Koos L schreef: Lees eens goed. Robbert zegt toch 'tot de laatste minuut voetballen'. Niet vechten of verdedigen of lange ballen, nee voetballen! En dan verdien je het om te winnen. En dat in 010... Maduro basisplaats in Oranje!

Ah, voetballen. En wat doen andere teams dan op een voetbalveld, tafeltennissen? Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind (en vond overigens altijd al) de term 'voetballen' daarvoor ietwat ongelukkig gevonden.

RC schreef:
Koos L schreef: Haha, heel naief om te denken dat AZ tweede gaat worden...

Ik hoop het in ieder geval van ganser harte. Het zou jammer zijn als Ajax de weer wat opgevijzelde reputatie van het Nederlands voetbal volgend jaar weer te grabbel gooit.

uhm..... ik ben juist bang dat AZ (dat nu 1 seizoen goed voetbal speelt) volgend seizoen weer een inzakking krijgt. Ik denk dat AZ volgend seizoen gewoon weer subtop is ipv top. Als een team zo opgehemeld wordt kunnen er idd bepaalde krachten loskomen (denk ook aan allemania Aachen, Z-Korea ed.) Dat zijn tijdelijke efecten. Het hoeft natuurlijk niet, maar de kans is wel zeer groot. Dus doe Ajax maar die 2e plaats.

Jurrian schreef: az ook europees nog actief is en heel moe is.

Ook zoiets snap ik nooit zo goed, hoe kan een proffesionele voetballer nu moe zijn van 2 a 3 wedstrijden in de week. Ze trainen elke dag.... Het gaat er bij mij nooit zo goed in.

En dan nog iets: voetballers worden steeds grotere mietjes. Pijntje hier klachtje daar, ik vind het allemaal maar lafjes.

Nee dan Frank Lampard, wat een held.

Hoe is het met je hak Henri?

Lennert schreef:
Robbert schreef: En nog dommer zijn dan de mensen die het voor die ploeg opnemen, echt triest, Lennert...

Ja sorry dat ik niet de gemiddelde a**cied ben, die je niet hoort wanneer hun ploegje ondermaats presteert, maar de grootst mogelijke bek hebben, wanneer er weer gewonnen wordt...


dat is dan idd nog best vaak. vaker dan die kl#tef###n##rd##s. ik kan me de laatste overwinning van dat stelletje al niet eens meer herrinneren, laat staan de laatste prijs.
beuzzie schreef:
Lennert schreef:
Robbert schreef: En nog dommer zijn dan de mensen die het voor die ploeg opnemen, echt triest, Lennert...

Ja sorry dat ik niet de gemiddelde a**cied ben, die je niet hoort wanneer hun ploegje ondermaats presteert, maar de grootst mogelijke bek hebben, wanneer er weer gewonnen wordt...


dat is dan idd nog best vaak. vaker dan die kl#tef###n##rd##s. ik kan me de laatste overwinning van dat stelletje al niet eens meer herrinneren, laat staan de laatste prijs.

Bedankt dat je nog even laat zien wat ik bedoel...

Haha, Beuzzie zegt alleen dat Ajacieden tenminste nog eens een vette bek mogen hebben, omdat Ajax met gruwelijke voorsprong de beste club is!
Maar los daarvan, dit topic geeft me elke keer weer zo'n vrolijk gevoel. Heerlijk!

Vriend Niels

Schitterend inderdaad.

Ik poep op ajax..het hele seizoen geen vleugje mooi voetbal behalve tegen az, en dan hoogstwaarschijnlijk nog 2e worden ook..Stelletje duitse joden.. Bleeeh!!

HaJee schreef: Hoe is het met je hak Henri?

uhm.... HaJee dat bedoel ik niet. Blessures kunnen voor komen, maar als ze bij elk tikje gaan liggen en de waterman op het veld moet komen om het 'beter' te maken (kind en de pleister) dan noem ik dat pieperts.

Dat begrijp ik wel, ik wou ff stoken

ARD schreef: Ik poep op ajax..het hele seizoen geen vleugje mooi voetbal behalve tegen az, en dan hoogstwaarschijnlijk nog 2e worden ook..Stelletje duitse joden.. Bleeeh!!

Nee joh, PSV, dat speelt pas mooi voetbal! Wat een onzin, Ajax heeft tenminste nog spelers in huis die geweldige goals en acties kunnen maken.
Ik heb verder niks tegen PSV hoor, speelt supergoed en effectief...

Henri!! schreef:
Jurrian schreef: az ook europees nog actief is en heel moe is.

Ook zoiets snap ik nooit zo goed, hoe kan een proffesionele voetballer nu moe zijn van 2 a 3 wedstrijden in de week. Ze trainen elke dag.... Het gaat er bij mij nooit zo goed in.

En dan nog iets: voetballers worden steeds grotere mietjes. Pijntje hier klachtje daar, ik vind het allemaal maar lafjes.

Het zit allemaal tussen de oren.

kramer schreef: Robbie, over die poll: om hem iets neutraler te maken, moet je bij de eerste optie tussen 'en' en 'nog' het woord Ajax invoegen. Niet iedereen redeneert altijd vanuit Ajax.

Lijkt me duidelijk dat je redeneert vanuit de winnende ploeg.. Bovendien is het de enige 'enthousiaste' optie, en alleen de ajaxieden zijn enthousiast over de wedstrijd.

kramer schreef: Maar het kan natuurlijk ook dat je het prachtig vindt dat Feyenoord (met 'y') nog steeds kans maakt op CL voetbal, ondanks de nederlaag van gisteren. En dan geef ik je inderdaad gelijk: het kan nog steeds!

Volgens mij kan fe*enerd na de topprestatie van zondag juist geen 2e meer worden, bovendien heeft het weinig zin om voorrondes CL te spelen als je met 4-1 van den bosch verliest :?

PSV-Feyenoord 3-1

  1. v Bommel 1-0
  2. Kuijt 1-1
  3. Park 2-1
  4. Bouma 3-1

gele kaarten:
Ono, Kalou, v Bommel, Gomez

rode kaarten:
Ono (90.)

Geen rellen.

2-2, daarna penalty's Feijenoord door.. Bijzonder: Van Bommel raakt de cornervlag bij het nemen van zijn strafschop..

Henri!! schreef: PSV-Feyenoord 3-1 23. v Bommel 1-0 42. Kuijt 1-1 51. Venegoor 2-1 89. Bouma 3-1 gele kaarten: Ono, Kalou, v Bommel, Gomez rode kaarten: Ono (90.) Geen rellen.

tsss, henri, check voordat je een voorspelling doet eerst ff VI.nl. VOH doet niet mee! knappe vent alsie er toch 1 inlegt in de 51e minuut...vanaf de tribune

beuzzie schreef: tsss, henri, check voordat je een voorspelling doet eerst ff VI.nl. VOH doet niet mee! knappe vent alsie er toch 1 inlegt in de 51e minuut...vanaf de tribune

Wat nou, lees jij maar eens goed. :P

Henri!! schreef:
beuzzie schreef: tsss, henri, check voordat je een voorspelling doet eerst ff VI.nl. VOH doet niet mee! knappe vent alsie er toch 1 inlegt in de 51e minuut...vanaf de tribune

Wat nou, lees jij maar eens goed. :P

laat ook maar er klopt nu sowieso niets meer van.