij zijn als je wint. Zeker als jij met je grote mond roept dat Blind zijn eerste 5 wedstrijden wel even zou verliezen. Terwijl ik denk dat f**** dat nu gaat doen als je al verliest van de slechtste ploeg en de beste ploeg in de eredivisie achter elkaar, weet opeens iedereen dat ze van f**** kunnen winnen.

Tot slot ben ik blij te horen dat je geen gemiddelde ajacied bent want met de manier waarop jij redeneert zou Ajax wanneer ze goed presteren niet gesteund hoeven worden..

Robbert schreef: Hoe zo grote bek. Je mag toch blij zijn als je wint. Zeker als jij met je grote mond roept dat Blind zijn eerste 5 wedstrijden wel even zou verliezen. Terwijl ik denk dat f******** dat nu gaat doen als je al verliest van de slechtste ploeg en de beste ploeg in de eredivisie achter elkaar, weet opeens iedereen dat ze van f******** kunnen winnen. Tot slot ben ik blij te horen dat je geen gemiddelde ajacied bent want met de manier waarop jij redeneert zou Ajax wanneer ze goed presteren niet gesteund hoeven worden..

Niet op de zaken vooruitlopen hè, woensdag speelt Feyenoord tegen de beste ploeg van de eredivisie... :twisted:

Jurrian schreef: die tweede plek kan Ajax al bijna niet meer ontgaan, aangezien Ajax nog een zeer makkelijk programma heeft en az ook europees nog actief is en heel moe is.

Jij denkt serieus dat Ajax boven de aanstaande Uefa-cupwinnaar gaat eindigen? Allemensen zeg. Alsof de wedstrijd Ajax-Feyenoord ook maar iets zegt. Ajax was alleen maar de minst slechte in het duel van de verliezers van dit seizoen. Er zijn maar twee clubs in Nederland die er dit seizoen toe doen: PSV en AZ.

Haha, heel naief om te denken dat AZ tweede gaat worden...
Los hiervan wil ik even zeggen dat Ajax zowel tegen AZ als tegen Feyedinges verzorgd en aanvallend voetbal heeft gespeeld. Feyedinges voetbalde gister ronduit negatief, alleen vergaten ze dat in de laatste minuut en kwam Edwin de Graaf net even te laat om Hedwiges Maduro (alleen het verschil in namen zegt al genoeg) af te stoppen... Pure gerechtigheid.
En mag ik ook nog even mijn oordeel over de 2-2 van Grygera geven? Ja? Wat een beauty!

Robbert schreef: Ik trek het zo enorm slecht als mensen lucky-AJAX zeggen. Omdat AJACIEDEN tenminste met hun hart tot de laatste minuut door voetballen en op die manier nog wel eens een wedstrijd winnen. Ik vind dat lovenswaardig.

Op zich is dat inderdaad lovenswaardig, maar ik zou het nou geen typische Ajax-kwaliteit willen noemen, juist niet eigenlijk. Ajax staat toch met name voor technisch verzorgd voetbal, waarbij de spelers af en toe zelfs parasiteren op hun technische kwaliteiten, en zaken als mentaliteit en doorzettingsvermogen iets lager op hun lijstje hebben staan. Maar misschien hebben Sneijder en co onder invloed van Blind hun leven wel gebeterd.

Lees eens goed. Robbert zegt toch 'tot de laatste minuut voetballen'. Niet vechten of verdedigen of lange ballen, nee voetballen! En dan verdien je het om te winnen. En dat in 010... Maduro basisplaats in Oranje!

Robbie, over die poll: om hem iets neutraler te maken, moet je bij de eerste optie tussen 'en' en 'nog' het woord Ajax invoegen. Niet iedereen redeneert altijd vanuit Ajax.
Maar het kan natuurlijk ook dat je het prachtig vindt dat Feyenoord (met 'y') nog steeds kans maakt op CL voetbal, ondanks de nederlaag van gisteren. En dan geef ik je inderdaad gelijk: het kan nog steeds!

Koos L schreef: Haha, heel naief om te denken dat AZ tweede gaat worden...

Ik hoop het in ieder geval van ganser harte. Het zou jammer zijn als Ajax de weer wat opgevijzelde reputatie van het Nederlands voetbal volgend jaar weer te grabbel gooit.

Koos L schreef: Maduro basisplaats in Oranje!
Van Basten kennende, hoeven we daaraan niet te twijfelen...