ik heb die wedstrijd idd ook nog gezien. niet heel erg goeie wedstrijd maar ik kon me de spanning nog herrinneren, dus ik heb ademloos zitten kijken. ik meld me ook aan als er evenentueel een herdenkingsdienst/feest/ofzo komt.

nou dan kan ik niet achterblijven toch? Zijn er nog mensen met videorecorders?

Ik houd mij ook aanbevolen.

welke ajax fanatic heeft een videorecorder!!!!? niet ajax- fan mag ook natuurlijk

Wat een wedstrijd, niet te geloven...

Wat een laffe en lelijke winnaar. Geef mij maar Milan...

Koos L schreef: Wat een laffe en lelijke winnaar. Geef mij maar Milan...

tuurlijk niet man....

Prachtig, in zes minuten van een 3-0 achterstand terugkomen en dan die cup nog pakken ook! Voetbal blijft onvoorspelbaar...

Wat een malloot, die Dudek!!

En hij heeft het dus echt van Grobbelaar...

Was wel grote mazzel dat hij die laatste stopte: hij zat gewoon in de verkeerde hoek. Sterker nog, hij zat überhaupt in een hoek.

nu.nl schreef: Doe de Dudek! Liverpool-doelman Jerzy Dudek heeft met zijn fratsen in de zestien een nieuwe dansrage veroorzaakt. Op Lunatic News las ik dat in Poolse disco’s gedanst wordt alsof iedereen een penaltyserie moet stoppen. Hier zie je hoe je de Dudek doet. Stap 1: Kruis de armen boven het hoofd. Stap 2: Doe de open handen naar voren links en rechts boven het hoofd. Stap 3: Buig door de knieën en beweeg de handen naar beneden. Stap 4: Maak er verder maar wat van.

Ajax-Feyenoord 1-2

ik zeg maar zo: ik zeg maar niets :D

hou je !@#$%!#@$%!@#$ smoeletje

Aah, heerlijk, de Duitse competitie is weer begonnen! Lekker weer op zaterdag van 18:10 - 19:45 uur naar de ARD kijken. Waar ze trouwens geen Fredje Genee hebben, maar een appetijtelijke dame in een leuk jurkje, die ook nog eens verstand van voetbal heeft... Zo kan het ook!

Aan de ene kant heel jammer voor de Eredivisie, maar wel leuk om naar te kijken: De Jong, Van der Leegte en Hoogendorp nu ook in de Bundesliga!

Hoppa. Stam naar Ajax! Volgend seizoen weer kampioen!
Ondanks de zware tijden blijf ik in Ajax geloven en ben ik weer vol hoop voor de rest van het seizoen.

ja als Blind weg is hoop ik met je mee. Ik hoopte al dat hij de kerst niet zou halen, maar het is me nu toch echt teveel van het slechte... ja lekker makkelijk om de trainer de schuld te geven, toch doe ik het.

daz lekker dat stam komt! Ik zie alleen ook dat contract met maxwell is ontbonden. Dat is wel minder, konden ze eerst heel wat geld voor vangen....

ik hoorde dat Perez volgend jaar naar alle waarschijnlijkheid ook komt en dat Jenner ook dichtbij een transfer is.

naar ajax wel te verstaan.