Rob

Ajax won vanmiddag op een sluwe wijze van de altijd lastige Rotterdammers. Ze moesten het helaas zonder supporters doen, erg jammer dat de supportersrellen de glans van de overwinning hebben weggenomen.
Maar ondanks dit spijtige voorval wist Ajax Feijenoord voor eigen publiek te kijk te zetten! Wat zal het stil zijn geweest in de Kuip na de 2-3...

Hahaha, altijd al gemogen die Bugel... Ik heb inderdaad ook zeldzaam genoten van de wedstrijd. In een matig seizoen is dit wel een prachtig hoogtepunt! So long you suckers!

wel laf dat bepaalde personen (inclusief hun vriendin) de telefoon gewoon uit zetten...

wat een cutscheids!!!

ARD schreef: wat een cutscheids!!!

makkelijk hoor, misschien kun je beter ff naar de verdediging van Feyenoord kijken, daar klopt ook geen kont van.

Ik heb de samenvatting met wat nieuws-achtige dingetjes eromheen gezien, en heb me verbaasd over de rotte, stinkende sfeer die er om die sport heen hangt.
Geen blije mensen die samen naar een pot voetbal zitten te kijken, maar twee groepen die elkaar en de rest van de samenleving naar het leven staan.

En nou niet gaan zeggen dat er maar een paar mensen zijn die het voor de rest verpesten, want twee treinen slopen doe je niet met zijn vieren.

Wat mij betreft schaffen ze dat betaalde voetbal af.

Overigens is een topic als dit het in geen enkel opzicht waard om onder extern nieuws te vallen, dus ik verplaats hem naar Zooz24/7.

Juist. Laten we het liever hebben over dat ongelofelijke geklungel van de Rabobank. Eerst Kroon opofferen en dan een van de topfavorieten, Boogerd, voor een Spanjaard die niet kan volgen. En dan voor de vierde keer tweede worden, kan het zuurder?

Jean schreef: Ik heb de samenvatting met wat nieuws-achtige dingetjes eromheen gezien, en heb me verbaasd over de rotte, stinkende sfeer die er om die sport heen hangt. Geen blije mensen die samen naar een pot voetbal zitten te kijken, maar twee groepen die elkaar en de rest van de samenleving naar het leven staan. En nou niet gaan zeggen dat er maar een paar mensen zijn die het voor de rest verpesten, want twee treinen slopen doe je niet met zijn vieren. Wat mij betreft schaffen ze dat betaalde voetbal af.

Inderdaad, wie kan er nu nog aan voetbal denken na deze afschuwelijke gebeurtenissen?

Jean schreef: Overigens is een topic als dit het in geen enkel opzicht waard om onder extern nieuws te vallen, dus ik verplaats hem naar Zooz24/7.

Prima.

Ik vind het overigens vreemd dat suporters al voordat de wedstrijd begonnen is treinen slopen, wat heeft dat voor zin? (uberhaubt geen zin, maar nu helemaal niet)
Kijk als je de wedstrijd verloren hebt kan ik me wat frustratie indenken, maar dan is het nog suf dat je rellen zoekt.

Ten slotte nog ff een aanval op de organisatie daar:

Ajax-supporters mogen het stadion niet binnen, staan met zijn allen voor het stadion. Ze worden teruggebracht naar Amsterdam dmv bussen, maar als de wedstyrijd afgelopen is, zijn nog steeds niet alle supporters weg bij het stadion. Als je dan de supporters uit het stadion laat, dan is dat natuurlijk vragen om rellen.

Lennert schreef: Inderdaad, wie kan er nu nog aan voetbal denken na deze afschuwelijke gebeurtenissen?

Ja voor jou is het verschrikkelijk dat Feyenoord verloren heeft, maar dat geldt niet voor iedereen.

Houd je bek k*ta***cied!

Henri!!!!!! schreef: Kijk als je de wedstrijd verloren hebt kan ik me wat frustratie indenken, maar dan is het nog suf dat je rellen zoekt.
Lennert schreef: Houd je bek k*ta***cied!

Doe effe relaxed ontzettende rkfy*n*rdr... die pleuris fyn*rdrs laten niet eens supporters toe, omdat ze bang zijn voor de steun van echte supporters aan AJAX.

toe maar, bijna rellen op het forum :roll:

Robbert schreef:
Lennert schreef: Houd je bek k*ta***cied!

