Ik durf geen negatieve uitlsag meer te voorspellen :shock: .

Ga er vanuit dat AZ de nul weet te houden. Ze komen ongetwijfeld weer vroeg op voorsprong, maar het wordt wel kiele kiele. Gelukkig een paar wereldreddingen van Timmer. En een vrije trap van Rochembach op de paal. Vlak voor tijd wordt het ook nog 2-0. Mocht Sporting er toch nog ergens eentje inprikken dan wordt de verlenging wel erg spannend. Zal dan wel op penals uitlopen... En dan weet ik het ook niet meer.

Oh ja, Liédson krijgt minstens één gele kaart voor een schwalbe of teveel zeiken. Weet niet of ik dat verwacht, maar dat moet gewoon es een keer.

Nou maar hopen dat dit geen wishfull thinking is.

Sorry :(...

Wat is dit balen zeg...

AZ bedankt.

...

Die 4-1 van Elkattabi hing er toch lekker in. Je moet je toch niet voorstellen dat die bal er niet was ingegaan. Dan loop je gewoon het risico om in de blessuretijd te worden uitgeschakeld...

Het kloterigste is nog dat er officieel maar 2 x 15 minuten mag worden verlengd, maar beide keren trok die pikko er blessuretijd bij... O nee, het allerkloterigste is dat is de hele avond nog achter de bar moest staan. Dat is echt wel pittig als je niet meer weet waar je voor leeft...

Idd, die scheids had de pot gewoon dicht moeten gooien.. Hadden wij ook een leuke avond gehad.

Koos L schreef: Het kloterigste is nog dat er officieel maar 2 x 15 minuten mag worden verlengd, maar beide keren trok die pikko er blessuretijd bij...

Wat dacht je van die eerste goal? Volgens mij waren toen de 2 minuten blessuretijd ook al verstreken...

Geertsma schreef: Ga er vanuit dat AZ de nul weet te houden. Ze komen ongetwijfeld weer vroeg op voorsprong, maar het wordt wel kiele kiele. Gelukkig een paar wereldreddingen van Timmer. En een vrije trap van Rochembach op de paal. Vlak voor tijd wordt het ook nog 2-0. Mocht Sporting er toch nog ergens eentje inprikken dan wordt de verlenging wel erg spannend.

Tot zover klopte het best trouwens aardig. Behalve die van Rochembach dan...

moet je nu op ned 2 kijken, kun je huilende portugezen zien.
niks meer verdiend dacht ik zo

Heerlijk, AZ van Rusland bedankt!

Vriend Niels

Was dit de finale van de UEFA-cup of een Intertoto-wedstrijdje?

En wat is die Ricardo slecht.

Volgens mij ben ik er niet rouwig om, alleen vraag ik me af of er zoveel verbeterd als Wotte, VD Herik en de rest van het bestuur gewoon blijven...

vd herik tot ziens!

dkenk dat wotte ook wel op zal rotte. Kben wel benieuwd wie bij f***noord de nieuwe technische staf gaan vormen, zowel qua trainer als TD. Nu zul je iedereen wel weer horen roepen om v hanegem en wim jansen enz.

Jurrian schreef: dkenk dat wotte ook wel op zal rotte. Kben wel benieuwd wie bij f***noord de nieuwe technische staf gaan vormen, zowel qua trainer als TD. Nu zul je iedereen wel weer horen roepen om v hanegem en wim jansen enz.

die zou al komen toch?

Vriend Niels

Als je nog wat van die 'supporters' van f***noord wil bekijken, moet je ff kijken op .

hahaaa dr zijn veel te veel mensen op die site. Ik kom er niet op. Ben je toch lelijk in de aap gelogeerd als je op zo'n foto staat en zo hoort het! Goeie actie, van Pearle.

Het is vandaag precies 10 jaar geleden... Wat was het verschrikkelijk mooi!

Ik heb hier trouwens de Ajax-video van de Champions League 1994/1995 liggen. Lijkt me prachtig om nog eens te kijken. Wie biedt er een videorecorder aan?

De finale was laatst weer op Eurosport. Eigenlijk een hele saaie wedstrijd. Dat neemt niet weg dat ik erbij ben als de video wordt gedraaid.