Doe effe relaxed ontzettende rkfy*nrdr... die pleuris fy*nrdrs laten niet eens supporters toe, omdat ze bang zijn voor de steun van echte supporters aan AJAX.


Ik trek die grote bek van jullie zóó slecht he? Je hoort die lui het hele jaar niet, verliezen nog geen paar weken geleden met 0-4 (ik herhaal nul-tegen-vier) in eigen huis van PSV (waarmee ze hun doelpunten totaal zowat verdubbelden). Nu wordt er met het bekende geluk van lucky a van Feyenoord gewonnen, en moeten er weer arrogante, schreeuwerige topics geopend worden... zo typisch! Bügel bedankt jongen, ik heb weer helemaal helder waarom ik zo'n hekel aan a* heb.

**!

Lennert schreef:
Robbert schreef:
Lennert schreef: Houd je bek k*ta***cied!

Doe effe relaxed ontzettende rkfy*nrdr... die pleuris fy*n*rdrs laten niet eens supporters toe, omdat ze bang zijn voor de steun van echte supporters aan AJAX.


Ik trek die grote bek van jullie zóó slecht he? Je hoort die lui het hele jaar niet, verliezen nog geen paar weken geleden met 0-4 (ik herhaal nul-tegen-vier) in eigen huis van PSV (waarmee ze hun doelpunten totaal zowat verdubbelden).
****!

Ik wou het niet doen maar toch.......

Den Bosch-Feyenoord 4-1

19 doelpunten van Den Bosch dit seizoen.... 15 in 27 wedstrijden, 4 in 1 wedstrijd

De stand van de wedstrijden die na de winterstop zijn gespeeld:

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=d52883

Groningen 5e (das dus europees voetbal.)

Staat ajax daar even lekker 4e, zijn ze net iets beter dan Groningen, haha.. En moet je dat doelpuntensaldo zien!!

De afloop van die wedstrijd boeit me niks, maar die rellen vind ik dan weer interessant. Als de ME eens wat harder en vaker zou meppen, zou je minder problemen hebben met asoexcuushooligans.

Ik zie het al voor me dat zo'n fanatieke 'supporter' maandag op zijn werk komt met zijn arm in het gips. Collega's grijnzen alom en wijzen elkaar erop dat Jansen met de regelmaat van de klok geblesseerd is. Zijn chef kijkt bedenkelijk naar zijn prestaties op het werk en zijn ziekteverzuim...

Als hooligans zo veel last zouden hebben van de reactie op hun gedrag zou het snel genoeg afgelopen zijn. Dat het altijd maar doorgaat wekt geen vertrouwen in justitie.

Luuk schreef: De afloop van die wedstrijd boeit me niks, maar die rellen vind ik dan weer interessant. Als de ME eens wat harder en vaker zou meppen, zou je minder problemen hebben met asoexcuushooligans. ...

ik denk dat je dan weer de media/belangengroepen/fans etc over je heen krijgt dat de ME zo lomp was. krijg je kamervragen enzo.

maar verder zou het van mij wel mogen. oprotten met die verziekers.

Lennert schreef:
Robbert schreef:
Lennert schreef: Houd je bek k*ta***cied!

Doe effe relaxed ontzettende rkfy*nrdr... die pleuris fy*nrdrs laten niet eens supporters toe, omdat ze bang zijn voor de steun van echte supporters aan AJAX.


Ik trek die grote bek van jullie zóó slecht he? Je hoort die lui het hele jaar niet, verliezen nog geen paar weken geleden met 0-4 (ik herhaal nul-tegen-vier) in eigen huis van PSV (waarmee ze hun doelpunten totaal zowat verdubbelden). Nu wordt er met het bekende geluk van lucky a van Feyenoord gewonnen, en moeten er weer arrogante, schreeuwerige topics geopend worden... zo typisch! Bügel bedankt jongen, ik heb weer helemaal helder waarom ik zo'n hekel aan a* heb.

**!


IDD!

Anders ga je dat gewoon ff uitvechten in plaats van hier met sterretjes te strooien. Ik zal de ME niet waarschuwen...